Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם - התקנת בידוד אקוסטי מקיף ברכב


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה לך שיתנו לי לעבוד שם? כל אחד יתחיל להפגיז בשאלות.

 

יאללה, תניע עם המנואלה ועוף למפגש. אתה לא יודע שהמארגן צריך להגיע לפני הזמן?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 177
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני יודע שזה נשמע יקר ואידוטי להוציא כל כך הרבה כסף על דבר כזה, אבל השיפור שיתקבל בסאונד הוא השיפור הכי גדול שכסף יכול לקנות. לא יעזור אם תשים סט קומפוננט ב 20K ש"ח ולא תשקיע בבידוד.

 

לגבי המשקל - 60 קילו לא יהרגו אף רכב. ביצועים בין כה וכה לא ממש קריטיים ברכב עם מנוע 1,300, בטח לא ברכב עם נפח מנוע יותר גדול.

 

לגבי ההשקעה באיטום - אני לא חושב שהאקסטרים זאת המילה האחרונה. כבר יש ברשותי עוד איזשהו חומר ספוגי שיונח על הרצפה ואני עכשיו מתעניין בהזמנת גלון "ספקטרום סלאדג'" של סקנד סקין אודיו, מין עיסה הניתנת למריחה ביד או באמצעות שפכטל בבתי הגלגלים ועל רצפת הרכב.

את האמת? החלק שהכי מטריד אותי ברכב כרגע זה רעשי המנוע שאני לא סגור עדיין איך לטפל בהם.

 

אוף, שיפסיק כבר הגשם!

 

איתמר.

 

תבודד כל פיסת פח במנוע עם דנמייט אקסטרים כולל קיר האש ומכסה המנוע כולו,על מכסה המנוע תשים יריעת דיינאהוד על הדנמייט(באתר של דנמייט ממליצים לעשות כך), אחרי זה תפרק כל מה שניתן מתחת לרגלי הנוסעים,שים דנמייט על קיר האש לאן שתגיע,כמו כן פרק את החיפוי מעל הגלגלים הקדמיים ותצפה כל צד יילך לך יריעה בערך,שים שם כמה שכבות.

אחרי כל זה,אתה מוריד יותר מ 50% מרעשי המנוע אם לא יותר = בדוק!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום עבודות (עבדות) חמישי - כיסוי הפח מתחת למושבים האחוריים \ טנק הדלק.

 

אחרי שאתמול פירקתי לחלוטין את המושב האחורי נפתח בפני עולם חדש של פח מטונף בצורה בלתי רגילה:

picture070largeah9.jpg

 

לקחתי סמרטוט עם מים והסרתי את כל האבק והלכלוכים הגדולים. לאחר מכן לקחתי מטלית ספוגה בספירט כחול וניקיתי עד כמה שאפשר. לבסוף ייבשתי את הכל עם נייר מגבת והתחלתי לעבוד.

זה מה שיצא:

picture072largenr3.jpg

 

עוד תמונה של כל תא המטען + מה שנעשה היום (את הדיפונים בצד החזרתי למקום):

picture073largech1.jpg

 

מספיק להיום.

השלב הבא דורש פירוק של שני המושבים הקדמיים, חלקו התחתון של הדש-בורד, פירוק קונסולת בלם היד והוצאת השטיח. זה יגרור השבתה ארוכת טווח של הרכב.

מאחר והיום ובמהלך השבוע הקרוב אני אצטרך להשתמש ברכב אני עושה הפסקה קטנה מתהליך הבידוד. עוד מעט יוחזר הספסל האחורי + משענות הגב בכדי שיהיה אפשר לנסוע עם הרכב בצורה חוקית. אני מקווה להמשיך את הפרוייקט בסופשבוע הבא.

אגב, עד שלב זה השתמשתי ב 7.6 יריעות דיינמאט אקסטרים. מתוך קיט באלק שלם שאמור להספיק לבידוד כל הרכב הצלחתי לבודד חלק מתא המטען + מושבים אחוריים, ועוד לי יש רכב פצפון :|

 

מחר או היום בערב אני אעדכן לגבי רשמים ראשוניים לאחר נסיעת המבחן שתהיה, וכדאי לה להיות טובה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה,יסודית ומקצועית.

כל הכבוד לך.

אחרי נסיעה ראשונה,אתה תיווכח לדעת עד כמה ההבדל משמעותי.

 

בהצלחה.

 

ועוד דבר,לפני שאתה מחזיר הכל ,אני ממליץ לך לרכוש פלציב,זה השטיח המגולגל שמוכרים בחנויות של מחנאות,יש גם באוטו דיפו וגם הום סנטר וכו,קנה יריעה או שניית,תשים שכבה על כל הרצפה,עליה את השטיח המקורי ורק אז תחזיר הכל למקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לך שיתנו לי לעבוד שם? כל אחד יתחיל להפגיז בשאלות.

 

יאללה, תניע עם המנואלה ועוף למפגש. אתה לא יודע שהמארגן צריך להגיע לפני הזמן?

 

איתמר.

 

הנעתי הגעתי לא ראשון אלא כמעט..

חבל שהיום נגמר עבורי באסון :-(

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעת מבחן ראשונה.

 

אתמול בערב נסעתי במשך שעה~ בקטע הכביש הכי טוב בארץ לבדיקת רעשים, כביש החוף.

מקטע של 70 ק"מ המאופיין במגוון סוגים של אספלט; חרא, יותר חרא, ממש ממש חרא אך גם באספלט שקט ומשובח, בעיקר באיזור נתניה.

 

הנסיעה התבצעה כשאני לבד ברכב והרכב במצב כמעט מורכב לחלוטין, כאשר היה חסר השטיח בתא המטען, "כאפות" הפלסטיק של בולמי הזעזועים ושתי דלתות גישה להחלפת נורות אחוריות.

בנוסף היה די הרבה מטען בבגאז' שכלל באלק וקצת של אקסטרים ושני ארגזי כלים (בד"כ אין אצלי בתא המטען כלום).

 

אז מה קרה?

ככה:

כבר בתחילת הנסיעה הרגשתי שהרכב הרבה הרבה יותר שקט מאיזור חלקו האחורי. למעשה, עד 60 קמ"ש לא שמעו כלום (!) מאחורה. בנוסף הרגשתי שהרכב יותר נוח, אך זאת אני מייחס לתוספת המשקל שהוא קיבל בחלקו האחורי.

 

ככל שהמהירות עלתה נכנס יותר רעש דרך לחלל תא הנוסעים. עם זאת הרעש שהגיע מאחורה היה מופחת בצורה משמעותית ממה שהיה לפני הבידוד.

בנסיעה על 100 שילבתי לניוטרל והקשבתי לרעשי הכביש למשך כמה שניות. אין ספק. שיפור עצום התקבל מאחורה.

אני בטוח שעם השטיח, הכאפות והדלתות החסרות היה שיפור אף יותר משמעותי.

הבדיקה האמיתית תהיה כאשר אני אבודד את כל הרצפה + תחתית קיר האש. יש לי ציפיות גבוהות מהפרוייקט הזה.

 

צפו לעדכונים בהמשך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"העברתי לניוטרל ב100 קמ"ש..." אני מקווה שלא שילבת לרוורס אחרי זה - זה גם יכול להיות חוויה מעניינת.

 

הבנתי שאתה הולך גם לאטום את הגג.

 

מחכה לתוצאות - אתה מותח אותי! אני לא עומד בזה!

 

מזל שיש לי "ספייס אינביידרס" מקורי להפיג את המתח, ביי!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"העברתי לניוטרל ב100 קמ"ש..." אני מקווה שלא שילבת לרוורס אחרי זה - זה גם יכול להיות חוויה מעניינת.

 

העברתי לניוטרל ב 100 קמ"ש = לחצתי קלאץ' :roll:

 

יש עוד מוזרים כאלה שנוסעים עם הילוכים :shock:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית לי חשק לבודד את התמה (לנצ'יה) שלי אני בטח אצטרך כמות כפולה של חומר.טוב קודם נעיף את האגזוז לחץ.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות הגלגל ספייר שלך הוא של "פירלי" :-D

 

ואני מודע לזה שהסטרלט ידנית... יש דברים שפשוט עושים בשביל הכיף!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מקצועי בהחלט-התמונות מתאימות לפורומים בחו"ל .

 

איתמר,אולי כיסית משטחים/דפנות/פחים בשתי שכבות של דיינמאט ?

 

לא שיערתי שצריך כמעט 8 יריעות חומר איטום על 1/3 סטרלט ננסית .

באתר דיינמאט , הבאלק נראה מספק.

ZZR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד איתמר ,

הכתבה שפירסמת לגבי איטום הרכב היא מצויינת ומעשירה לפורום .

בנפרד מכך הפרויקט המצולם ואיתו ההסברים והחוויות מעבודתך הם נכס לפורום ובטוחני שישמשו המון חברים בהווה ובעתיד !

שאלתי לך היא: האם איטום כל הרכב אינו לוקסוס מבחינת כך שאיטום דלתות בעיקר והבגאז' לעיתים, יתן תוצאה מספקת מבחינת השתקת רעשים שעלולים לנבוע ממיקומם של הרמקולים בדלתות והסאב בבגאז' ?

אם היית אומר לי שהמטרה היא להשתיק רעשי דרך בנוסף להשגת סאונד אופטימלי (שהרי רכב הוא לא בדיוק יעיל כמו חדר מבחינת אקוסטיקה טבעית) אזי שכל אחד יעשה את השיקול הכלכלי שלו לגבי ההשתלמות של העניין ,העבודה דרך אגב נראית לי מהנה ביותר .

לטעמי ההבדל המורגש שיחול מאיטום חלק גדול מהרכב בדומה למה שאתה עושה, יהיה מזערי מהאופציה של דלתות בלבד או דלתות ובגאז' .

מחכה לתשובתך לשאלתי וכמובן עוקב באדיקות אחר הפרוייקט שלך בפורום .

 

בהצלחה רבה ובידידות,

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. כול הכבוד על ההשקעה, מזדה איתך על השבתת הרכב (אצלי זה היה לחודש והרבה הרבה עבודה אינטנסיבית)

ב. מה לגבי דלת הבאג'ז של הרכב שהיא מאוד חשובה ?

 

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. כול הכבוד על ההשקעה, מזדה איתך על השבתת הרכב (אצלי זה היה לחודש והרבה הרבה עבודה אינטנסיבית)

ב. מה לגבי דלת הבאג'ז של הרכב שהיא מאוד חשובה ?

 

יובל

 

לא מאמין שאיתמר שלנו ישכח דבר כל כך חשוב! :wink:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...