Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מילוי יתר של שמן/נוזל קירור גורם לנזק?


Nakamichi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

האם בעת מילוי של שמן מנוע או שמן גיר או נוזל קירור מעל לנק' המקסימום המצויינת ברכב נגרם נזק כשלהו? אם כן מדוע?

 

בעיקרון זוהי שאלה כללית ולא מתייחסת לסוג רכב מסויים, אבל אם זה משתנה בין רכב לרכב אז אני מדבר על פאסאט החדשה מנוע 2.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון חיפוש יתן לך המון תוצאות.

דבר שני אני יכול להגיד לך ממה שאני יודע מילוי שמן מנוע מעל לנק' המקסימום גורם לעשן לבן בצורה חמורה מהאגזוז, יכול להפרץ מחזיר שמן

במערכת נוזל קירור נראה לי שברגע שיש יותר מידי המים נשפכים החוצה מהפקק שיש לו יכולת ניקוז.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילוי יתר של נוזל קירור לרוב יתנקז בעצמו בעזרת צינור העודפים, באם אין צינור כזה אזי זה מסוכן מפני שכשהמנוע חם נוצר קיטור ששואף להתפשט, ואם אין לו לאן, הוא ימצא את הנק' החלשה ביותר ויצא דרכה.

 

 

לגבי שמן מנוע וגיר, בעת פעולת המנוע נוצר לחץ שמן מסויים, עודף שמן יגרום ללחץ גבוה מידי שגם הוא יפרוץ בסופו של דבר תוך יצירת נזק למנוע.

 

לא סתם ישבו מהנדסים וקבעו גבול עליון ותחתון לכל דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...