Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205 מול פיג'ו 106 בבקשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ראיתי היום 205 לפני קניה ולא הייתי ממש מרוצה מהאוטו ( שנת 97)

 

רציתי לשאול מה ההבלים העיקרים בין ה 205 ל 106

והאם יש הבדלים משמעותיים באמינות הרכב (ידוע לי ש205 נחשב רכב מאד אמין ונוח לאחזקה, זול וחסכוני)

 

אני רוצה רכב חסכוני לסוע נסיעות בין עירוניות (עדיפות להגה כוח) אמין וחסכוני

על מה הייתם יותר ממליצים?

הנטיה שלי ללכת על ה 106 כי היא יותר יפה וחדישה ויש הגה כוח, אבל אני לא ידוע כמה היא אמינה וחסכונית..

 

 

נ.ב:

עשיתי חיפושים ולא מצאתי משהו רלוונטי

תודה!

פורסם

המכללים של ה-106 זהים למכללים של ה-205, כך שאמינות המכללים העיקריים צפויה להיות זהה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תודה רבה

שאלות נוספות:

 

1. נתוני צריכת דלק של 106 (בעיר ובדרך מהירה)

2. עלות של טסט בערך? (שנת 96-98)

3. כל הערה או חוות דעת שלכם על ה 106 ידנית

 

תודה!!!!

פורסם

המנוע דומה עד כדי זהה ברוב הדגמים, כל השאר דומה, אבל בטח לא זהה.

 

ה106 עדיפה מבחינת תא הנוסעים המודרני יותר (כן, זה כולל הגה כוח ופלסטיקים אמיתיים) בדור השני.

ה205 עדיפה בגלל מרווח פנימי גדול מעט יותר והתנהגות כביש טובה יותר (לעניות דעתי לפחות).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

משני אנשים שאני מכיר ומעריך את הנהיגה שלהם, שנהגו גם על 205 וגם על 106, ה106 מתנהגת הרבה הרבה הרבה יותר טוב מה205

פורסם
משני אנשים שאני מכיר ומעריך את הנהיגה שלהם, שנהגו גם על 205 וגם על 106, ה106 מתנהגת הרבה הרבה הרבה יותר טוב מה205

 

 

כשאתה אומר מתנהגת אתה מתכוון ל נוחות?\תקלות?\ צריכת דלק?

פורסם

וכאחד שהייתה ברשותו 205 כשנתיים והשתדרג ל106,אני מחזק את דבריו של אופיר בכל הנוגע להתנהגות כביש ,ה106 עדיפה בכמה דרגות על ה205.[שלא נדבר על איכות תא הנוסעים ,פינוקים ופלסטיקה.]8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בנתיים נשמע לי כאילו אני מחפש לי 106 :)

 

אגב איזה דגמים ידניים יש?

כי ראיתי יש XR ויש XS (נראה לי אוטומת)

ויש 1.4 1.6

אני לא מעוניין בראלי או xsi \ gti וכל רכבי הספורט למניהם..

אני רוצה ידנית חסכונית ואמינה.. שתשרת אותי נאמנה ולא תרוקן לי את הכיסים במוסכים ובתחנות הדלק :)

פורסם

אם אתה לא מעוניין בדגמי הספורט[1.4,1.6XSI 1.3 RALLY-שייך לדור I ,והGTI1.6,RALLY1.6 ששייך לדור II]

XR יש ידני 1.4[איבזור לייט,משנת 99 הדגם אובזר בצורה טובה יותר]

XS יש ידני בנפחים 1.4ידני ו1.6ידני ואוטומט.

עכשיו ה106 נחלקת לדור ה1 ולדור 2 משנת 97-2000[מתיחות פנים ותוספות קטנות]

באופן כללי על הנייר השוני בין XR לטובת הדגם XS כולל: פנסי ערפל קידמיים,מושבים טיפה יותר תומכים,כנפון אחורי מעל דלת הבגאז,גיר קצר יותר,גאנטים במידה 14 במקום 13,כיתוב XS אדום בצידי הרכב.,שעון חום+טורים[למרות שבשנת 99 גם הדגםXR אובזר בשעונים הנ"ל]

באופן כללי ה106 חולקת הגה כוח,כריות אוויר[איבזור שה205 לא בורכה]

 

שוב,הכל סביב מגבלת התקציב העומדת לרשותך.[בהיזדמנות זו נישאל לתקציבך נטו לרכב?]

מפה נדע יותר לאן פנייך מופנות!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שוב,הכל סביב מגבלת התקציב העומדת לרשותך.[בהיזדמנות זו נישאל לתקציבך נטו לרכב?]

מפה נדע יותר לאן פנייך מופנות!

 

התקציב הוא 18,000

 

איזה שנתון אני יכול למצוא?

אהבתי כמובן יותר את ה XR עם הגלגלים 14 וההלוכים הקצרים יותר

השאלה אם הוא לא שותה יותר דלק..?

ואיזה שנה אני יכול למצוא בסכום הזה?

 

ושאלה נוספת היא האם לשנת 96 יש הגה כוח? (לכל הדגמים?)

 

הערה נוספת ראיתי גם עם מנו 1.1 יכול להיות? או שזאת טעות?

פורסם

]

עירבבת כמה דברים,סדר בדברים:

1.במגבלת התקציב שנקבת אתה יכול למצוא XS1.6-1.4 שנת 95-97 /XR 1.4 שנת 96-98.

הXS היא זו שנועלת 14 אינץ ולא הXR[שנועלת 13 אינץ].

2.במהירות שיוט [100+]הXS[גיר קצר] תצרוך יותר כיוון שהטורים שלה על 3100 ב100 לעומת טורים 2600 ב100 אצל הXR,אבל התאוצות ביניים של הXS יהיו טובות יותר וחסכוניות יותר.קיצר אין הבדל משמעותי בצריכות דלק. לשנת 96 יש הגה כוח ,

3.יש גירסת KID בעלת מנוע 1 ליטר,חלשה אל תיגע.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

עזרת לי הרבה,

אגב לגבי צריכת דלק אמרת באמת שהXS מעל 100 תקח יותר דלק

אבל לא ציינת כמה הצריכת דלק שלהם? (מצטער על החפירות פשוט ממש חשוב לי לדעת שאני יוכל לעמוד בזה)

כמה קילומטר על כל ליטר דלק? :)

ואם אתה יודע איזה דלק היא צורכת גם יהיה נחמד לשמוע:}

 

תודה!!

פורסם
משני אנשים שאני מכיר ומעריך את הנהיגה שלהם, שנהגו גם על 205 וגם על 106, ה106 מתנהגת הרבה הרבה הרבה יותר טוב מה205

 

אתה מדבר על הדגמים ה"רגילים" או ה"חמים" של הרכבים הנ"ל?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...