Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי 205 GTI , מבקש קצת עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לגיר , נראה שיש לאוטו הזה באמת הרבה היסטוריה ואני צריך להתייחס אליו בכבוד מתאים

 

אז כרגע אני ממשיך את האיסטרטגיה של רז ולא מתכנן טיפול גדול , אם קצת תשומת לב בהעברה אין כמעת חריקות או בעיות , אבל בהחלט ברגע שהגיר ירד (בגלל קלאץ' או משהו אחר) אז הוא יפתח וייבדק

 

כרגע הישור קו הוא כדי להביא את האוטו למצב שהוא נוסע בכיף ובבטחון , צמיגים ומתלים הם העקריים על הכוונת

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

פורסם
כנראה שהתבלבלתי.

הייתי בטוח שהכוונה היתה למישליין פיילוט ספורט אקסלטו.

או פיילוט ספורט (max performance) או פיילוט אקסלטו (ultra high perforfence).

תחליט.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

בקרוב על דפי הפורום - מועדון "קניתי רכב מרזמל ועכשיו הגעתי לCarsForum לחפש עזרה" :grin:

 

 

אני במידה שלך, ולא ידוע לי על צמיגים טובים במידה הזאת. יש צמיגים סבירים, יש בינוניים אבל טובים באמת אין. הליסינג ושאר יוצאי יפן שהגיעו עם מידות כאלו לארץ חיסלו את השאריות.

 

יש את הפירלי P6000 - אני על רביעייה כזאת כבר כמעט 20K קילומטר ודי מרוצה. אחיזה טובה, אבל הם נשחקים לי ממש מהר :???:

יש את הA539 של יוקו, שנחשבים מומלצים אבל הם בטח לא ברמה של ה9000 או GS-D3.

יש גם את המחליפים של הA539, להלן C-Drive, שלא שמעתי עליהם יותר מדי.

 

בכל מקרה - תתכונן לחיפש ארוך ומטיש בפנצ'ריות. הצמיגים האלו לא נפוצים במידות האלו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בקרוב על דפי הפורום - מועדון "קניתי רכב מרזמל ועכשיו הגעתי לCarsForum לחפש עזרה" :grin:

לא יכולתי לבקש אוטו שמור יותר(טוב יכולתי אבלזה לא היה מציאותי) , אבל בהתחשב בגילו ( שנת 92) ואחרי הלחץ הלא כל כך מתון שרז הפעיל עליו יש בהחלט צורך בישור קו

 

סתם כדי שיהיה יותר כיף ליסוע

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

פורסם

רזמל בחור טוב.

 

זה פשוט הרכבים שהוא מוכר שנוטים להתפרק.

אההה, בעצם, הוא מוכר 205. הגיוני שהם יתפרקו.

:smile:

 

קנית רכב טוב. שמור עליו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אורי, ברוך הבא לפורום. ה-205 ש"Tzvika-Pick" נוהג עליה נקנתה ממני על ידו לפני כשנתיים. (היתה המכונית של אשתי).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לא יכולתי לבקש אוטו שמור יותר(טוב יכולתי אבלזה לא היה מציאותי) , אבל בהתחשב בגילו ( שנת 92) ואחרי הלחץ הלא כל כך מתון שרז הפעיל עליו יש בהחלט צורך בישור קו

 

סתם כדי שיהיה יותר כיף ליסוע

תפסיק.

תראה לי מישהו שצובע בטיפקס את הפנל של המזגן. וזה היה ב "להט של רגע"

לדעתי הדשבורד בכלל מגבס אפוקסי נוזלי.

סתם. לא יכלת לבקש 205ית טובה יותר. (חוץ משלי, אבל היא מזמן לא בסטנדרטיות.)

אם יש לך צורך בחלקים צור קשר.

בקשר לאגזוז, אני יכול לסדר לך חליפי במחיר של 180שקל+מעמ.

מקורי עולה מחיר הקרוב ל4 ספרות, ומיותר.

פורסם
האקסלטו נהדרים

התקנתי על הבייבי לפני כחודשיים ואני מאוד מרוצה

מה הבייבי שלך ?

האם דומה בסגנון ובכוח המנוע ל GTI

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

×
×
  • תוכן חדש...