Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי A4 1.8T - בעייה בגדישה.


רנזי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

יש לי חבר טוב שברשותו מצוי הרכב שבכותרת, שנת 2002 ידני.

 

הרכב לא מתחמם, ונוסע חלק. בגדישות ממושכות לפעמים קורה שהרכב כאילו עובר לניוטרל, הטורים עולים מהר יותר, וכאילו עובד על ריק.

דבר זה קורה רק לעיתים, ולרוב הוא גודש יפה, והגדישה מורגשת.

 

האם זו עלולה להיות התפתחות בעייה חמורה ?

האם הכיוון הוא של הפורק לחץ שאולי עומד ללכת לעולמו ?

 

אשמח לתגובות.

 

בתודה מראש,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא כל מה שאתה מתאר פה נשמע כמו קלאטץ' גמור ובכלל לא כמו בעיית טורבו

בעיית טורבו מלווה בטורים עצלניים וחוסר סחיבה וממש לא בעליה של הטורים

 

שסתום פריקה שמתקלקל במצב סגור (נתקע) גורם לאובר בוסט וכניסה של המחשב לסייף מוד - או במצב פתוח לחוסר גדישה והסחיבה ממש גרועה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים ולכל התגובות.

 

אך זה קורה לעיתים גם בנסיעה ממושכת באוטו הילוך, במהירות קבועה. זה קורה בהאצה בהילוך מסויים וללא קשר להעברת הילוך (אחרי שנסעו באותו הילוך זמן רב).

 

האם אתם עדיין סבורים שמדובר בקלאץ' ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, למרות התיאור הכביכול "מקשה" הזה, אכן נשמע כקלאץ'.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בגלל "התיאור המקשה"

אגב, המצמד במכוניות VAG ידוע כמצמד עדין.

במיוחד במכוניות שלחץ הגדישה בהן הועלה לעומת המקורי.

אצלי ברכב היתה בעיה דומה בהילוכים רביעי חמישי ושישי.

הקלאץ הוחלף לאחד חזק יותר ובא לציון גואל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים ולכל התגובות.

 

אך זה קורה לעיתים גם בנסיעה ממושכת באוטו הילוך, במהירות קבועה. זה קורה בהאצה בהילוך מסויים וללא קשר להעברת הילוך (אחרי שנסעו באותו הילוך זמן רב).

 

האם אתם עדיין סבורים שמדובר בקלאץ' ?

אני חושב שהוא מרגיש את זה בנסיעות ממושכות בגלל שבמצב כזה הדיסקית מתחממת ואז היא מתחילה "להחליק".

אתה יכול לבדוק אם הוא מחליק ע'י כך שתשים היולך חמישי עם הנד ברקס ותנסה לשחרר את הקלאצ' ותראה מה קורה.

אם אתה אומר שזה רק בנסיעות ממושכות אז תעשה זאת אחרי נסיעה שהוא כבר חם(הקלאצ').

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...