Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם - התקנת בידוד אקוסטי מקיף ברכב


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 177
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

בעניין מחקר ההשוואה בין חומרי האיטום:

 

האם היה פיקוח למבדק הזה? כלומר:

 

מי היה הגוף הנייטרלי, המקצועי , אם בכלל היה כזה, שעקב בצורה ניטרלית והוגנת אחרי המבדקים האלה ותוצאותיהם..

 

 

בברכה

דני

 

המחקר שהבחור עשה לא מדעי, הוא גם ציין זאת במהלך המאמר מס' פעמים.

 

עם זאת גם אני שאלתי את עצמי מה האינטרס שלו כאן (וברור שיש אינטרס, הוא בן אדם).

האם האינטרס שלו באמת "תמים" והוא רצה לבדוק איזה חומר הכי יעיל וטוב, או שבעצם זאת פרסומת סמוייה וחכמה למוצרים של סקנד סקין? הרי מכל המבחן הזה יש מנצח אחד מובהק, וזה סקנד סקין. כל מי שקרא לעומק את המאמר הזה יבחר לבסוף בסקנד סקין.

אגב, לא ניתן למצוא שום פירוט על הבחור הזה. לא גיל, תמונה או רקע כלשהו. מוזר ביותר.

 

 

מייק - את המוצרים של דיינמאט ניתן להשיג במרבית חנויות התקנות האביזרים בארץ. גם אם אין במלאי את המוצר שאתה רוצה אני מתאר שיוכלו להזמין לך.

 

תומר - הקפיצים זאת מחלה של טויוטה. עם הזמן הם פשוט "שוקעים". מה שבצעתי ברכב שלי זאת הגבהה מיוחדת ע"י ספייסרים (נקרא בשפת הג'יפאים "אוקלונים") המורכבים בין הקפיץ לתושבת המתלה. ככה הרכב מקבל את הגובה המקורי שלו (או איזה גובה שאתה רוצה) בחזרה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגבי הגובה של הרכב - ה96 שלי - כשיושבים 4 אנשים ברכב - זה או שהיא מגרדת את הרצפה או שאני מעלה ב3 PSI את לחץ האוויר בכל הצמיגים ואז לפעמים יש רק נגיעות קטנות - והכל תקין ברכב!

 

לגבי ה2001 היא באמת מאוד שקטה - והצמיגים הם צמיגים טובים מאוד - רכים מאוד ודווקא עכשיו ברח לי שם היצן משהו עם year בסוף - מאוד מוכרים בכל מקרה.

 

לגבי צמיגים של מישלן - נהדרים אבל יקרים מאוד.

 

קניתי לרכב שלי צמיגים של חברת mabor שהיא אכן חברת בת של איזשהו יצרן גרמני והרכב באמת נהיה שקט יותר - הרבה יותר שקט - אבל הבעיה כאן היא לא בצמיגים כמו שבאיטום, אני מדבר על ה96.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב, לא ניתן למצוא שום פירוט על הבחור הזה. לא גיל, תמונה או רקע כלשהו.

 

מוזר ביותר.

 

 

איתמר.

 

אכן מוזר ביותר..

מי משקיע מחקר כל כך רציני ומעמיק בהשקעת כספים רבים (אם הכל נכון ותמים) --

לא רושם את שמו... לא מפרסם את תמונתו??

:shock: נו באמת..

האם אנו (בפורום) מציעים לנקוט בתופעת העדר? הוא כתב, אז זה נכון וכך כדאי..

אינני פוסל את האפשרות שיש אמת או מידת אמת בדבריו.

פשוט, אינני משתכנע שהיא (האפשרות) ראויה להתייחסות ואימון או אימון מלא בתוכנה באופן שבו אף אחד לא עומד ברור וזקוף מאחריה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום עבודות שישי - רצפת תא הנוסעים. (זהירות, הרבה תמונות.)

 

אז בזמן שנהתם לכם, מי במפגש מרכז ומי במפגש צפון, גם אני נהנתי לי מאוד להמשיך לעבוד במזג אוויר קר עם חתכים בידיים, שרירים תפוסים ותנוחות מוזרות שלא היו מביישות ספר סקס.

 

המטרה של היום הייתה להפשיט (זה באמת מתחיל להישמע כמו ספר סקס) את רצפת הרכב מה-כ-ל. שזה כולל מושבים קדמיים, שטיח, שטיחונים, קונסולת בלם היד והקונסולה התחתונה של הדש בורד.

 

לפני שהתחלתי לעבוד ביצעתי כמה שלבים מקדימים (כמו בסקס, רק שכאן זה לא היה משחקים):

נטרול צופר האזעקה, רבע סיבוב המפתח נגד כיוון השעון:

picture103largesp7.jpg

 

ניתוק הקוטב השלילי של המצבר:

picture104largeae2.jpg

 

ואפשר להתחיל לעבוד.

עשיתי זאת בגלל שידעתי שהיום העבודה קצת יותר מסוכנת מהפעמים הקודמות. יש רכבים עם מותחני חגורות בטיחות הכוללים נפץ, משמע ברגע שיש תאונה בה כריות האוויר נפתחות, מתפוצצים שני נפצים המותחים את חגורות הבטיחות ומהדקות את הנהג והנוסע למושבים. באמת שלא רציתי שמשהו יתפוצץ עלי היום. כאן ניתן לראות כמה השטיח קרוב למערכת המתיחה של חגורות הבטיחות:

picture105largeub8.jpg

 

תנועה אחת לא במקום... וחבל.

מעבר לזה גם ידעתי שהשטיח ממוקם קרוב למחשב כריות האוויר (או ABS, כתוב לי בספר מנוע אם זה ממש מעניין מישהו) שנמצא בתוך הקונסולה התחתונה ובנוסף לאורך כל הרכב עוברים חוטי חשמל רבים. בקיצור - ניתוק הקוטב השלילי של המצבר הוא הדבר הפשוט והיעיל ביותר לעשות בכדי להגן על עצמנו ועל הרכב!

 

מאחר וגיליתי שפתאום מתחיל להצטבר אצלי אוסף לא מבוטל של חלקי פלסטיק, ברגים וידיות החלטתי לעשות סדר בבלאגן ובבוא היום גם לדעת לאן להחזיר כל דבר.

כמה שקיות ניילון קטנות ומדבקות עשו סדר יופי (ניתן גם לראות שכבר אין כסא נוסע):

picture106largeet0.jpg

 

picture107largeag7.jpg

 

לאחר שעשיתי קצת סדר המשכתי לפרק את קונסולת בלם היד, הקונסולה התחתונה של הדש בורד (איפה שנמצא שקע המצת והמאפרה) ואת כסא הנהג.

היתה לי רק בעייה קטנה והיא אנדרטת מנעול הרב-בריח שהיה פעם לידית ההילוכים. לא ניתן היה להוציא את הקונסולה התחתונה בגללה.

 

נכנסתי לרכב מצדו השני וכופפתי עם קצת אלימות (= בעיטות :oops:) את המעמד של הרב בריח:

picture108largeay3.jpg

 

אחרי שהחייל הסורר הופל, נשלפה הקונסולה במהירות והתחלתי לשלוף את השטיח.

אגב, כאן עצרתי לצלם את המחשב של הכריות אוויר או ABS (לא זוכר בדיוק איזה מהם). נגיעה אחת לא במקום הייתה יכולה לעלות הרבה מאוד כסף:

picture109largefr6.jpg

 

סתם תמונה שממחישה את הבלאגן האטומי שסורר ברכב (שימו לב גם לשחרור חגורות הבטיחות שנאלצתי לעשות ע"מ להוציא את השטיח):

picture110largebn7.jpg

 

לאחר כמה דקות של מאבק עם השטיח - יצא הממזר והונח בצד כלאחר כבוד:

picture111largemh4.jpg

 

וככה נראה הרכב ערום (ומטונף):

picture112largeem1.jpg

 

לאחר שהוצאתי את השטיח גיליתי שני מפגעים לא נעימים:

1. יש רטיבות מתחת לשטיח בצד הנהג - את זה אני מייחס לפקק הניקוז מגומי הממוקם ברצפה שכבר אטמתי חורף שעבר בסיליקון (בדיוק בגלל אותה סיבה) - כנראה שלא ממש טוב. בוצע סבב שני.

2. כנראה שבמשך השנים נכנסו קצת מים דרך הברגים של תושבת הרב בריח, מה שהוביל לקצת חלודה באיזור - שייפתי את המשטח וצבעתי עם צבע ייסוד. יעזור כמה שיעזור.

 

לפני הטיפול ניקיתי את המשטחים טוב טוב בסמרטוט לח ואחריו עברתי עם הספירט הכחול. לאחר הניקוי הרצפה נראתה במצב הרבה יותר טוב.

 

מאחר ושני המפגעים האלה מנעו ממני עבודה בחלקת רגלי הנהג ורגלי הנוסע - התחלתי לעבוד על חלקת רגלי הנוסע-אחורי-ימין + "קיר האש" של מיכל הדלק. ככה זה נראה ובדיוק שם נגמר לי הבאלק הראשון. צילמתי תמונה לאור המאורע:

picture113largeaq8.jpg

 

המשכתי לעבוד עוד קצת וכמעט סיימתי גם את הצד השני של הנוסע-אחורי-שמאלי.

העבודה כאן הייתה קלה ביותר עקב שימוש בחתיכות דיינמאט גדולות + רצפה כמעט ישרה לגמריי.

למרות זאת הספקתי להיחתך 3 פעמים מהנייר אלומיניום של הדיינמאט עצמו (!), אבל זה שווה את זה :-P .

 

אחרי שסיימתי לעבוד העלתי את כל מה שפירקתי הביתה. זה אומר שטיח, שטיחונים, שני כסאות קדמיים, פאנלי הפלסטיק של הדלתות וחגורות הבטיחות. הכל נכנס למקלחת וקיבל ניקוי ייסודי עם סבון חזק ובמידת הצורך גם אלכוהול 99%. החלקים נראים עכשיו יותר חדשים ממה שהם יצאו מהמפעל! לא ייאמן כמה ג'יפה יצאה מהשטיח! ואני עוד מאוד משתדל לשמור על נקיון הרכב ועושה לו שאיבות לעיתים קרובות. אני מאושר! :lol:

 

זהו להיום.

 

המשך יבוא...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, פשוט סחתיין!!! על המקצועיות והעקביות. כל הכבוד. ועוד במזג אוויר כזה..

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני חשבתי שהאוטו שלי עכשיו מפורק.

OK יש למה לשאוף.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. כול הכבוד אני ממש אוהב לראות רכבים מפורקים ככה :twisted:

ב. סתם משהו שאולי לא חשבת, אם במקרה אתה לא מרוצה מהשטיח המקורי של הרכב אז הזמן לקנות גליל חדש ולרפד את הקיים עבודה של שעה מקסימום (עשיתי בעבר) טורם רבות למראה של פנים הרכב :lol:

 

חוץ מזה כמה בלאנקים יש ברכב עד עכשיו ?

 

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום בעייה עם השטיח. פשוט רק היום הבנתי עד כמה הוא מטונף.

אגב, לא נראה לי שזה פשוט לקנות לבד ולשים. השטיח מגיע במין תבנית קשיחה כזאת. אני לא בדיוק מבין איך.

 

היום התחלתי את הבאלק השני. אני מאמין שהוא יספיק לכל מה שאני מתכנן.

 

לגבי המשקל - 2 באלקים שוקלים קצת יותר מ 20 קילו. ממש לא נורא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

עבודה יסודית ומקצועית.

 

כמו שעבודה צריכה להיות,את ההבדלים אתה תרגיש כבר בנסיעה ראשונה שלך.

קנה יריעה או 2 של פלציב ושים על כל הריצפה ורק אח"כ תחזיר את השטיח המקורי.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה :-P

מחכה לתמונות נוספות ולעידכונים

 

בטויוטה כל החוטים הקשורים לכריות אוויר נמצאים בצינוריות פלסטיק צהובות. אל תתעסק איתם. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקעה כזאת לא ראיתי בחיים (ובלי קשר לאיטום ברכב, אני מתכוון בכלליות של ההשקעה). הכל ביסודיות, עד הפריט האחרון, אפילו עד כדי הגזמה :-D

תעלה עוד תמונות בקרוב, נראה איך יוצא.

בהצלחה בהמשך.

 

נ.ב.

איתמר, לא כדאי להפוך את זה לדביק? נראה לי שיהיו פה עוד הרבה תגובות, גם מצידך.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חולה! אני אוהב אותך!

 

ועוד לדמיין אותך בתנוחות של ספר סקס :mm_blush::shock2::drinking:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי חשבתי שאתה נשוי. תזהר, אני מכיר את אשתך :idea:

 

חוטי כריות אוויר או לא חוטי כריות אוויר. לא מתעסקים עם חשמל של רכב כאשר המצבר מחובר.

 

פלציב - יש לי כרגע משהו כמו מטר רבוע אחד (זה מגולגל, אולי יש יותר) של חומר בסגנון פלציב, איזשהו ספוג בעובי ס"מ הכולל דבק מצידו התחתון. להזיק זה לא יזיק.

 

לדביק זה לא מתאים, ל FAQ זה ייכנס כשאסיים את הפרוייקט (אם רק ייפסק הגשם :roll:).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...