Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על מגברים של אלפיין

לדג' דגם MRP-F450 (ארבעה ערוצים)

 

האם המגברים שלהם טובים לקומפוננטים? סאבים? שניהם?

 

אילו מגברים יותר איכותיים לקומפוננטים - רוקפורד או אלפיין? (דגש על איכות ולא על עוצמה)

 

שמעתי שהמגברים של רוקפורד טובים במיוחד לסאבים ולא כל כך איכותיים לקומפוננטים האם זה נכון?

 

מה לגביי המונובלוק של אלפיין דגם MRP-M450...האם הוא איכותי וחזק?

 

תודה רבה על העזרה....אשמח לקבל תשובות לגביי כל השאלות

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

אני לא מכיר את הדגם שאתה מתייחס עליו, אבל יש לי בבית מגבר של אלפיין MRV 545 גם ארבע ערוצים.

 

מהנסיון שלי איתו לדעתי הוא מגבר מעולה, קצת יקר אבל מספק את העבודה על הצד הטוב ביותר.

הוא ירד מהרכב בגלל האודיסון VRX.

פורסם

סה"כ הציוד של אלפיין הוא ציוד מעולה - חברת מותג שבגלל הרמה שלה גם התמורה למחיר במוצרים שלה נמוך יותר מהרבה חברות אחרות - תיקח את זה בחשבון.

 

אני בעצמי שקלתי לקנות את המגבר הזה - עדיין שוקל למען האמת, מה שגרם לי לרדת ממנו זה שהוא נמדד באחוז עיוות גבוה יחסית למתחרים אחרים באותו המחיר - אם כי - אני משוכנע שזה מגבר טוב שיספק תוצאות.

 

קוואטרו - כמה פעמים אמרתי לך לא לשתות בקבוק ייגרמייסטר על בטן ריקה ועוד אחרי זה לקנח ביין לבן!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זהו אחלה מגבר,התקנתי כזה ביום שישי שעבר,נותן צליל חזק ונקי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
איבדתי אותך מיצי.

 

קוואטרו מהיום אתה המיצי .

קורווין - ראית פעם טלף מתיישר לכיוון העיין ? :-D

 

סה"כ הציוד של אלפיין הוא ציוד מעולה - חברת מותג שבגלל הרמה שלה גם התמורה למחיר במוצרים שלה נמוך יותר מהרבה חברות אחרות - תיקח את זה בחשבון.

 

אני בעצמי שקלתי לקנות את המגבר הזה - עדיין שוקל למען האמת, מה שגרם לי לרדת ממנו זה שהוא נמדד באחוז עיוות גבוה יחסית למתחרים אחרים באותו המחיר - אם כי - אני משוכנע שזה מגבר טוב שיספק תוצאות.

 

קוואטרו - כמה פעמים אמרתי לך לא לשתות בקבוק ייגרמייסטר על בטן ריקה ועוד אחרי זה לקנח ביין לבן!

זה אחרי וויסקי וגת, אבל הייתי על בטן מלאה, לא יודע מה השתבש...אולי זה בגלל ש -

הקוסם הגיע!!

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
קורווין - ראית פעם טלף מתיישר לכיוון העיין ? :-D

 

אתם פשוט לא מבינים - הקוסם הגיע!!

 

לא ברור מה שעובר עליך. באמת.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...