Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין סניק , מונדאו או C5 משומש 70-80K


camir1
שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנו משפחה של 5 , 3 גברברים צעירים מאחור , משפחה שאוהבת לטייל הרבה יחסית ונסיעות ארוכות, משמע צורך בהרבה מרחב מחייה ולציוד

הוצאה לצורך העניין כ 70-80 אלף

בין לבין הרכב ישמש את האשה God- forbid

בנסיעות העירוניות כך שדורש גיר אוטומטי

המחשבה הראשונה היתה על רנו סניק שנת 2003 , אך לאחר שיתות באינטרנט וצפיה בביקורת מהארץ ומחו"ל עולות גם האפשריות של פרוד מונדאו וסיטרואן C5 בשנתונים המתאימים למחיר

 

האם משהו יכול לתת הכוונה , מה בעד ונגד כל אפשרות - תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C5 הוא הרכב המפנק ביותר שאני מכיר

נוחות נסיעה שלא יעלה על הדעת אך הבעיה שלאחר כמה שנים זה כבר לא אותו הדבר ממש לא.

ברגע שהרכב מתיישן זה כבר לא עוד הספינת תענוגות שקניתה אלה סירת דייגים

 

אני נאלץ להמליץ על המונדיאו

 

איך ה B4 אני הייתי בודק את הכיוון אחלה אותו מומלץ מאד אני כנראה הייתי הולך עליו

 

וב70 אלף אפשר גם ניסן אלמרה פרפקט שנת 2003 מנוע 1.8 אוטומטתי

מקסימום אותו בהכי פחות כסף אותו טוב מאד וכרגע אבא שלי מתלבט בין האלמרה לB4 למרות שאין

שאי אפשר ממש להשוות בינהם אבל האלמרה תציע לך כנראה את כל מה שאתה צריך בהכי פחות כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט:

 

איך ה B4 אני הייתי בודק את הכיוון אחלה אותו מומלץ מאד אני כנראה הייתי הולך עליו

 

וב70 אלף אפשר גם ניסן אלמרה פרפקט שנת 2003 מנוע 1.8 אוטומטתי

 

אני לא חושב שאלמרה היא הבחירה הראשונה- לא כל כך בגלל המכונית-אלא בגלל נושא הנוסעים מאחור.

אני לא רוצה סתם להתחיל ויכוח-אבל אם מעולם לא רכשת מכונית, אל תייעץ (ובטח שלא בשגיאות כתיב). אני משער שאם אתה רושם שC5 הופכת ל"סירת דייגים", סימן שהC5 הספציפית שהיתה בבעלותך (בניגוד לבעלות אבא,דוד,דודה, "שמעת על מישהו") התקלקלה או הפכה לסירה...(אני לא קובע שהיא טובה או רעה. רק ממחיש) מדובר בכסף שאנשים חסכו בעבודה קשה-והם מסתמכים על דעתך מבלי להכיר אותך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאלמרה היא הבחירה הראשונה- לא כל כך בגלל המכונית-אלא בגלל נושא הנוסעים מאחור.

אני לא רוצה סתם להתחיל ויכוח-אבל אם מעולם לא רכשת מכונית, אל תייעץ. מדובר בכסף שאנשים חסכו בעבודה קשה-והם מסתמכים על דעתך מבלי להכיר אותך.

האלמרה היא גם לא האופציה הראשונה שלי אני מעדיף את ה B4

ואני נסעתי באלמרה מאחורה והסתדרתי מצוין אני בחור גבוה יחסית 1.88 ברור שזה לא ה C5

אבל זה גם לא אימפרזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בכלל שוקל צרפתיות, אז אני מבין שאתה לא נבהל מתקלות חשמל, ואז הסי5 בהחלט מתאימה. יש לי כזו, ואני יכול להוסיף לך קצת ידע לגבי המחיר. כשרציתי לעשות טרייד-אין בלובינסקי לסי5 חדשה, התברר שהם לא אוהבים להיתקע עם סי5 משומשות, כי אין להם שוק. הם משלמים מחיר גרוע, ואם האוטו היה פעם בליסינג אז הם בכלל לא רוצים אותו.



מה זה אומר? שבתקציב שלך נכנס לדעתי גם 2004 ו/או מנוע 2000, ובמיוחד אם היה בליסינג ו/או אתה קונה מסוחר או טרייד-אין.

ועל הבדיחה עם האלמרה אני יכול להוסיף שיש לנו כזו במשפחה המורחבת. אוטו טוב, אבל לא דומה בגודלו לסי5 בשום מובן. ועכשיו דרך אגב הוא אכל הרבה אלפים טובים בטיפול, ככה שגם מהאמינות לא חייבים להתלהב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום ללכת מה שנקרא On the safe side ולבחור מ ו נ ד י א ו .

תודה לכולם על העיצות למרות שמרבתיכם לא התיחסתם להעדפה הראשונה - הסניק ! האם מחוסר מידע או שאתם פוסלים אותה על הסף ?

פרט נוסף שלא ציינתי בנתונים על הרכב המבוקש - מדובר ברכב שישאר בידינו ככל הנראה שנים רבות כך שעניין ההפסד עקב ירידת ערכו של הרכב פחות משמעותית

 

היום נתקלתי במונדאו 2002 מליסינד בקופל סיקס ב64K , חיצונית נראה מעולה ושמור לאחר כ 100000 ק"מ

כשעברתי על דו"ח הטיפולים של הרכב , לציין זאת לטובתם שהם מאד מסודרים בעניין הזה (במידה שהכל אמת?)

הרכב היה מאושפז במוסכים די הרבה פעמים , בעיקר לכל מיני תיקונים קטנים של החלפת כפתורים , מנעולים וידיות , הרבה יותר פעמים מאשר הרכב של אישתי לדוגמא , לנסר 1996 .

לדברי הסוכן הדבר ננובע מכך שמכיוןן שהרכב בליסינג , הם נוהגים להחליף כל דבר שמשמיע חריקה , דברים שנהג פרטי לא היה מתיחס להם כלל .

האם אפשר ליחס אמינות לסוכן ? האם זאת תקלה ידועה במונדיאו - כל הקילקולים הקטנים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם משפחה מורחבת שאוהבת לטייל ורוצה רכב שיודע לנסוע בשבילי קק"ל (או משהו בסיגנון), לדעתי B4 היא אופ' מצוינת בעיקר עם מדובר בB4 סטיישן מדובר על רכב מאוד שימושי (הרבה יותר שימושי מגרסת הסאדן המשעממת) נוח ומרווח בעל תא מטען ענק וסופר שימושי.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב 2002 מליסינג? נשמע מוזר.

 

רוב המכוניות בליסינג הן עד גיל 3-3.5.

יכול להיות שהמכונית הזאת תקועה במגרש הרבה זמן?

כל התיקונים הקטנים, אני לא יודע אם זה אומר משהו.

 

את הסניק אני לא מכיר ממקור ראשון, אבל סה"כ הוא רכב שעשה מהפכה קטנה בתחום הרכב המשפחתי.

מרווח, נוח ובטוח.

ואם תלך על מנוע 2.0 אז הוא לא יהיה איטי מאוד.

אמינות צרפתית, אתה יכול ליפול על רכב שתהיה לו תחזוקה סבירה אבל יש סיכוי קטן ליפול על לימון.

מנסיון גדול עם רנואים במשפחה, אנחנו מבסוטים.

אבל יש להקפיד על תחזוקה נכונה!

יש גם את הקנגו 1.6 אוטומטי (מודל 04 אמור להכנס בתקציב אולי אפילו 05), מרווח נוח ועם המון מקום לשטויות, אבל לא מפנק ואיבזור בטיחות בסיסי ולא יכול להתחרות בביצועים של מכוניות מנהלים 2 ליטר.

 

אני מתפלא שעוד לא עלו אופציות הסטיישן, יש לא מעט B4 סטיישן ואפילו טיפה פז'ו 406 סטיישן.

אם יש לך קצת סבלנות אולי תמצא אחת כזאת שתמצא חן בעיניך.

כך תוכל גם להינות מהפינוק והביצועים והמרווח של מכונית מנהלים וגם מקום מטען מכובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני מתפלא שעוד לא עלו אופציות הסטיישן, יש לא מעט B4 סטיישן ואפילו טיפה פז'ו 406 סטיישן.

אם יש לך קצת סבלנות אולי תמצא אחת כזאת שתמצא חן בעיניך.

כך תוכל גם להינות מהפינוק והביצועים והמרווח של מכונית מנהלים וגם מקום מטען מכובד.

:wave:

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העיצות למרות שמרבתיכם לא התיחסתם להעדפה הראשונה - הסניק ! האם מחוסר מידע או שאתם פוסלים אותה על הסף ?

פרט נוסף שלא ציינתי בנתונים על הרכב המבוקש - מדובר ברכב שישאר בידינו ככל הנראה שנים רבות כך שעניין ההפסד עקב ירידת ערכו של הרכב פחות משמעותית

 

היום נתקלתי במונדאו 2002 מליסינד בקופל סיקס ב64K , חיצונית נראה מעולה ושמור לאחר כ 100000 ק"מ

כשעברתי על דו"ח הטיפולים של הרכב , לציין זאת לטובתם שהם מאד מסודרים בעניין הזה (במידה שהכל אמת?)

הרכב היה מאושפז במוסכים די הרבה פעמים , בעיקר לכל מיני תיקונים קטנים של החלפת כפתורים , מנעולים וידיות , הרבה יותר פעמים מאשר הרכב של אישתי לדוגמא , לנסר 1996 .

לדברי הסוכן הדבר ננובע מכך שמכיוןן שהרכב בליסינג , הם נוהגים להחליף כל דבר שמשמיע חריקה , דברים שנהג פרטי לא היה מתיחס להם כלל .

האם אפשר ליחס אמינות לסוכן ? האם זאת תקלה ידועה במונדיאו - כל הקילקולים הקטנים?

צודק. הבה נתייחס לסניק. אני אף פעם לא הבנתי את הרעיון במכוניות האלו, אבל אנשים קונים, אז שיהיה להם לבריאות. תא המטען שלו לא גדול משל הסי5, וכיוון שלסי5 יש דלת חמישית ותצורת האצ'בק אז גם שימושיות תא המטען לא שונה בהרבה. כבר הובלתי בקיפול ספסל הרבה זוגות אופניים וגם מתקן ריצה גדול. שלא לדבר על קנייה גדולה באיקאה.



 

לגבי אמינות הסניק יש לי ניסיון קצת. קרוב שהתייעץ ובחר בכזו, הוציא עליה תוך זמן קצר עשירייה על גיר שהלך. זה מגמד כל בעיה חשמלית בכפתורים, לא?

 

ןלגבי ניו-קופל - יש לי המון ניסיון איתם. אל תאמין לסוחר. הקשר בין המציאות והתיעוד הגלוי בפניו כעת הוא אפסי. הסי4 של אחותי היא מניו-קופל, והם מטפלים בה במוסך חובבני, ורק כאשר היא מתלוננת הרבה פעמים. לא פעם הרכב חזר בלי תיקון, בטענה שלא מצאו כלום או לא הבינו מה היא רוצה. הם ביוזמתם אף פעם לא לקחו רכב לתיקון, למרות שיש להם אפילו נציג במפעל.

 

כמו שאמרו פה אלף פעם בפורום - דין טרייד-אין וליסינג כדין סוחר נעליים. כולם רוצים למכור. משקרים אפילו על תאונות. רק אתמול מישהו שכמעט קנה בטרייד-אין קרסו סיפר איך תפס אותם במוסך על שקר לגבי תאונה קשה שהסתירו. המוכר אפילו לא התבלבל ואמר לו שעוד יגיע מי שייקח את הרכב בלי בדיקה, ולכן הוא לא מוריד לו כלום על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב שלך תכנס סניק 1.6 או 2.0 מ-2002 אני (מנסיון) הייתי הולך על הסניק 2.0 בעיקר בגלל המרווח בספסל האחורי ועלויות התחזוקה המגוחכות.

 

ולמי שאמר שתא המטען של ה-C5 זהה בגודלו לסניק אינו יודע על מה הוא מדבר:

 

תא המטען בסניק קטן יותר ב-30% בערך, אך המרווח הפנימי מכפר על כך.

 

במקום השני אצלי באה המונדיאו ששוק המשומשות לא ממש מאיר לה פנים ואפשר למצוא מכוניות במצב טוב במחירים נוחים.

 

את ה-C5 למרות יתרון הנוחות הגדול הייתי משאיר בחוץ, אלא אם היא מטופלת בקפידה - לדעתי הסיכון גדול מדי בסכום הזה ( כשהן יעלו 25000 ש"ח לחתיכה וזה יהיה לא עוד הרבה מאד שנים אולי גם לי תעמוד כזאת ליד הבית...)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא ללכת כבר על וואן מלא?

יונדאי טראג'ט? קיה קארניבל? ודומיהן

כל היתרונות במכה אחת!

מחיר\שוק\מרחב פנימי\אמינות

ולצורך הויכוח גם הייתי מכניס את ה307SW...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העיצות , שרובן מאד שימושיות :-D

לגבי תגובה אחרונה - Van כרגע לא בא בחבון מכיוון שזו אמורה להיות המכונית של זוגתי שתחייה, שאינה מעוניינת לנהוג כל יום 2 ק"מ לעבודה ובחזרה ובדרך גם לחפש חנייה . עיקר הנסיעות הם כמובן בסופי השבוע

לממליצים על ה B4 - אני לא מכיר את הרכב מבחינת בטיחות ונוחות האם עומד בקריטריונים של הרכבים האחרים ברשימה :?: , מכיוון שמדובר בסוברו באמינות אין ככל הנראה בעיה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה על רנו סניק

יש לנו סניק 2001 אוטומט מנוע 2000. אשתי נהגת ראשית ואני נהג של סופי שבוע. אשתי מאוהבת באוטו ואני לא מת עליו. שאלה של סדרי עדיפות. אבל אין לי ספק שהאוטו מתוכנן בצורה גאונית למטרות לשמן נועד (לקחת את המשפחה לפיקניק).

 

סביבת נהג בסדר גמור. תפזורת המתגים בגג (לתאורת פנים וחלונות גג) מעצבנת, חוץ מזה טוב.

מושבים נוחים גם בנסיעה ממושכת. אני לא אוהב את תנוחת הנהיגה הזקופה וההגה השטוח. אשתי כן, כי הגובה (כמעט כמו ג'יפ) נותן עמדת תצפית שולטת. יש את כל הפינוקים הסטנדרטיים וכמה גדג'טים נוספים - יציאה מהמזגן לתוך תא אכסון שהופכת אותו למקרר עבור הקולה של הנהג ומעדן חלב של הקטנה.

המזגן עצמו טוב מאוד.

איכות הרכבה ועמידות חומרים טובה. הפלסטיקים נעימים ונשארים במקום.

לסיכום - זה עדיין לא גולף אבל פי עשר יותר נעים מהיפניות.

 

סביבת נוסעים

אחת מהנושאים להם האוטו תוכנן ובהם הוא מצטיין. מחלקת העסקים מאחור כוללת שני מושבים מלאים ומושב אמצעי מצומצם. חווית הנסיעה מאחור עולה על כל רכב אחר בזכות מרחב הראש, המדפים המתקפלים מגב המושבים הקדמיים והחלון הנוסף בגג. עוד נציין פתח מזגן אחורי וחגורת בטיחות אלכסונית מלאה למושב האמצעי.

 

תא מטען

קראתי את התגובות הקודמות ולאנשים אין מושג. אמנם הנפח הרשמי בליטרים של תא המטען קטן אבל בפועל הוא ע-נ-ק-י. גאון מי שתכנן אותו.

הצורה - תיבה מלבנית כמעט מושלמת שמאפשרת ניצול מלא של החלל. ביחד עם הגישה המלאה שמספקת הדלת האחורית האנכית מתקבל ניצול מופלא - אפשר לעשות פזל עם מזוודות - בעמידה או בשכיבה, לרוחב או לעומק, כך שתמיד החלל מנוצל במלואו.

מכיר את זה שיש לך אובייקט גדול במיוחד (נניח טלויזיה 29 אינטש בקרטון) שחסרים לו 10 ס"מ איך שאתה לא מסובב אותו ?

אז בסניק המושבים האחוריים נוסעים קדימה ואחורה על מסילה (כל אחד לחוד!) כמו מושבים קדמיים. אתה מסיע אותם 10 ס"מ קדימה והופ, הכל נכנס.

ואם יש לך משהו יותר גדול כמו הג'יפ החשמלי שבסמלון שלי ? אתה מוריד את המדף המפריד בתא המטען ומכניס אותו באלכסון. כן הוא נכנס! ועדיין חמישה נוסעים באוטו.

ואם אתה רוצה להעביר תכולת דירה? המושבים האחוריים מתקפלים באופן גאוני למצב שטוח לגמרי, מורידים את המדף בבגז' וקבלת ואן מסחרי עם רצפה שטוחה לגמרי.

בקיצור אין על הבגאז' הזה. אני מדבר מנסיון עם מזדה 626 חמש דלתות שבנתונים הבגאז' שלה הרבה יותר גדול

אבל בפועל הסניק מעמיס הרבה יותר.

 

מנוע

מנוע 2000 סוחב את האוטו העמוס כמו שצריך. לא מבריק אבל בסדר. תגובת דוושה טובה, קצת חסר נשימה בטורים נמוכים.

 

גיר

לפעמים אני מבסוט מהגיר החכם - כשהוא מוריד הילוך כשאני לוחץ על ברקס בירידה, ולפעמים אני מתעצבן עליו - כשלוקח לו זמן לתפוס שכבר יצאתי מהפקק ועכשיו צריך למשוך הילוכים. בסך הכל אני מעדיף אותו על אוטומט רגיל, אבל אני לא אוהב אוטומט בכלל אז אני לא דוגמה. חובה לעשות סיבוב על האוטו כדי לראות אם הוא לא מעצבן אותך מדי.

 

התנהגות

זה לא אוטו לתחרויות בסדום ערד או פרויד בחיפה. זויות הגלגול מוגזמות ונותנות תחושה של חוסר בטחון בפניות מהירות. אחיזת הכביש עצמה בסדר אבל אנשים שפויים בדעתם לא יתקרבו בכלל למגבלות בגלל זוית הגלגול המפחידה. ההגוי בסדר, קצת כבד בעיר.

בעיר - נקודת החוזק היא שוב השימושיות - קוטר הסיבוב מפתיע בקוטנו (עוד פעם אפקט האוטובוס) וכאן נקודה שחייבים לקחת בחשבון כשמשווים למונדאו או B4. החניה קלה להפליא בגלל הטוסיק השטוח והישיבה הגבוהה, וניתן להשתחל למקומות שמשפחתיות גדולות לא חולמות עליהם.

מחוץ לעיר- נסיעה מנהלתית נוחה מאוד, המושבים נוחים גם אחרי שעות ארוכות. רעש מנוע מפריע לשיחה מעל 130 קמ"ש.

 

אמינות- לא מי יודע מה.

האוטו ממציא מעת לעת תקלות שיפניות לא מכירות כמו פולי שנקרע, צינור דלק דולף (!!), ואוכל מצבר כל שנה וחצי שנתיים (אבל אשתי נוסעת עם מזגן קיץ וחורף).

צריך להזהר מהגיר - הוראות היצרן הן לא להחליף שמן גיר בכלל אני חולק עליו. ראה שרשורים בנושא ה AL4 בפורום טכני אחזקה וטיפולים.

 

סחירות- בינונית. מצד אחד לא קל למכור, מצד שני יש כמה אקסמפלרים מעולים שהיו אוטו שני במשפחה. אני קניתי את שלי בן 3 עם עשרים ומשהו אלף ק"מ ושילמתי מעל המחירון, אבל מתחת למחירון המשוקלל. ממוצעות נמכרות מתחת למחירון.

 

סיכום - קח את אשתך לראות, היא עשויה להתאהב באוטו.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...