Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שכנעת אותי שבמצב שיוט מערכת EGR אכן פועלת. במקרה הזה אני מעדיף את הגירסה של בי"הס לטננולוגיות רכב, על גירסתך. ואם בכל זאת אתה עומד על כך, אנא העלה סימוכין התומכים בגירסתך, כדי שנוכל ללמוד.

אני מוכן לעשות נסיון על אחד מארבעת הרכבים שברשותי, ולהוכיח לך ששוב אתה טועה, כמו במקרה של הוספת נגד לחיישן הביטרון, שעובד מצויין עד היום.

ולעניין "לדעתי כתב איזה תלמיד צעיר". איש בדעתו (או בהשערתו יחיה). זכור שכולנו טועים מידי פעם וטעות קטנה אינה

פוסלת את כל המאמר.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במונחים טכניים שיוט ועומס חלקי זה לא אותו דבר, עומס חלקי זו האצה קלה לעומת שיוט שזהו מצב של התמדה באותה מהירות וגבוהה של לפחות 80 קמ"ש. עומס חלקי יכול להיות גם בהתחלה של נסיעה מה ששיוט לא יכול להיות.

פורסם

Dan-idin ערב טוב, תגובתך נכונה זה מה שטענתי מההתחלה. השאלה מה לדעתך הקשר לפעולת ה-EGR ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא חנן, בהחלט זה לא ויכוח על כלום. יש למצבי עבודת מנוע הגדרות מאוד מדוייקות ולהן:

שיוט= crusing מתייחס לנסיעה מהירה בהילוך גבוה ללא שינויי מהירות וללא שינויים במצב המצערת- EGR פעיל.

האצה קלה = light acceleration מתייחס לנסיון הנהג להגביר את קצב הנסיעה באופן קליל. כמו גם מתייחס להתחלת נסיעה מהמקום בצורה הדרגתית ולא חזקה. EGR פעיל.

עומס קל/חלקי = light load מתייחס לשינוי עומס המנוע המצריך מצד הנהג ללחוץ יותר על המצערת מבלי לשנות את המהירות הנסיעה כמו למשל בעליה מתונה או עומס אחר על המנוע כמו מזגן - EGR פעיל חלקית.

סרק - אין עומס כלל והמנוע רק מסתובב כדי לקיים את עצמו - EGR אינו פעיל.

עומס מלא - WOT או full load מתייחס למצבים בהם המצערת פתוחה לגמרי או כמעט ונדרש את מלוא כח המנוע כדי להאיץ חזק. - EGR אינו פעיל.

 

חיים ההסבר של אורן בסדר, על ידי החדרת מעט גזי פליטה חזרה ליניקה, הם תופסים מקום של תערובת שנינקת למנוע והם אינן נשרפים שנית ולכן מתקיימת למעשה ירידה במילוי הנפחי של המנוע. היא לא כזו משמעותית אבל מספיק בשביל להוריד את טמפ' הבעירה מתחת 1400 מעלות סלזיוס שלא מאפשרות הווצרות תחמוצת חנקן.

פורסם

זכותך, אבל מדובר בפרטים מאוד טכנים ומדוייקים, זה לא פורום ספרות ושירה.

שמשהו טוען שמערכת ה-EGR אינה עובדת בשיוט כאשר היא כן אין כאן שום ניואנס.


×
×
  • תוכן חדש...