Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי אצל חבר שהוא מתקין מקצועי הוא כיוון לי את המערכת שכל חלק יגיע לגבול שלו הן מבחינת אכות והן מבחינת ווליום.

אחרי התייעצות ארוכה איתו אני כנראה יביא את הדגם של הרץ איי אנרג'י, בנוסף לכך הולכים לעשות איטום דלתות אחוריות ובגאז'.

הוא אמר שהמיד שלהם חזק ושהטוייטר שלהם לא דומיננטי (בניגוד לפוקאל K2P) שמותקן אצלו ברכב

האם במחיר של פחות מ 2000 שקל ניתן להשיג סט קומפוננט טוב יותר?

(ברור שצריך לשמוע כל אחד וטעמו) אבל כיוונים יש?

תודה מראש

אלירן

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

יצא לי לשמוע את הסט הזה בגרסת שלושה חלקים. די אהבתי אותו על אף שהמיקומים של האלמנטים לא היו אופטימליים. כמו כן קח בחשבון שיש צורך במגבר חזק ואיכותי כדי לסחוט את המיץ מהסט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש ברשותי את הדגם הבסיסי של קזטק (vector 200.4)

50X4 RMS

בכל מקרה כנראה שאני יגשר אותו לקומפוננט או שיחבר מיד וטוויטר בנפרד

עדיין לא בדקתי איך כל דבר נשמע אופציה שניה זה לקנות מגבר של קזטק הקסירקט 68X4 RMS

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

שמעתי את הסט , ועם התקנה מקצועית ואיטום כמו שצריך , סט בהחלט טוב , אני מעדיף אותו על כל הייבריד אלייט .

אם תרצה לנצל כמו שצריך את הסט הנ"ל , לצערי המגבר שלך לא יעשה זאת ( סדרת ה-vector היא יוצרה איפהשהו בארצות התאילנדיות/סיניות(לא זוכר בדיוק) , ולכן הסדרה הזאת לא חלק מעשי -חוץ מהשם ל-xetec ) .

 

אך לפני שאתה שואל את דעתם של אחרים , תשמע אתה את הסט !

זה נכון

פורסם

אני מצטער מראש אבל , אוף!

 

שוב ושוב , מה שכולם אומרים מה שהמתקין אומר, מי שצריך לקבוע זה האוזניים שלך.

לא קונים סט לפני ששומעים אותו .זה שהמתקין אמר שזה ככה וככה, מי אמר שהוא מבין ויודע , ויודע מה האוזן שלך אומרת ,

אתה רוצה סט ב 2000 ש"ח שהמיד חזק והטוויטר איכותי אבל לא דומיננטי? ושאפשר גם לשמוע אותו?

אטון RS . תנסה.

פורסם

אני מקווה שהתכוונת לאטום את הדלתות הקידמיות כן?

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
היום הייתי אצל חבר שהוא מתקין מקצועי הוא כיוון לי את המערכת שכל חלק יגיע לגבול שלו הן מבחינת אכות והן מבחינת ווליום.

אחרי התייעצות ארוכה איתו אני כנראה יביא את הדגם של הרץ איי אנרג'י, בנוסף לכך הולכים לעשות איטום דלתות אחוריות ובגאז'.

הוא אמר שהמיד שלהם חזק ושהטוייטר שלהם לא דומיננטי (בניגוד לפוקאל K2P) שמותקן אצלו ברכב

האם במחיר של פחות מ 2000 שקל ניתן להשיג סט קומפוננט טוב יותר?

(ברור שצריך לשמוע כל אחד וטעמו) אבל כיוונים יש?

תודה מראש

אלירן

 

לטעמי עד 2000 ש"ח ההיי-אנרג'י של הרץ הוא הסט הכי טוב לטעמי.

 

רק תיקח בחשבון שהוא דורש הגברה טובה של 80-120 וואט RMS.

 

 

בהצלחה,

 

ניר

under construction..

פורסם
הוא אמר שהמיד שלהם חזק ושהטוייטר שלהם לא דומיננטי (בניגוד לפוקאל K2P) שמותקן אצלו ברכב

האם במחיר של פחות מ 2000 שקל ניתן להשיג סט קומפוננט טוב יותר?

(ברור שצריך לשמוע כל אחד וטעמו) אבל כיוונים יש?

תודה מראש

אלירן

את הפוקל לא שמעתי כך שאין לי מקום להשוואה לפוקל.

 

אך הטוויטרים של ההרץ שכן שמעתי הם די דומננטיים במובן הטוב של המילה קרי מאוזנים מפורטים ולא "צורחים".

 

מצטרף לכל ההמלצות לגבי הסט הנ"ל-לא תתאכזב

 

ניצן

פורסם

לטעמי XTANT.המיד שלו מדוייק,נקי...פתוח ומאוד מוזיקאלי.והטוייטר נשמע מלא ומפורט.

ושמעתי הרבה מערכות HIGH END

הוא נשמע מעל למצופה

 

משהו בסגנון ללא ספק זה מורל הייבריד החדש.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

אני יתייחס לגבי המתקין קודם כל!

זה חבר שמתעסק בזה כתחביב מ 2 ד' שהוא ישב באוטו הוא הבין מה הבעיה אמר לי מה צריך לעשות כמה אופציות וכו' 2 ד' כיוון המערכת נשמעה עולם אחר לגמרי!

טוב בעיקרון התקציב הוא גדול קודם כל אני מתחיל בחיווט נכון עבודה נקיה ואסטתית

לאחר מכן סידור המגברים מחדש על פלטה כפולה (שלא יראו את המגברים)

לאחר מכן התקנה של קומפ' שעדיין לא נבחר (בהתאם למגבר שיהיה לי)

אני צריך קצת המלצות לגבי מגבר 4 ערוצים (עדיף יד שניה) שיהיה חזק ואיכותי בתקציב מינימאלי (סביב ה 1600 שקל)

לגבי המורל שמעתי כמה חוות דעת קצת שליליות עליהם פרט על האייליט שגם הוא לא שווה את המחיר

בכל מקרה מאמין שלמפגש הבא המערכת תיהיה מסודרת (לפחות מבחינת חשמל ועבודה נורמאלית)

אעדכן בהמשך

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אני צריך קצת המלצות לגבי מגבר 4 ערוצים (עדיף יד שניה) שיהיה חזק ואיכותי בתקציב מינימאלי (סביב ה 1600 שקל)נסה לחפש קיקר 650.4

לגבי המורל שמעתי כמה חוות דעת קצת שליליות עליהם פרט על האייליט שגם הוא לא שווה את המחיר שמעת את הסט?, או את החוות דעת כי אלו שני דברים שונים לגמרי ועל זה נאמר תשמע "אתה" אחר כך תחליט.(נקודה)

בכל מקרה מאמין שלמפגש הבא המערכת תיהיה מסודרת (לפחות מבחינת חשמל ועבודה נורמאלית)

אעדכן בהמשך

בהצלחה

פורסם

לא, אין לי אפשרות לייבא מגבר, כמו כן הבנתי שיש בעיה עם האחריות לדברים שמיובאים מחו"ל

בכל מקרה כרגע אני לא יודע מה קורה עם האוטו (מוכרים\מחליפים)

כרגע אני ישקיע בהתקנה טובה, קבל,חיווט 4 גייג' (האם זה כ"כ משנה של איזה חברה החיווט?)

ובסידור נכון יותר של המגברים שיהיו נגישים יותר.

בעתיד (הלא רחוק) אני יעשה בניה של יריעות עור, איטום מלא, החלפת קומפוננט ומגבר למשהו גבוה יותר

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

חבל לקנות ולמכור.

תשקיע (תחכה עוד טיפה, מנסיון של רבים) ותקנה מראש משהוא טוב יותר. ולא לשדרג פעם אחרי פעם!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שמעתי גם את ה-היי אנרג'י וגם את הספייס של הרץ - בכל הסטים שלהם הטוויטר שלהם מממאוד דומיננטי ולעיתים גם כואב, כמובן תלוי בהתקנה. הסאונד שלהם מצויין, נקי חד והוא לא "קר" כמו בקצה השני של העדר שנקרא מועדון פוקל.

 

אני מעדיף אותם על פוקל משום שהטוויטרים של פוקל אכן כואבים יותר לאוזן מהסטים של הרץ.

 

אני הייתי לוקח את הסט ומגביר אותו בי-אמפינג רק בכדי לקבל יחס יותר גדול מהמידבאסים לעומת הטוויטרים שלו.

 

או שהייתי שוקל את המידבאסים של הרץ עם מורל סופרימו פיקולו בבי-אמפינג כשהטוויטר רגוע משום שגם הסופרימו - חד מאוד ברגע שהוא מקבל הגברה נכונה - פשוט נהיה ילד רע.

 

מציע לך גם ללכת ולשמוע סטים של פולק-אודיו אם אתה מחפש טוויטר יחסית מתחשב לאוזן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...