Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[בקשה] המלצה לתוכנה בשביל GPS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

רכשתי GPS מסוג Garmin Foretrex.

זה GPS בשביל אופניים ולא בשביל מחשבי כף יד.

אשמח להמלצה על תוכנה שאוכל להתקין על ה PC כדי לדבר עם ה GPS - להוריד ולהטעין מסלולים, נ"צ, וכו".

מדובר במסלולי רכיבה. בלי רחובות, כבישים ודברים עירוניים.

 

תודה.

אודי.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

http://www.oziexplorer.com/ זו התוכנה הנפוצה ביותר כיום, תוכל להשיג הרבה הקלטות מסלול בפורמט זה.

גרסת הדמו שלהם כוללת את רוב היכולות החשובות, כך שלא באמת צריך לרכוש רשיון.

 

הקישור להורדת התוכנה:

http://www.oziexplorer3.com/eng/downloads/395/oziexp_setup.exe

 

שחר

פורסם

אני לא יודע עד כמה זה מתאים לך , אבל תקרא כאן - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3306431,00.html .

 

 

ואני אשמח לנצל את הבמה הזו , לשאלה קטנה - האם מישהו יודע , אם הקישוריות עם הלווין (או מה שזה לא יהיה) של ה - GPS , מותנה בתשלום כלשהו , או שמא במידה ואני בעל מחשב כף יד ותוכנה מתאימה , אני יכול להשתמש באופן חופשי ?

פורסם

התקשרות ללויין היא חינם (ממה שזכור לי זה קשור לארהב).

התוכנה והמפות הם אלה שעולות כסף (או שלא).

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם
http://www.oziexplorer.com/ זו התוכנה הנפוצה ביותר כיום, תוכל להשיג הרבה הקלטות מסלול בפורמט זה.

 

גרסת הדמו שלהם כוללת את רוב היכולות החשובות, כך שלא באמת צריך לרכוש רשיון.

 

הקישור להורדת התוכנה:

http://www.oziexplorer3.com/eng/downloads/395/oziexp_setup.exe

 

שחר

 

תודה!

:D

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

האוזי תכנה מעולה שעושה את העבודה היטב.

 

 

ממליץ על תכנה חינמית נוספת GPS TRACK MAKER שניתן להוריד כאן:

http://www.gpstm.com/

 

עובדת בפורמט גרמין כך שניתן ליבא וליצא נתונים (לעומת פורמט NMEA שמאפשר יבוא מהGPS בלבד)

 

מפות סבירות בהחלט לא קונים, מורידים מ GOOGLE EARTH

×
×
  • תוכן חדש...