Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייי לא יודע מה איתכם אני יהיה שם על בטוח mazda 323f שחורה מקווה שיהיו עוד כמוני

עים אותו רכב יאללה בייי ניפגש

:-Pמכוניות זה כמו אישה שמרו עליה ואל תתנו לכל אחד לפתוח אותה:wink:

פורסם

המפגש לא נדחה ולא כלום!

 

בתאריך ה- 23/12 (שבת) בשעה 12:00

יתקיים מפגש דרום הראשון בקרית-גת.

בחניית מגה (הצעה: כל אלו אשר לא רוצים להיסתבך בנסיעה בעיר תכנסו מהכניסה הדרומית סעו ישר תעברו 2 כיכרים ובפנייה הראשונה ימינה אתם תהיו בחניית מגה)

 

 

 

חברים בבקשה בתרד זה רק להודיע אם אתם מגיעים או לא.

 

יש לי בקשה לכל אלו אשר יגיעו תארגנו לעצמכם דף A4 עם הכינוי שלכם+ שם פרטי מודפס לאורך ותשימו אותו על השמשה ברגע שאתם מגיעים למפגש וזאת מסיבה פשוטה:

זה מפגש ראשון ואיש לא מכיר את רעהו..

 

 

אני שוב מזכיר את דבריי חברים!

אני מבקש להירשם ממי שמתכוון להגיעה

וכל מי שחושב שבמפגש השני יהיה יותר מעניין אז הוא יגיע כבר לשני ולא לראשון

אז יש לי מה להוסיף בדבר: אם כמות האנשים במפגש הראשון תהיה ככמות האנשים שהודיעו עד עכשיו על הגעה בתר"ד הנ"ל לא יהיה מפגש שני!

דבר שני אתם אלו שעושים את המפגשים למעניינים, תגיעו ונוכל כולנו להנות ביחד!

 

שבת שלום לכולם

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
מי שמתכוון להגיע והוא מבאר שבע, בואו נארגן שיירה נפגש איפה שהו ונסע כולם ביחד!

נא להודיע!

(מקום מפגש מועדף, תחנת פז ביציאה מב"ש)

 

אין לי בעיה לצאת איתך, אני יוצא מכיוון גורל (יותר קרוב לי וכביש מקצר גם).

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

המפגש מתקיים כרגיל??(שואל בגלל ההיענות הנמוכה)

שאני לא יעשה את הדרך לחינם..

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
המפגש מתקיים כרגיל??(שואל בגלל ההיענות הנמוכה)

שאני לא יעשה את הדרך לחינם..

 

המפגש מתקיים בתאריך שנקבע ללא כל קשר להיענות!

רוב החבר'ה הדרומיים כנראה צעירים 18- ולכן גם לא החלטיים

הצביעו בעד קרית גת ולא חושבים שצריך גם להודיע על הגעה (בטח יודיעו כמה שעות לפני המפגש).

אין בעיה אנחנו נגיע ולא נהיה יותר מדיי אנשים נוכל לדבר ולהתגבש מהר יותר מאשר בקבוצה ענקית מלאה באנשים רועשים!

 

בברכה

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

איזה בעסה שאני לא יכול להגיע יאאלה:( אני עכשיו באילת עד שבת בלילה.

אני מאוד מקווה שתהיה היענות גדולה יותר ויהיה מפגש שיייצג את הדרום כמו שצריך!!

27 אנשים בערך אמרו שהם באים איפה אתם???

פורסם

אני גם מגיע.

כביכול אני עם אביב..שנינו באים מאותו איזור.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...