Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם - התקנת בידוד אקוסטי מקיף ברכב


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאריות? אני כבר מתחיל לגרד את האריזה של הבאלק בנסיון להוציא כמה שרידי אקסטרים...

 

את הדלי של קסקייד אין במלאי, אבל יש משהו אחר :-o

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 177
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איתמר - נק' למחשבה.

 

בבתים שנמצאים על כביש ראשי מאוד ורועש מתקינים זגוגית כפולה בחלונות ולא מוסיפים (בד"כ) שכבות לקיר ע"מ למנוע רעש.

 

לפי דעתי אתה עושה טעות שאתה מתעקש על זה שהרעשים מגיעים מהרצפה.

 

יש המון רווחים וחורים שדרכם מגיעים הרעשים, בין אם זה קיר האש, או החור של הידית הילוכים.

 

דווקא הרצפה לדעתי היא לא מעבירת הרעש ולראייה שאיטומה לא תרם במאומה.

 

 

שוב אני חוזר על המלצתי, למה שלא תכתוב מייל ליצרן?

עם כל הציניות וכו' יש שמה אנשים שהם מומחים בתחום והם עוסקים אך ורק באיטום.

 

אני בטוח שאתה לא הראשון בעולם שחווה בעיות כאלו, מה יש לך להפסיד? הבול עליי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה קיר של בית לחתיכת פח?

זיגוג כפול אכן תורם הרבה בתחום הבנייה, לא ישים בתחום הרכב.

 

אני יודע בוודאות שהרעש מהגיע מהרצפה. לא צריך לנחש ולחפש חורים נסתרים (ואין חורים כאלו אגב).

הגעתי למסקנה שהדיינמאט פשוט לא יעיל נגד זה. פשוט מאוד.כנראה שקצת הושפעתי מהמאמר ומהביקורות המהוללות שיש לחומר הזה. נגד רעשי כביש הוא לא יעיל במאומה.

יש חומרים ייעודיים בולמים בתחום האקוסטיקה שמיועדים לכך.

 

חבל רק שגיליתי את זה אחרי שכמה יריעות טובות ירדו לטמיון :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמו דני דיי מפקפק במאמר

 

אני מכיר אותו עוד מלפני הפרסום ומשהו רקוב בממלכת דנמרק

 

הוא לא מפרסם שם וקונה דומיין.COM?

 

לא זול ובטח בעל אינטרס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

נסיעת מבחן קצרה העלתה השערה שאולי (וזה אולי מהוסס מאוד) יש שיפור קל בלבד ברעשי הכביש, בהחלט לא משהו דרמטי או משהו שיצדיק את ההשקעה.

 

בכל מקרה כנראה שאני אקח חומר ייעודי לעניין הרצפה שיכלול משהו קצת יותר מסיבי מדיינמאט.

 

אעדכן בהמשך.

 

איתמר.

 

 

הרי בשלושה העמודים האחרונים של הת'רד אתה לא מפסיק להביע את תמיהתך איך, אחרי כל ההשקעה המסיבית הזו על ריצפת הרכב, לא התקבל שום שינוי ולו הקטן ביותר ובטח לא משהו שיצדיק את ההשקעה, אז למה שוב להתעסק עם הרצפה???

 

אם קיבלת שינוי קטנטן לטובה לאחר מה שעשית בכנפיים של הרכב, אפשר להבין שמקור רעשי הדרך שאתה מתקשה להיפטר מהם, נמצא במקום אחר ברכב שהוא לא הרצפה שלו...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לשם רעיון , על מה שהחברה עצמה ממליצה על מנת לקבל נסיעה שקטה יותר

 

http://www.secondskinaudio.com/cgi-bin/index.cgi?p=ps

 

צריך קצת יותר מהדיינאמאט אקסטרים\דאמפליפייר פרו על מנת להגיע לתוצאות מירביות.

 

נקודה למחשבה >>> .

 

אני חייב להוסיף ולהגיד , תקראו טוב טוב את הכותרות של הצעדים באתר!

החומר המקביל לדיינאמאט אקסטרים נחשב בתור מונע ויברציה\מבודד תרמי , ולא בתור מבודד אקוסטי

 

קצת בהמשך , ניתן לראות חומרים שנחשבים בתור מעין פילטרים לרעש

 

ובצעד השלישי בידוד אקוסטי!

 

איתמר , לשיקולך

המקבילים של דיינאמאט

dynapad

dynaliner

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר. אם את רוצה לעשות ניסוי קטן. שלא יעלה לך כסף. ויתן לך כיוון.

קח שמיכה/שטיח איכותי. פרוס אותו על הרצפה של הרכב ותעשה סיבוב עם יש שיפור הרעש הוא מלמטה. אם אין שיפור תעביר את השמיכה/ שטיח על הדש בורד. כמובן בזהירות עם ההגה.

ועם יש שיפור הרעש מהאזור הזה. אין שיפור, הרעש ממקומות אחרים.

גומיות של הדלתות.! מקום מציין לרעשי כביש. חלונות לא אטומים. תת לחץ בצמיגים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא זוכר אם זה רשום כאן איפשהו לאורך כל הת'רד הזה, אז אני פשוט ישאל אותך - אמרת שהדלתות שלך כבר עבר איטום עם אקסטרים - האם הן נאטמו בשתי השכבות שלהן? כלומר, גם הדופן הפנימית וגם החיצונית?

 

כי אם לא, אז מצאת לך עוד פירצה ממש לא קטנה לרעשי דרך.

ואם כן, אז....בחזרה ללוח השירטוטים.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי על החוויה ותוצאותיה ידידי, לא נעים להשקיע בצורה כזו ללא תמורה שהיא.



עם זאת, אני מוכרח לציין, שאני אישית לא מאמין בניסים מהחומרים הללו.

ברור שאיטום בדלתות ייטיב עם הרמקולים שם אבל מכאן ועד לחשוב שזה יבודד לי רעשים מבחוץ -

המרחק הוא גדול.

אני מאמין שחשבת שהשקעה כזו בכל חלקי הרכב תניב תוצאה (לפחות מינימלית) בבידוד אבל

אם החומר לא מיועד לכך - זה לא יעבוד.

אגב, גם החומרים היותר ייעודיים לכך - לא מוכיחים את עצמם בפטנט עולמי ל"העלמת רעשים"

ואם אתה מתכוון להשקיע בצורה דומה על החומרים הלכאורה ייעודיים לבידוד, אני מאמין כי עליך

לצפות לאכזבה נוספת.

מכיר את הסרט הכי טוב שיש?

well maybe, this is as good as it gets

 

ואם אולי לא הובנתי נכון, אני מאמין שאם היית משקיע את אותה העבודה על החומרים הייעודיים

לבידוד באותו אופן, היית מקבל שיפור לטובה, בטח יותר ממה שהאקסטרים "העניק לך".

אולם גם השיפור הזה היה מאכזב אותך אם אתה שואף להשקטה אבסולוטית או דומה לה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר לא תוהה על שום דבר. הסקתי מסקנות.

בכל דלת כבר יש שתי שכבות של אקסטרים, גם הדופן הפנימית וגם החיצונית.

 

תהיתי למה לא התקבל שום שיפור, ועכשיו ברור לי למה. האקסטרים לא מיועד להשתקת רעשי כביש (וכבר רשמתי את זה לפני כמה תגובות).

מצד שני, אם זה כל-כך ברור שהחומר הזה לא עושה שום דבר כשהוא מותקן על הרצפה - מדוע הוא מככב ברצפות של רכבים מארה"ב ואנגליה? הרמה המקצועית בארצות האלה מאוד גבוהה. מה, הם לא יודעים שהחומר הזה לא שווה שום דבר? למה הם לא משתמשים בחומר אחר? על איזה שיפור ברעשי הכביש דיבר הבחור במאמר?

 

כל העניין הזה מוזר מאוד.

 

לרצפה אני לא מתכוון לוותר. שוב, הפתרון לא יהיה בדמות אקסטרים או איזשהו חומר של דיינמאט. הפתרון יהיה בעזרת חומר ייעודי לחסימת רעשים, שכרגע אני מתלבט בין חומר ייעודי של קסקייד לבין יריעות PVC ע"מ שיעצרו את הרעשים שעולים מהרצפה (וכן, הם עולים מהרצפה).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום עבודות תשיעי - קורות תא המטען + דלת תא המטען.

 

היום החלטתי לסיים את תא המטען ולעבור לגג. הקטע הוא שפירוק הגג נראה קצת יותר מסובך ממה שחשבתי, ולא נראה לי שאצליח להחזיר את דיפון הגג למצבו המקורי. כרגע החלטתי לא לגעת עד להתייעצות עם מומחה בתחום.

 

ירדתי לרכב עם הפק"ל הרגיל שכלל מצלמה ודלי מים. פירקתי את הבורג של מוביל חגורת הבטיחות והסרתי את פאנל הפלסטיק של הקורה:

picture130largegq3.jpg

 

מים, ספירט כחול והמשטח היה נקי ומוכן לעבודה:

picture132largeei7.jpg

 

כאן השתמשתי בדיינמאט לפי הספר. לא עשיתי כיסוי הרמטי אלא רק פעולה של הוספת מאסה.

אחרי שסיימתי את שני הצדדים סגרתי את כל הברגים של הדיפונים והחזרתי את תא המטען לצורתו המקורית.

 

את דלת תא המטען כבר התחלתי לבודד לפני כמה ימים. שמתי "סטריפים" בחלקה התחתון. היום בודדתי כמעט את כולה:

picture131largebg0.jpg

 

גם פה, כמו בכנפיים, חל שיפור עצום ברזוננס הפח לפני ואחרי התקנת הדיינמאט. הרזוננס הזה הוא קריטי בעיקר בעת "מכת באס" ששם מקבלים הרבה קרקושי פלסטיקה ופח.

החלק העיקרי והמרעיש של דלת תא המטען עדיין לא בוצע (מאחורי פאנל הפלסטיק האפור), שם יש מנגנון המגב האחורי ועוד פיסת פח די גדולה. בינתיים אני לא מתכוון לגעת בו.

 

זהו לבינתיים. השלב הבא יהיה הדלתות, אבל הן יפורקו רק כאשר יגיע החיווט.

כרגע נשארו קצת יותר משתי יריעות אקסטרים. אני מאמין שלדלתות זה יספיק. אם לא אז תמיד אפשר לקנות עוד :-D.

 

המשך יבוא...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה קיר של בית לחתיכת פח?

זיגוג כפול אכן תורם הרבה בתחום הבנייה, לא ישים בתחום הרכב.

 

חבל שלא הבנת שזו מטאפורה.

לא התווכנתי שבאת תלך ותשים זיגוג כפול.

הכוונה היא שהרעש לא נכנס לך דרך הרצפה (למרות מה שאתה חושב).

 

ישנם אזורים חלשים יותר שדרכם דווקא ייכנס הרעש (כל מיני נק' חיבור - כמו כל האזור בין הדש בורד למנוע (=קיר האש) וכו'.

 

לדעתי אני צודק.

אבל כנראה שהזמן יגיד את שלו ואחרי שתשים חומר סופג רעשים אז נדע.

 

בכל מקרה, אתה ממשיך להתעלם מהצעתי ליצור קשר עם היצרן ולשלוח לו תמונות של ההתקנה ובקשה לעזרה, אתה חושב שאתה הראשון בעולם עם בעיה זו?

 

בכל מקרה בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל המפקפקים ביעילות הדנמייט בהשקטת רעשי כביש - הדנמייט יעיל ביותר ועושה את העבודה שלו בגדול.

צריך להשתמש בו ביסודיות,ולשים בכל חתיכת פח חשופה כולל בתא המנוע,חלקי פלסטיקה ברכב מהצד הפנימי שלהם,כל מה שאפשר לפרק ולשים בצד הפנימי שלו דנמייט-זה טוב.

 

קיצר,צריך כסף,סבלנות,ולעבוד ביסודיות.

 

בסוף זה משתלם-ועוד איך משתלם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שמייל ליצרן יעזור במשהו. זה לא שהחומר פגום או שההתקנה לא בוצעה כמו שצריך.

הדבר היחיד שיכתב לי הוא "תשתמש בדיינאליינר או אקסטרים ליינר". אבל אתה יודע מה? בשביל הספורט אני אשלח אי-מייל. רק תשלם לי על הבול כמו שהבטחת.

 

אני פשוט לא מבין למה דיינמאט מפרסמים שהאקסטרים יעיל נגד רעשי כביש בעוד הוא ממש לא.

 

טוב, הנושא נטחן עד עפר. מספיק.

 

העפתי מבט אתמול על קיר האש מצידו של המנוע. יש כמה קטעי פח חשופים אך מסופקני אם כמה פיסות עלובות של אקסטרים יועילו במשהו. סה"כ הרעש שמגיע מהאיזור הזה הוא מהמנוע, לא רעשי פח.

מצד שני להזיק זה בטוח לא יכול. נחשוב על זה בעתיד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר לפרק דשבורד לעניות דעתי יותר קל מלפרק מנוע .

קמובן שלמכונאי היה יותר קל לפרק מנוע.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...