Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפוננט רוקפורד - P162S חדשים...


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסדרת PUNCH מבית רוקפורד האמריקאית

עיצוב נדיר ביותר וחדות צליל שעוד לא שמעתם.

הסט רמקולים מכיל את החומרים המובילים בעולם לייצור קומפוננט

 

מפרט טכני:

-סט רמקולים קומפוננט 6.5 אינטש.

- עוצמה 120WATT.

- עוצמה נקיה 60RMS.

- רגישות 86db .

- תחום תדרים: 70-22,000Hz.

- התנגדות ohms 4.

- זוג קרוס אוברים ("פילטר"-מנווט תדרים).

- זוג וופרים מידים.

- 2 זוגות טויטרים.

- מימברנות עשויות גומי טבעי המונע התייבשות

הרמקול ומעניק עוצמת סאונד נקייה ואיכותית.

- 3 אפשרויות חיבור: רגיל, קואקסיאלי או קואקסיאלי כפול.

שאני מתכוון חדשים זאת אומרת שהם חדשים דנדשים...יעני רק רמקול אחד פתוח מהניילון כי שקניתי אותו רציתי לראות שהוא תקין שניהם עובדים ניתן לבוא לראות ולשמוע רוקפורד אין הרבה מה להגיד הצעות יתקבלו בברכה...[כמובן הצעות הגיוניות] לפלא'... 0546598637 - אבשלום...

 

בצער רב מוכר אותם כי עד שהספקתי לקנות אותם האוטו שלנו נמכר והם סתם יושבים בבית אז אין לי מה לעשות איתם...חדשים באמת שווה להיתקשר ולבדוק...

 

1100372917.jpg

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1157799#post1157799

 

לראות ואז להאמין...חח=]

×
×
  • תוכן חדש...