Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף סיימתי להרכיב את המערכת וכבר שבועיים שאני שומע בה אבל לא מרוצה

משום מה לא שומעים טוב והאיכות לא ממש טובה ...

 

המערכת מורכבת מ :

clrion dxz755

com :morel pulse

amp:mac audio Z4200

sab :rockford P1

חיווטים של רוקפורד ויש עוד שני רמקולים רגילים (לא 6*9) מאחורה

שהם פיוניר 100 וואט .

 

השאלה שלי היא מה בערך צריך לכוון במגבר ? ומה הטווח שהוא צריך לעבוד בו ?

ושכשאני מנתק את הפיוניר הקטנים האיכות ממש על הפנים (לא להאמין) והמורל צורמים נורא

אז אני כבר מחבר אותם , את הפיוניר (דרך הרדיו) וגם אז לא שומעים משהו ..

מה לעשות ?

עוד שאלה היא אולי כדאי לי להוסיף איזה אובאליים רגילים(JBL) מאחורה וזהו ?

תודה

HU:CLRION DXZ755MP

COMP:MOREL PULSE

SUB:ROCKFORD P2

פורסם

אם אתה לא יודעה לכוון גש למתקיין באזור מגורך שלם לו קמה שקליים והוא יכוון לך .

 

בכול מקרה כיוון הקומפו הקידמי ביציעה מהמגבר אמור להיואת על HP בעיברית היי פס. והסב על LP לוו פס .

וכמובן יש כיוון של הרציים במגבר וגיין של המגבר וכיוון של הHU

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
סוף סוף סיימתי להרכיב את המערכת ...................................................................משום מה לא שומעים טוב והאיכות לא ממש טובה ...

 

מי התקין? אתה לבד?

 

אם לא, ואצל מתקין, חזור אליו שיכוון, ואם הוא לא יודע ואו לא מצליח, גש למישהו שיודע.

 

אם לבד, לא נותר אלא, כעצת יחיאל , לגשת למתקין מוכח, באיזור מגוריך .

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני בוקר טוב

 

אולי הבן אדם פשוט לא יודע לכוון, אני מתכוון למתקין :idea:

 

אגב בשבת האחרונה הצלחתי "להשתלט" על הL7 שלי. סוף סוף הצלחתי לשלב אותו :wink:

פורסם

אם יש לך בעיה עם הכיוונים אני אשמח לעזור אפילו בחינם רק שאתה צריך להיות מאזור הצפון ,

ניפגש והכל יסתדר צור איתי קשר אם יש צורך.

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

×
×
  • תוכן חדש...