Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפילה בטורים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אז ככה הרכב הוא פולו 1400 16V, והבעיה היא כשאני עומד במקום ואני מפמפם על דוושת הבלם אחרי כשניה וחצי הסרק נופל מ 900 סיבובים לבערך 450 סיבובים לבערך 2 שניות וחוזר חזרה ל 900 , זאת בעיה או שזה נורמלי?

תודה

פורסם

זאת בעיה

מדובר ככל הנראה ב"מנוע צעדים" (רכיב שאחראי על סיבובי הסרק במנועי הזרקה)

יש אפשרות שהוא ניסתם מהפחם שבדלק (בלאי נורמאלי)

בדוק את הנושא במוסך.

פורסם

לי זה דווקה נשמע כבעיית ואקום במגבר בלם. אם ממשיכים לפמפם האוטו נכבה?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

לא רק יש נפילה בטורים לבערך 2 שניות אבל זאת נפילה רצינית.

זה באמת נראה לי כמו בעיה במנוע צעדים מפני שגם הסרק לפעמים לא יציב.

מה אפשר לעשות?

פורסם
לי זה דווקה נשמע כבעיית ואקום במגבר בלם. אם ממשיכים לפמפם האוטו נכבה?

אכן נשמע ככה, הקשר היחיד בין מערכת הבלימה למנוע הוא צינור הואקום שמגיע מאיזור יניקת המנוע לבוסטר הבלם, אז אם פימפום הבלם משפיע על טורים זה בטוח משהו בלינק הזה.

בצינור הוואקום שמגיע לבוסטר בלם יש שסתום חד כיווני. לפעמים הוא מתחיל לזייף קצת. השסתום הזה הוא לא דבר יקר ובדרך כלל לא מסובך להחליף אותו אם יש גישה נוחה לבוסטר.

פורסם

זו ביכלל לא בעיה וזה נובע פשוט מיכך שאתה מאמץ את משאבת הבלם את התופעה הזו אתה תיראה בכל רכב אז לא לידעוג

 

ביי

MIKE 306

פורסם
זו ביכלל לא בעיה וזה נובע פשוט מיכך שאתה מאמץ את משאבת הבלם את התופעה הזו אתה תיראה בכל רכב אז לא לידעוג

 

ביי

 

צר לי לאכזב אותך, אך זה כן בעיה. הטורים לא נופלים בצורה דרסטית כזו רק ממאמץ על משאבת בלם. זה אכן משפיע אבל בצורה מזערית ביותר - כמו למשל הדלקת אורות. אם הכל היה תקין הבחור לא היה שם לב לזה בכלל כמו רוב האנשים. 8)

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
לא רק יש נפילה בטורים לבערך 2 שניות אבל זאת נפילה רצינית.

זה באמת נראה לי כמו בעיה

מה אפשר לעשות?

 

סליחה, לא התכוונתי לפגוע. אבל אתה בעצמך מציין שזה לא שינוי קטן אלא נפילה רצינית.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...