Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודשיים חיפשתי סט עד 2000 ש"ח אך החלטתי להגדיל את התקציב ל 3.5K ולא מעל (יש גבול...)

ועכשיו אני מחפש סט שיתאים לי.

 

כרגע הסט יוגבר עם הJBL המפורסם אולי בבי אמפינג ? משתלם? ויתחבר לסאב קאפה פרפקט 12.1

 

סוגי המוזיקה שאני שומע - נגדיר אותם באחוזים :

 

70% אלקטרוני לכל סוגיה - טראנס , האוס, פסיי , דאנס

15% - ישראלי - סחרוף , עברי לידר , יהודים וכו'

10% - אם טי וי, שחורה

5% - צ'ילאאוט ואחרים.

 

אז כמו שראיתם אני טיפוס מגוון ולכן אני מחפש סט שיתאים לצרכיי. המיד לטעמי צריך להיות חיי ובועט (נגדיר את זה ככה) ולא רך .

בנוגע לטוויטרים, אין לי בעיה שיהיו "קצת " צורמים (כרגע אני עם סט של JBL 6506 שהטוויטרים שלו לא רכים כ"כ ואני אוהב את זה למען האמת , זה משתלב יופי עם אלקטרונית)

 

בעבר שקלתי לרכוש אינפיניטי קאפה פרפקט 6.1 ללא שמיעת הסט - אין לי מאיפה. ועכשיו אני שוקל לקחת את הפוקאל הבא :

http://www.autos-sound.net/shop/index.php?p=productMore&iProduct=104

 

אבל - וזה אבל גדול, לפני שתגידו תלך, תשמע, תחליט. אין לי אפשרות לשמוע מגוון של סטים וזאת כנראה הבעיה העיקרית. אני לא שם פה סכום קטן ולכן אני שולח הודעה ומתייעץ איתכם, כדי שיהיה לי כיוון מסויים. אני לא שולל אף חברה מלבד מורל שאת הסטים (ההייבריד והדוטק) שלהם לא אהבתי . אבל, איך האלייט 2 חלקים?

 

יש עוד סטים שיתנו "פייט " לפוקאל?

 

JL? MB QUART ? HERTZ? ETON? PHASE? JBL ? RAINBOW ?

 

שוב, אנ לא שולל, אבל ממה שהזכרתי כרגע - החברות, אין לי אפשרות לשמוע אז אני אסתמך עליכם.

 

תודה לכל העוזרים.

 

חתימה טובה.

 

ניב

לא חותם

פורסם

אני ממליץ לך בחום את הסט של Rockford T162S.

 

אני מאוד מרוצה ממנו וגם אתה יכול להשיג אותו סביב ב 2000 שקל אולי קצת יותר.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

nivo,

 

על פי התאור שלך, אני חושב שהפוקאל KP2 היא בחירה מעולה. ממליץ לך שתשמע קודם את הסט.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

האילייט 2Way, לא "רך" כמו הדוטק וההייבריד.

להרץ ולבוסטון יש סטים מצוינים שייקלעו לטעם שלך.

כמו כן פוקל יכולה להיות אופציה נהדרת.

בברכה, שי.

פורסם

איך בדיוק אליט 3 WAY יתאים לסוג המוזיקה שלו..במיוחד אם הול לא אהב בכלל את ההיבריד והדוטק

לדעתי לסוג המוזיקה שלו עדיף סט 2 חלקים חזק ועם מיד "עצבני" לכן הפוקל K2P יכולה להיותת הבחירה המנצחת

אבל זאת היא דעתי.

 

בהצלחה

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בגדול,הסט מתאים מאוד לתיאור שלך אבל יש כמה דברים חשובים שפספסת בדרך-

1.המחיר של הסט,המחיר באתר שם הוא גבוהה מאוד לטעמי ואפשר להשיג את הסט ב700 שקל פחות.

2.זה סט שמחייב איטום,אבל מחייב.

3.אתה צריך להבין שזה מסוג הסטים שלא רק קונים וזהו,הוא צריך הגברה מתאימה (לא רק עוצמה),ותנאים מתאימים כדי שינגן כמו שהוא אמור לנגן,כפיש?

 

מה הרכיבים של המערכת שלך?

פורסם
בגדול,הסט מתאים מאוד לתיאור שלך אבל יש כמה דברים חשובים שפספסת בדרך-

1.המחיר של הסט,המחיר באתר שם הוא גבוהה מאוד לטעמי ואפשר להשיג את הסט ב700 שקל פחות.

2.זה סט שמחייב איטום,אבל מחייב.

3.אתה צריך להבין שזה מסוג הסטים שלא רק קונים וזהו,הוא צריך הגברה מתאימה (לא רק עוצמה),ותנאים מתאימים כדי שינגן כמו שהוא אמור לנגן,כפיש?

 

מה הרכיבים של המערכת שלך?

נכון, לפחות מישהו מעיר את הדבר הנכון!

פורסם

עם סגנון הטוויטרים שך JBL מצא חן בעינך ככל הנראה הטוויטרים של מורל לא יקלעו היטב לטעמך.

הK2P הוא סט מעולה ואני בטוח שלא תתאכזב ממנו.

 

אפשרויות נוספות, במחיר נמוך יותר, הם הJL XR, הרץ "היי אנרג'י", ETON RS ואפילו המאגנט אקטרימה.

 

אם האופציה של חו"ל פתוחה לפניך הייתי מחפש JBL GTI, DIAMOND AUDIO HEX, BOSTON ACOUSTICS.

 

אם אכן תקציב 3.5K הוא תקציב נוח ואתה שלם איתו אז הK2P הוא אופציה מומלצת ביותר. אם רכישת סט זה תביא לכך שהמערכת בידך לא תהיה מאוזנת (לא ישאר תקציב להתקנה איכותית ואטימה, ההגברה הקיימת לא תנצל את הסט, יחידת הראש לא תענה לדרישות, הסאב הקיים יפגע בחוויה וכן הלאה...) עדיף יהיה לחלק את התקציב באופן מאוזן יותר ו"להתפשר" על סטים כמו הETON או הJLXR.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
ואני הייתי שוקל קודם לחשוב על מגבר מתאים.
צודק, אבל לאט לאט. אני לא יכול להרשות לעצמי יותר מזה כרגע, אולי עוד חודש.

 

avi-b - בכל האתרים שראיתי מחירו של הסט הוא 3.5K +- , לא 700 פחות. התוכל האיר את עיני :)

 

oogee - לא כ"כ הבנתי את מה שכתבת בסוגריים. אתה טוען שהקאפה פרפקט לא יחבור לK2P כמו שצריך?

 

אגב, הHU הוא 9855 של אלפיין.

 

ואיך המגבר הזה לסט?

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=294&CatCode=63

לא חותם

פורסם

אם תרצה אני ישיג לך את הסט הזה במחיר שפוי דבר איתי בפרטי.

בקשר למגבר,לא שמעתי אותם עובדים ביחד אבל אמור להיות טוב יותר מהJBL זה בטוח.

דרך אגב סט כזה מותקן אצלי ברכב אבל אתה מחיפה ואני ממש לא מהאיזור אז אין לי דרך להשמיע לך אותו.

פורסם

אתה צריך להתיחס ל"מערכת" כ - מערכת. המכלול של האלמנטים וההתקנה הוא זה שיביא לתוצאה הסופית. התמקדות ב"יהלום" אחד יכולה לפגוע בתוצאה הסופית.

 

בדיוק כמו שאפשר לקנות מגבר של פירס אוסטריה ו-H/U של פרוסאונד ואותם לשדך לסט של אלפיין F1 כך ניתן גם לקנות "כרמל דוכס" ולהשתיל לה מנוע של קורבט ולצפות לניסים.

 

 

NIVO, לא ציינת מהם שאר המרכיבים במערכת שלך ועל איזו תשתית התקנה אתה מצפה להתקין את הסט המיועד; אטימה קיימת? מהם המגברים? ישנה אפשרות להגברה אקטיבית? וכדומה.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני חושב שלמוזיקה כזו 3500 זה המון כסף.

אני הייתי לוקח סט ב 2000 ש"ח שמתאים למוזיקה כזו כמו : phase cfs165.25,eton rs161,dls rs6.3(אם יש לך מקום ל 3 חלקים),jl xr650-cs .

את המגבר מוכר באיזה 800-850 או עושה עליו טרייד אין ולוקח מגבר איכותי יותר ובעיקר חזק יותר.

זו ראיה ממוצעת.

 

אם היית שואל אותי אישית , ויותר לטעמי הייתי שם את הסט שהיה אצלי באוטו מורכב כמה חודשים שהוא אחלה של סט לאלקטרוני : mac maximus . כמו כן הפייז cfs165.25 אולימפיק גולד(טוויטר מתכת) או מנסה להשיג canton qs2.16 כולם בסביבות ה 1600 שקל.

הייתי מוכר את המגבר שלך , וקונה פייז RS 2 שמוכרים פה משומש(גילוי נאות המוכר הוא חבר ) ובמה שנשאר שזה בסביבות 1000-1200 שקל לוקח מונו בלוק.

 

בברכה,

ק.

×
×
  • תוכן חדש...