Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת דו"ג - למה לא ניתן לעשות זאת ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני ממש לא מצליח להבין מה הסיבה שלא ניתן להשכיר בישראל אופנועים ( לא קטנועים ) ,

כבר הרבה זמן אני מתלבט האם לקנות אופנוע , בעיקר לטיולים בסוף שבוע וכו' ,

תכננתי לקנות איזשהו קאסטום או דו"ש ופשוט להנות בסוף שבוע מהמזג אוויר היפה שיש לישראל להציע.

 

נכון לעכשיו אני נוסע על אופנועים רק בחופשות בחו"ל ומאד נהנה מכך .

 

עשיתי חישוב וראיתי שלא משתלם לי להחזיק אופנוע רק ליום יומיים נסיעה בשבוע ( עדיין לא עשיר מספיק בשביל זה :) ) .

 

מה בעצם המחסום שמונע את העניין בישראל ?

 

האם יש אנשים פרטיים המשכירים דוג"ים ?

 

אשמח לתשובה,

תודה.

פורסם

לדעתי הפרט העיקרי הוא שבארץ חייבים רשיון לאופנוע הכי פשוט וקטן שיש..

בעוד בהרבה מקומות בעולם (במיוחד במקומות שישראלים צעירים אוהבים לטייל אליהם)

לקטנוע מסוגים מסויימים (אני לא יודע את ההגדרות בדיוק..) מספיק רשיון רכב או שלא צריך רשיון בכלל רק התאמת גיל..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שלום לכולם

אני ממש לא מצליח להבין מה הסיבה שלא ניתן להשכיר בישראל אופנועים ( לא קטנועים ) ,

כבר הרבה זמן אני מתלבט האם לקנות אופנוע , בעיקר לטיולים בסוף שבוע וכו' ,

תכננתי לקנות איזשהו קאסטום או דו"ש ופשוט להנות בסוף שבוע מהמזג אוויר היפה שיש לישראל להציע.

 

נכון לעכשיו אני נוסע על אופנועים רק בחופשות בחו"ל ומאד נהנה מכך .

 

עשיתי חישוב וראיתי שלא משתלם לי להחזיק אופנוע רק ליום יומיים נסיעה בשבוע ( עדיין לא עשיר מספיק בשביל זה :) ) .

 

מה בעצם המחסום שמונע את העניין בישראל ?

 

האם יש אנשים פרטיים המשכירים דוג"ים ?

 

אשמח לתשובה,

תודה.

התבלבלת!

התכוונת לפלסטין הכבושה...:evil::mm_mad::mm_nah:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

כי הלקוח הוא ישראלי בישראל והמחיר הוא על פי מטילי זהב.

אז ככה, האופנועים יקרים מידי, בוא נתחיל מזה.

הרוכבים השוכרים אוטומטית יהיו חסרי אחריות כפי שנוהגים ברכבי השכרה,

רק שפה גם יפוצצו אותם על קירות/תהומות/רמזורים/בולדרים.

אפשר להיכנס לזה והכל, אבל בפועל, נראה לי שזה מה שמבטל את האפשרות.

ראבק, הם מפוצצים לך אופנועי הדגמה, מה הם יעשו לאופנוע השכרה?

אופנוען

פורסם

פספרטו ,

אני לא מבין למה צריך להכניס פוליטיקה לכל דבר ולעקוץ אנשים אחרים ....

 

הכיתוב הזה נמצא אצלי כבר שנים , נ,ב : אני גם בישוב שנקרא " שערי תקווה " ... תבדוק איפה זה ותתפלא .

פורסם

דווקא נראה לי שהכיתוב שלך מכניס פוליטיקה לפורום!

גיסי גר בשערי תקווה כך שאני לא צריך לבדוק...

אתה צודק אין לי מה להתעצבן :idea:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...