Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קורווין יש צורה להגיד שאתה לא מרוצה

מילים כמו שהוצאת מהפה זאת הוצאת דיבה (לא שהבחור ההוא מעניין אותי יותר מידי) אבל טיפת כבוד לחברי הפורום שצריכים לקרוא את זה.

תחשוב איך זה נראה לבנאדם חדש בפורום שבא מה הוא חושב עלינו.

 

לפותח הת'רד תבוא למפגש מרכז הקרוב

תראה לנו מה, מי ומו, תקבל טיפים וחוות דעת ויהיה בסדר

המשך שבוע נעים!

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
לפותח הת'רד תבוא למפגש מרכז הקרוב

תראה לנו מה, מי ומו, תקבל טיפים וחוות דעת ויהיה בסדר

הוא יתבאס לבוא למפגש אחרי כל התגובות שהיו כאן.... אני אישית לא הייתי בא ומראה לאנשים -"הנה, זה אני מהפורום אתם זוכרים את הנושא? אז זו ההתקנה, תראו, תגיבו....". אל תצפו לראות אותו.

 

ודווקא את קורווין אני מבין, יש לו מה לשפוך כנראה... אז נגעו לו בפצע פתוח וכתוצאה מכך.... כל התגובות שלו. מה לעשות. :beerchug:

פורסם

מי שלא יודע לקבל ביקורת שלילית ועוד במקרה של קורווין - ביקורת עויינת בחלק מהמקרים

 

לא צריך לבוא למפגשים כמו גם לגלוש בפורום - מי שמבין שהכוונה של חברי הפורום היא לעזור - גם יגיע למפגשים.

 

לפותח הת'רד - ממש אין לך מה להתבאס - תבוא! ברוך הבא!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מי שלא יודע לקבל ביקורת שלילית ועוד במקרה של קורווין - ביקורת עויינת בחלק מהמקרים

 

לא צריך לבוא למפגשים כמו גם לגלוש בפורום - מי שמבין שהכוונה של חברי הפורום היא לעזור - גם יגיע למפגשים.

 

לפותח הת'רד - ממש אין לך מה להתבאס - תבוא! ברוך הבא!

אתה צודק, אני לא מתווכח אפילו. אתה אבל יודע, יתכן והבנאדם לא ירצה לשמוע עוד תגובות כנ"ל...

 

תגיע למפגש, ולא לצורך התגובות השליליות אלא למטרות אחרות (להתיעץ, לשמוע, להשמיע +/- וכו') :beerchug:

פורסם
מסכים עם שלו.

אפשר לספר מה היה בדיוק ולהעביר ביקורת על בנאדם, עם רמת התבטאות קצת יותר גבוה משל ילד בן 16.תבין שכשמישהו שובר לך את הקרוסים מול העיניים ומאשים אותך ואומר לך "לך חפש אני סוגר עכשיו, תרכיב אותם לבד אבל תשלם לי 1000+ שקל " זה מרתיח.עד היום זה מרגיז אותי מה לעשות נפלתי קורבן להונאה. ראיתי לאחר מכן עוד התקנות שלו והזדעזעתי.

ואני לא קראתי לך טיפש אתה קראת לעצמך טיפש:

"אויי לזוועה.

אני נפלתי בפח שלו כשהייתי טיפש ועצלן."טל"ח.figure of speech.

ובקשר למה שהוא אמר על הרכיבים, מה איכפת לך!? הוא גם אמר שהמורל שלי לא לטעמו, זכותו!יש הבדל גדול בין להגיד לא לטעמו לבין להגיד שזה מוצר חרא, הוא לכלך על איכות הבניה של המוצר של הקרוסים , תראה איך בנויים הקנטון ותבין למה זה מרתיח.

הוא בעל עסק והוא צריך להרוויח אז ברור שהוא לא יהיה אובייקטיבי לגבי כל דבר שתשאל אותו אתה צריך לעשות את השיקולים שלך ולהחליט מה אתה מתקין גם בלי קשר אליו.הוא עוד קונה מוצרים של SG בחנות שלו אבל מלכלך על המוצרים שלהם כשהוא לא שם.

בוא נמשיך את זה בפרטי.

 

שוב השאלות שלי: האם מישהו מכיר את המגבר ? (סיירה)

האם הספק 200 RMS מהמגבר על סאב של 350 RMS בנצילות 94/97 (תלוי בסלילים אני חושב ששלי 94) מספיק גבוה בשביל הסאב הזה?

אפשר יהיה לחבר עם מונובלוק את הסאב הזה אם יש לו התנגדות סופית של 4 אום? (לפי מה שהבנתי יהיה אפשר לחבר או ב4 אום או ב1 אום)

ועוד שאלה האם זה נכון שלוקח לסאב כמה ימים עד שהוא "נפתח"? אם כן, במה ההבדל מתבטא?

תודה,

מאור.

 

ולשליו עזוב אותי בשקט. :mad:

 

קרווין,

 

אתה ממשיך לכתוב ולהגיב בצורה שאינה מכובדת. אני בטוח שאתה לא מרוצה מהיחס והעבודה שקיבלת מהמתקין ההוא. כאשר אתה כותב, כאן בפורום, אין לאותו מתקין אפשרות להגיב לדבריך. אם אכן יש לך טענות כלפיו, מן הראוי היה שתפנה אליו, או לחילופין שתפנה לבית משפט.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים!!

אני לא מתבאס מהתגובות שלכם נהפוך הוא, אני אוהב לשמוע את האמת בפנים גם אם היא לא נעימה אחרי שהוצאת כל כך הרבה כסף.

לדעתי שומעים יפה מאוד ואני מרוצה בינתיים, הכי כיף לשחק עם הכיוונים של הרדיו דיסק (מה זה DSO? דיסטורשן?).

אני אשתדל להגיע למפגש הקרוב ואם לא לקרוב אז לזה שאחריו.

שוב תודה לכולם,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...