Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים. שוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפנצ'ריה המליצו לי היום על :

Dunlop Sp Sport 2000

הוא אומר שזה צמיג מעולה(לא להתחיל להשוות למישלין ופירלי) ושזה יתאים לי , יש לו במלאי חדשים והוא דורש עליהם כ-400 שקלים לצמיג.

מידה: 14-55-185.

השאלה היא האם למישהו יש ניסיון עם הצמיגים הללו? האם הם טובים?

 

אין לי מושג בנושא הזה...

 

אני אוסיף ואומר שלאחר בדיקה קצרה ובירורים, גיליתי שני דברים:

1. שקיים דגם ספורט 200, או שאני טעיתי ובפנצ'ריה אמרו לי 200 ולא 2000, או שזה שני דגמים שונים.

2. בהנחה וזה אותו הדגם, אז אני מבין שהתפקוד שלו על רטוב קצת לא הכי טוב.

3. בהנחה וסעיף 2 נכון, אז אני אוסיף שוב: האוטו לא רוצה להחליק לי, פשוט לא רוצה, הוא לא נכנס להיגוי יתר, רק על מים, ממש ממש קשה לי להכניס אותו להיגוי יתר, אבל על מים.....וואי וואי.....יותר מידי..... האם צמיגים ספורט 2000 שציינתי, יעזרו לי בנושא? :lol:

פורסם

אם הרכב סטנדרטי ואין עליה משמעותית בהספק אין בכך צורך.

 

החסרונות במידה גדולה יותר -

עומס מוגבר על רכיבים מכאניים

צריכת דלק גבוהה יותר

פגיעה בביצועים

מחיר רכישה גבוה יותר

 

אין לי נסיון עם הדאנלופים ב 106 ראלי, עד כמה שאני זוכר ל-drugstore יש צמיגים כאלו.

אגב, אין שום בעיה לשנות את הרישום שוב למידה המקורית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

יש שוני בין 200 ל2000 וישנו גם דגם שנקרא DB7 באותן מידות (יפני לעומת גרמני)

 

 

400 ש"ח לצמיג זה המוווווווווון. קניתי לפני חודשיים צמיג זהה ב260 (185-60-14) אצל אנטון ביפו. ה-פנצ'ריה! מומלצת בחום.

פורסם
אם הרכב סטנדרטי ואין עליה משמעותית בהספק אין בכך צורך.

 

החסרונות במידה גדולה יותר -

עומס מוגבר על רכיבים מכאניים

צריכת דלק גבוהה יותר

פגיעה בביצועים

מחיר רכישה גבוה יותר

 

אין לי נסיון עם הדאנלופים ב 106 ראלי, עד כמה שאני זוכר ל-drugstore יש צמיגים כאלו.

אגב, אין שום בעיה לשנות את הרישום שוב למידה המקורית.

 

אצלי המידה מקורית (175/60/14) ויחסית למידה פשוטה, הרכב מתנהג ממש בסדר.

אפילו כאשר אני לוקח סיבובים ממש קשים, הצמיגים לא מאבדים אחיזה ולא נמרחים בסיבוב וזה לדעתי הכי חשוב, אז חבל לבזבז סכום נוסף ומיותר לצמיגים שסה"כ בסיכומו של דבר יגרעו יותר מאשר יתרמו.

אגב אצל קררה ממה שזכור לי הצמיגים לא מאושרים לכן עדיף לו כבר לחזור למידה המקורית.

 

נ.ב.

 

חיפשתי צמיגים לרכב שלי והמבחר ממש על הפנים.

מישהו יכול להמליץ על צמיג טוב אבל לא יקר יותר מידי?

שמעתי הרבה על פאלקן, גם לטובה וגם לשלילה.

המחיר ממש אטרקטיבי.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אין כל בעיה לאשר את המידה הזו ברשיון.

אז לכן זה לא קשור למה עדיף לו לחזור או לא.

אגב תבדוק גם את הצמיגים של פאלקן , זולים וטובים לשימוש שלך.

פורסם
יש שוני בין 200 ל2000 וישנו גם דגם שנקרא DB7 באותן מידות (יפני לעומת גרמני)

 

 

400 ש"ח לצמיג זה המוווווווווון. קניתי לפני חודשיים צמיג זהה ב260 (185-60-14) אצל אנטון ביפו. ה-פנצ'ריה! מומלצת בחום.

 

אביעד, במידה הזאת מחיר סביב ה-400 ש"ח זה המחיר המקובל.

 

(185/55/14)

 

אני לדוגמא רכשתי את הקונטי ב375 ליחידה , וזה הכי זול שמצאתי בכל אזור ת"א / השרון.

(אותה מידה)

 

אם אני לא טועה , יוגב שם דנלופ על ה S16 שלו לשעבר , קצת לפני המכירה, אפשר לבדוק את זה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין כל בעיה לאשר את המידה הזו ברשיון.

 

תתפלא כמה יש בעיות עם האישור.

אפילו במשרד הרישוי בחיפה לא ידעו מה להגיד לי.

 

מישהו יכול לומר לי לאיזו מחלקה טכנית של לובינסקי הכי כדאי להתקשר על מנת שישלחו בפקס אישורים לגבי צמיגים וכו'?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
אין כל בעיה לאשר את המידה הזו ברשיון.

 

תתפלא כמה יש בעיות עם האישור.

אפילו במשרד הרישוי בחיפה לא ידעו מה להגיד לי.

 

מישהו יכול לומר לי לאיזו מחלקה טכנית של לובינסקי הכי כדאי להתקשר על מנת שישלחו בפקס אישורים לגבי צמיגים וכו'?

אין שום בעיה לאשר את המידה.

 

למה אתה בכלל טורח ללכת למשרד הרישוי? מי הולך לחאפרים האלה בכלל?! לך למכון רישוי, בכל אחד שכזה שמכבד את עצמו יש ספר AUTODATA עם כל המידות המאושרות.

 

בלובינסקי יש רק מחלקה טכנית אחת, אין כמה. תתקשר 144 בשביל המספר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

איזה מכון רישוי אתה ממליץ?

גם בקומפיוטסט למשל לא ידעו מה להגיד לי, רק ידעו לומר "תסתכל בספר הרכב".

ב-144 נתנו לי מספר טלפון של מוסך בבני -ברק.

מישהו יודע את המספר של אותה מחלקה טכנית מדוברת?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
איזה מכון רישוי אתה ממליץ?

גם בקומפיוטסט למשל לא ידעו מה להגיד לי, רק ידעו לומר "תסתכל בספר הרכב".

ב-144 נתנו לי מספר טלפון של מוסך בבני -ברק.

מישהו יודע את המספר של אותה מחלקה טכנית מדוברת?

 

המוסך בבני ברק זה "שרודר", שם נמצאת המחלקה הטכנית.

פורסם

ועכשיו שאני חושב על זה, הראלי שלך גלעד היא 106 דור I, לא?

 

יכול להיות שכן תהיה לך בעיה לעבור ל185/55 מאחר ואין 106 דור ראשון עם כזאת מידה מקורית (יש רק בGTI).

 

תנסה, אולי בכל זאת יאשרו לך.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

נו ומה הGTI? לא 106???

 

מידת הצמיגים המאושרת נקבעת לפי הדגם, לא לפי תת הדגם של הרכב.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...