Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטלוג אוטו 2007 איפה אפשר להשיג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדוכנים.

http://www.interactive555.co.il/auto/catalog2007/

ד"א, שמתם לב שלרוב מופיעות תמונות של מכוניות VAG על גבי הכריכה? מה הקטע, יש מכוניות יותר יפות.

2001-סיאט, 2002-למבורגיני, 2003-פולסווגן, 2004-אודי. מ-2005 אין לי יותר. עכשיו ב-2007 יש אודי.

יש לי חשד שצ'מפיון קונים את הכריכה.

פורסם

כן אני יודע שבדוכנים אבל היום צילצלתי ל-3 חניות של סטימצקי בבוקר ולא היה להם לכן אני רוצה לדעת על מקום ספציפי

פורסם

אני מצטט מתוך מגזין "אוטו" שבידיי :

 

"ניתן להזמין את קטלוג אוטו 2007 ישירות הביתה: 03-5734044"

 

תתקשר והוא בדרך אליך. :wink:

 

ולגבי השער של VAG... אל תחשוש, תהיה בטוח שיש להם קשר עסקי עם צ'מפיון.. תשים לב, אם אתה מנוי, שרוב הכריכות האחוריות הם של צ'מפיון.

 

וסתם ד"א, יש מכוניות יפות יותר, אבל TT החדשה על השער של הקטלוג מכאיבה למישהו בעיניים? 8)

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם
ולגבי השער של VAG... אל תחשוש, תהיה בטוח שיש להם קשר עסקי עם צ'מפיון.. תשים לב, אם אתה מנוי, שרוב הכריכות האחוריות הם של צ'מפיון.

 

וסתם ד"א, יש מכוניות יפות יותר, אבל TT החדשה על השער של הקטלוג מכאיבה למישהו בעיניים? 8)

אני מנוי ושמתי לב ל"תופעה", אבל פרסומת בעמוד האחורי היא דבר מקובל במגזינים.

שזה מגיע לכריכה של קטלוגי אוטו זה כבר משהו מחשיד, למה שלא ישימו את המכונית השנה שלהם במקום איזה VAG מעפנה?

פורסם
כשראיתי את הסמלון של נדב חשבתי שערן S חזר לכתוב פה.

לא מכיר את ערן S, מי זה?? :roll:

 

ברוב הפורומים אני עם הסמלון הזה כבר שנים, עדכנתי פה את הפרופיל לפני יומיים שלושה אז על הדרך גם את הסמלון :wink:

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

:-o באמת היית מעדיף סוזוקי סוויפט על שער הקטלוג?

 

טל

(גילוי נאות: הח"מ הוא עורך הקטלוג המדובר)

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

ההגיון הבריא אומר לשים את מכונית השנה של אוטו על גבי הכריכה גם אם זאת סוויפט.

מצד שני למה לא לשים מכונית על יפייפיה שאין לה קשר לאף יבואן.

טל, האם לכריכות יש קשר מסויים לצ'מפיון מוטורס? אחרת קשה לי להבין למה בוחרים במכוניות שלהם שוב ושוב.

×
×
  • תוכן חדש...