Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק ההון - קורסים מומלצים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

התחום הזה באחרונה מאוד מאוד קורץ לי,

 

הייתי רוצה לדעת לגבי 2 נגזרות,

 

האחת - האם ניתן ללמוד את זה באופן חובבני דרך האינטרנט ?

 

שתיים - איפה ניתן ללמוד את זה בצורה רצינית עם תעודות ואולי אפילו התקדמות ל"ברוקר"

 

יש מקומות למידה מומלצים? קורסים מומלצים?

 

ראיתי המון קורסים חינם - שווה משהו?

 

תודה מראש לכל העונים.

 

שניר.

פורסם

ללמוד דרך האינטרנט זה נחמד מאוד אבל לא יביא לך הרבה, אבל מאידך לא יעלה לך כ"כ הרבה כסף כדמי לימוד כמו הקורסים החינמיים

בקורסים האלו נותנים לך מספיק מידע וטיפה נסיון כך שתרגיש שאתה מוצלח ותתחיל לעבוד דרכם בשוק ההון , בד"כ גם בדברים מאוד מסוכנים כמו חוזים אופציות מטבעות ועוד (אלו הקורסים שאני ראיתי בפרסומות)

אם אתה רוצה לפשוט רגל תתחיל

 

תקח בחשבון שאם תמצא קורס מעולה וטוב אתה צריך ללמוד ברמה של ברוקר שזה אומר רמה של כלכלן וקרוב שנה של לימודים והם יעלו לך כסף , וגם אז תשלם רבהגעלט עבור נסיון מעשי בשוק .

 

שוק ההון בכללי לא נועד (ובוודאי היום) לחובבים ובמדינת ישראל בוודאי (צריך קשרים)

 

אני מצטער אם אני צריך לקרר את המיים אבל אם תצליח לעזוב את זה אתה תברך אותי

 

לשם גילוי נאות בתחילת שנות ה90 הייתי מבצע פנימי בחברה המרכזית לניירות ערך (היא שינתה את שמה )

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אפשר וניתן ללמוד הכל דרך האינטרנט, עדיף לקנות איזה ספר בסיסי על שוק ההון, ב-50-100 ש"ח, שיוכל ללמד

אותך את היסודות, ומשם מתקדמים.

הקורסים המוצעים בחינם אכן מיועדים לתמימים יותר, או אלה עם הרבה כסף מיותר.

אני לא מסכים עם יהודה בקשר לחלק האחרון- גם חובבנים עם קצת שכל ימצאו את המים חמימים ונעימים, בתנאי

שיתנו לעצמם את הזמן והסבלנות לרכוש נסיון.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

×
×
  • תוכן חדש...