תודה על התגובות, אני עדיין מחפש.
מה שכן, קשה מאוד למצוא רכב במצב טוב.
רוב ההונדות בשוק הן בעלות קילומטראז' גבוה ונראה כי הבעלים לא אהבו אותן במיוחד.
כנראה שהשוק במצב מעולה, כי כולם מבקשים מחיר שהוא גבוה מהמחירון. יש לא מעט רכבים ששווה לשלם בעבורם
מחיר גבוה יותר, אך זו גסות רוח לבקש מחיר גבוה על רכב שרוט, מוזנח, עם דפיקות בפח וחלודה.
לגבי הגולף, קראתי בפורום שיש לא מעט תקלות לרכב (כמובן שיש יוצאים מן הכלל) ועלות תיקונן גבוהה, לכן
אני כרגע מתמקד בהונדה. נכון, היא לא מאובזרת כלל וסביר להניח שהיא פחות מהנה בנהיגה מאשר הגולף, אך אני מעדיף
רכב אמין שלא זולל דלק ועקב כך נראה לי שההונדה תהיה בחירה טובה יותר.
יש המלצות לרכבים אחרים? (נוחות,אמינות,צריכת דלק סבירה,אחזקה לא יקרה)