Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם - התקנת בידוד אקוסטי מקיף ברכב


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במיוחד אם זו הסטארלט (להבדיל מאיזה טוארג..--טוב שם ממילא האטימות קצת יותר טובה...)

כל הכבוד על ההתמדה איתמר, כל הכבוד!!

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 177
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמה מחשבים אמרת שיש בטוארג? 17?

בעצם נראה לי שאם היה לי טוארג הייתי מסתפק במערכת הקול המקורית :wink: .

 

אני חושב שהסיבה העיקרית שבגללה אני לא אפרק את הדשבורד היא כי התהליך גורר השבתה ארוכה מאוד מאוד של הרכב (לפחות כמה שבועות), מה שאני לא יכול להרשות לעצמי. בטח לא כשפתאום מגלים שצריך לנסוע לאנשהו לקנות דבק או איזה כלי עבודה.

מעבר לזה גם הדשבורד עצמו מורכב מאוד (דני, אתה מכיר אותו מקרוב :lol:) ואין לי שום כוונה לשאול באמצע "לאיפה החוט הזה היה מחובר?!"

 

אבל אולי. הג'וק הזה צריך לדגור קצת בראש כדי להוציא אותו אל הפועל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר פה אני חושב שאתה טועה תשאל את דני יש לו בחור שמפרק כול דשבורד ואני חוזר ואומר כול דשבורד במקסימום 3 שעות אומנם להרקיב זה קצת יוטר אבל זה סיפור לבנדם מיקצועי יוטר מיום עבודה 1 בלבד בוו נגיד שלך זה יכך לא יוטר מה3 ימים אם אין לך ניסיוון אם דשבורדים ויש לך ידיים טובות

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפרק זה לא בעייה, הבעייה היא בלהחזיר.

 

אין לי יותר מדי זמן לעבוד על הרכב במהלך השבוע (הפרוייקט הזה בא במקרה בגלל שנפלה עלי חופשת מחלה + שבוע חופש מהעבודה).

בכל מקרה אם הדשבורד יפורק אני אתקין שם חומר אחר, לא אקסטרים, ובשביל זה צריך כסף :? .

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך משטויות

כשיהיה לך רכב לתחרויות נטו , תשקול את זה:)

מוזיקה אתה תשמע בין כה וכה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין עד לאיפה הגעת עם זה??? בנאדם!! עם כל הכבוד להשקעה העצומה הזו, מעבר לסכומי כסף לא קטנים שנשפכו על הפרוייקט הזה, יש כאן גם השקעה אישית אדירה שלך... - ועכשיו אתה עוד שוקל לפרק את כל הדשבורד (!!!) בגלל, שאחרי שמשהו כמו 75% מהפח של הרכב שלך (מהצד הפנימי) מכוסה בדיינאמט, אתה עדיין לא מקבל שקט של מרצדס בנסיעה...????!!!!!

 

בנאדם - תתעורר!! אתה נוסע על טויוטה סטארלט!!! יש גבול מסויים למה שבנאדם לבדו מסוגל להגיע בקטע הזה...

 

איך שלא תהפוך את זה אתה לא תקבל נסיעה שקטה יותר (ברמה שתצדיק את ההשקעה שלך)!!!

 

אלא אם כן, תחליט שבשביל הרכב הזה אתה הופך עולמות, ולא מוותר - אז תשלח אותו לטויטה ביפן שפשוט יפרקו אותו עד היסוד, וישאירו ממנו רק שלדה, ויתחילו באמבטיות זפת מסיביות בשביל להפוך אותו מטויטה סטארלט לטנק!

 

לדעתי, מהרגע שרק הועלה העיניין הזה של להגיע עד הדשבורד - זה כבר ניהייה מגוחך כל העסק.

 

בכול מקרה, לאן שלא תלך - שיהיה לך רק בהצלחה...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צהריים טובים.

 

אני מתעדכן באופן שוטף מול הפרוייקט המטורף הזה ואני חייב לציין כי מדובר בהתמדה מטורפת והמון המון כוח רצון שהופכת כל עבודה הבאה ברכב שלי לאפשרית וקטנה.

פשוט כ-ל הכבוד ! לא משנה אם התוצאות הושגו, לא הושגו, אני במקומך הייתי מתגאה ביכולת ההתמדה, ברצון המאוד גבוהה שלא יתן לך לעולם לעצור בכל דבר אשר תפנה אליו ובכיף של לדעת את הרכב שלך על כל חלקיו הקטנים.. ואם כל זה לא מספיק, אז אתה יודע מה ? הרכב שלך הרבה יותר נקי מאיי פעם ! :)

 

תחייך, תמשיך בעבודה המדהימה.. ותפרק את הדשבורד ! אפילו שאתה לא בטוח שזה מה שיעזור לך להשקיט את הרכב .. תדע שעשית גם את זה וניסית הכל, אחרת בכל פעם שתכנס אליו ותשמע את רעשי הדרך תדע שיש עוד 25 אחוזים קטנים מאוד שעדיין לא אטמת .. ויכול מאוד להיות שמשם הבעייה.

 

שתיהיה לנו שבת שלום,

בברכה, אבי - שרוצה לאטום את שתי דלתותיו ברכב רק בשביל הכיף.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר אני עוקב מידי פעם בפעם על התרד' שלך ואני משתאה ונפעם מרמת העבודה ,המקצועיות , והנחישות שאתה מגלה .

לא שמתי לב עד היום לאכזבתך , אבל הייתי רוצה לומר לך משהו

כמו שנקמיצ'י אמר בסביבות רועשות שמים זיגוג כפול - הסיבה לכך היא שכשגלי הקול פוגעים בחלון החיצוני , חלקם מוחזרים (בכול מיני זוויות ) וחלקם חודרים . בעצם המעבר יש מעין "שבירה של הכיוון" (תחזור למנסרה ותזכר בגלי האור ותבין ) ואז הם פוגעים באוויר והוא לא משנה אותם הוא רק מאיט ואז הם מנסים להכנס אבל הזווית השתנתה ולכן הם לא מצליחים .

הנקודה כאן שברכב יש המון מקומות ובמיוחד באיזור המנוע וההנע (קדמי) של גלי קול נכנסים , אם אתה עוצר אותם אתה צריך לשים משהו ואח"כ את אותו דבר כדי שהזווית תשתנה . זה בערך מה שאליקו ניסה להסביר לך

 

חוץ מזה אם תצליח לעשות מהסטרלט שלך מרצדס , איך מרצדס ימכרו את המכוניות שלהם :-D :-D הם עוד יפשטו את הרגל :smilecolr

בברכה ושבת שלום יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגוחך?

למה מגוחך? כי זה פרוייקט רציני שמעטים ממנו עשו בארץ? אתה מוזמן להיכנס לעשרות פורומים אחרים בעולם (יש רשימה נהדת ב FAQ) ולראות שהפרוייקט הזה חובבני לעומת רכבים אחרים (וגרועים בהרבה).

 

ומה הזלזול הזה בטויוטה? זה שזה רכב בסיסי ופשוט אומר שאי אפשר לשפר אותו? לא חיפשתי איכות של מרצדס ואני לא מחפש שקט כמו ב 4 בבוקר ביום כיפור. אני מנסה להגיע לאיכות סאונד מקסימלית ברכב. זה מה שהגדרתי בתחילת הפרוייקט. הדרך לשם עוברת בבידוד רעשים מסיבי, שברכב הזה צריך לעבוד קצת יותר קשה כדי לקבל אותו.

 

השלב הבא של הבידוד יהיה קצת יותר אינטנסיבי ואני בטוח שיהיה שיפור גדול מאוד. לכל הספקנים אני מציע להמתין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר פה אני חושב שאתה טועה תשאל את דני יש לו בחור שמפרק כול דשבורד ואני חוזר ואומר כול דשבורד במקסימום 3 שעות אומנם להרקיב זה קצת יוטר אבל זה סיפור לבנדם מיקצועי יוטר מיום עבודה 1 בלבד בוו נגיד שלך זה יכך לא יוטר מה3 ימים אם אין לך ניסיוון אם דשבורדים ויש לך ידיים טובות

 

 

כן, יחיאל, אתה גם מכיר אותו אישית... הקטע שתמיד (בלי לפתוח פה ..) הכל חוזר לו בדיוק למקום,לא נשאר לו אפילו לא בורג אחד מיותר, אלא הוא מוצא תמיד איפה משהו היה חסר, ואף פעם אין קירקושים מהדשבורד. רק יותר שקט...

בזמנו שאני פרקתי דשבורדים, סימנתי את הברגים מהיכן יצאו ולהיכן יחזרו כולם.

הוא פשוט זוכר, לא יאומן.

זה לא לפרסומת, זה פשוט בגלל שאפילו אני נדהם ממנו כל פעם מחדש..

איתמר, אם תרצה, בוא בבוקר, למחרת האוטו אצלך, מחוזק מתמיד...

 

אם זה נראה כפרסומת סמוייה (ולא זו כוונתי!!) אודה למנהל/ים על מחיקה מיידית של הודעה זו.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההצעה דני!

 

בכל מקרה הטיפול בדשבורד מתעקב כרגע עקב בעיות כלכליות. החומרים האלה יקרים מאוד.

אה, כן, החלטתי לפרק אותו :oops: .

 

צריך לחזור לעבודה דחוף. שעמום יתר גורם למחשבות זדוניות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר. אתה יודע שאני בעיקבותך. לפחות האיטום יהיה באותה רמה. ואצלי יש מנוע דיזל להרוג.

אתה לא יודע כמה התרד הזה עוזר ויעזור לאנשים בארץ.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו תגובתי הראשונה עד כה ואני חייב לומר שהתרשמתי לטובה מהניסיון והמאמץ המסיבי לבודד את הרכב מרעשי הכביש. חתיכת פרויקט.

אני רציתי לבודד את הדלתות ודלת תא המטען, אך מאחר ומדובר בסוזוקי בלנו 97' שכנראה תמכר בעוד תקופה קצרה, החלטתי שעד הרכב הבא זה די מיותר (מבחינה כלכלית).

מאחל לך בהצלחה ואני בטוח שאם לא תצליח לבודד את רעשי הנסיעה, איכות הסאונד ברכבך תשתפר פלאים.

אל יאוש, השקעתך תניב פירות בקרוב.

בברכה,

אבי.

Hu: Alpine 9855R / Amp: JBL GTO75.4 / Compnenets: Kicker K65.2 / Sub: Planet Audio M2-P212

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...