Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה שבכלל אין לי רעיונות לתשובה (פתרון)

זה ככה אני פרמתי נושא בפורום על איזה פרויקט שאני הולך לעשות בקרוב ההגאג' אצלי ברכב אבל ומה שתמיד מעניין את כולנו זה להסתיר את החוטים שמוחברות למגברים.

יש פה תמונה (תמונה =1000 מלים)

 

אז זה ככה הכחול זאת הפלטה של העץ שאני הולך לשים בבגאג'

האפור זה המגבר שאני הולך להתקין על הפלטה

מלבני הלבן הקטנים אלה החורים שאני חייב לעשות כדי לחבר החוטים למגבר.

אז מה מציעים לי לעשות כדי להסתיר את החוטים האלה, ובוודאי שיהייה משהו יפה.

2234.jpg

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

חורים בפלטה הכחולה , והחוטים שיוצאים מהמגבר , עוברים ישירות מתחת לפלטה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
חורים בפלטה הכחולה , והחוטים שיוצאים מהמגבר , עוברים ישירות מתחת לפלטה.

 

חחחחחח איך זה בכלל??

היציאות של המגבר הם מהצדדים לא מתחת למגבר אז איך יהיו מתחת לפלטה ואני רוצה להסתיר אותם לגמרי לא רוצה שיראו את הראש של החיבור בין החוט והמגבר בכלל

 

וזה איפשרי כאילו לעשות חור בדיוק במידה של המגבר ולשים היציאות מלמטה של הפלטה וכך יהיו מוסתרות אבל כך יהייה גם קשה להחזיק את המגבר במקום.

כולם עושים עם פיבר אני יודע אבל קשה לי לעבוד עם זה הייתי חושב לכסות את זה עם בד כחול גם באותו צבע של הפלטה אבל לא נראה לי שזה יפה אבל אני גם כן יחזוב על הרעיון שלך איך להחזיק המגבר במקום

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

ממש לא פיבר.

אז עושים את המגבר בבניית flush mount

שזה בעצם שני פלטות עץ , אחת חתוכה איך שבא לך והמגבר יישב עליה , והשניה חתוכה בדיוק בגודל של המגבר , כל שאתה רואה רק , ואני מדגיש , רק את הפנים של המגבר.

בלי חוטים

בלי קשקושים.

 

ואל תצחק על תגובות שלי.

 

תגיד תודה שמגיבים לך.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

סליחה... אתה לא נתתה פרטים בדיוק למה מתכוון אז לא הבנתי אותך והתגובה הייתה לא הגיונית... אבל עכשיו כן וזה הכי פשוט ואפשרי וגם אני יכול לעשות זאת עם פלטה אחת נראה איזה יותר טוב כי אצלי אין הרבה מקום בבגאג' וגם הולך לשים מראה מלמטה

 

אז ככה יכול לעשות עם פלטה אחת

456od4.jpg

התמונה הימנית מאחורה והשמאלית מהצד

הכחול זה הפלטה, האפור זה המגבר\ הצהוב זה היציאות במגבר, והשחור זה משהו שהולך להחיזק המגבר בפלטה.

 

 

עם שתי פלטות אני יעשה כך

 

456789ch7.jpg

רק התמונה הימנית זאת מקדימה בשני המצבים (פלטה אחת או שתיים)

אותו תיאור של התמונה הראשונה אז לפי דעתכם איזה עדיף לעשות???

מבחינת עבודה לא לדאוג אני עובד טוב בדבריםה אלה ויש אצלי כל הכלים והחומר

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

פחות או יותר הבנת את הרעיון.

שני הרעיונות ברי ביצוע.

השאלה היא מה נוח לך?

היכן נמצאים הכפתורי שליטה של המגבר?

נגישות? נוחות?

אסתטיות?

 

הרעיון בשני פלטות הוא שכאשר אתה רוצה "להתעסק" קצת עם המגבר , אתה רק מוריד את הפלטה העליונה במקום לפרק את כל המגבר מהמיקום שלו.

ובכך חוסך בבלאי של העץ.

וגם לא משנה מיקום.

למי יש כח להרכיב ולפרק כל היום דברים

 

[לי:)]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חח לך אה...

אבל עם הרעיון של בטלה אם אני רוצה לעשות משהו זה גם אפשרי כי הכל מאחורי הפלטה.

ואני יגיד לך למה יש בעיה אצלי בבגאג' יש לי פיג'ו 205 וכולנו יודעים שזאת רכב קטנה וכך גם הבגאג' ואני הולך לשים שתי פלטות משני צדדים של תיבת המגבר אז אם אני ישים שתי בלטות יהייה גם הפרש בגודל של הפלטה השניה ואולי יהייה הגודל שלה קטן מהמגבר עצמו חחח

אני בקרוב יקנה את המגבר הזה (מונו בלוק)

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

מונו בלוק זה לא שם של חברה.

זה סוג של מגבר.

 

הכל אפשרי גם ב 205.

עם קצת השקעה , זה יצא מצויין.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חחח אני יודע שזה סוג של מגבר אני לא אדיוט אבל סתם אמרתי שזה הולך להיות מונו בלוק ולא מגבר רגיל זה הכל ויש לי שאלה אולי תוכל לעזור לי המגבר הזה מה המידות שלו אם את יודע

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=468210

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

את האמת לא הבנתי מה כזה מצחיק בתרד שאתה כל שניה רושם "חחח", אבל מילא, לא הבנתי מהציור באופציה הראשונה אם גם בו אתה מתכוון להשתמש בשני פלטות של עץ, אז בכל מקרה חשוב לציין שתמיד עדיף שהמגבר יחובר על פלטת עץ.

בשיפוצים

פורסם

קראתי תזה קודם ויש אצלי מגבר עכשיו שמחובר על עץ.

ואופציה ראשונה עם פלטה אחת כתוב מעל התמונה

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

תגיע למפגש בשבת, חפש אותי (גולף כסופה), תראה איך זה צריך להעשות בצורה נקייה ונגישה.

כמו שאמרת, תמונה שווה אלף מילים. תבוא, תראה!

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

לוקחים פלטה מעץ!

 

מגביהים אותה על כמה חתיכות עץ (מלבני עץ לצורך העניין - פותח הת'רד נוטה להבין הכל מילולית) ומבריגים אותה לחלק התחתון של הפלטה עצמה.

 

עכשיו יש לך פלטה מוגבההת.

 

מתקינים לרגע את המגבר ומסמנים מקום לחורים בכדי להעביר את החוטים - כן, רצוי שהחור יהיה יותר עבה מהחוט!

 

מרכיבים את הפלטה אחרי ואני מדגיש אחרי! שהעברנו דרכה את החוטים.

 

מחברים את המגבר - אין חוטים בולטים!

 

אם אתה ממש רוצה שאפילו את החיבורים הקטנים האלה לא יראו - אתה צריך להתקין את המגבר בתוך "מגירה"

 

בנוסף לפלטה המוגבההת אתה בעצם יוצר תיבה בעומק המגבר ואז מלמעלה אתה מרכיב לה "מכסה" שזה בעצם עוד פלטה עם חור מדויק בגודל של המגבר ככה שלא יראו את האיזור בו מתחברים החוטים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...