Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב של עד 900 ש"ח בערך (מאוד חשוב שיהיה בו ווליום גלגל ולא כפתורים),

ושיהיה לו עיצוב יפה עד כמה שאפשר.

הרדיו יגביר כרגע את הרמקולים הקדמיים.

 

תודה מראש לעוזרים.

"And Justice For All..."

פורסם

פיוניר 3850

 

קנווד 4029 (ה 434 יפה הרבה יותר, אך אין לו יציאות RCA , אני מניח שאתה זקוק להם.)

 

ומובן שיש עוד רבים וטובים.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם בעתיד אתה מתכוון להרחיב את המערכת שלך, כלומר להוסיף מגבר/מגברים, סאב, להחליף רמקולים קדמיים לקומפוננט ובינתיים אתה משקיע רק ברדיו דיסק אז אפשר להמליץ על כמה דגמים בטווח המחירים שלך שיהיו להם 3 יציאות (למגבר שיגיע אולי..), אפשרויות כיוון ועיצוב:

 

יש לך את הפיוניר DEHP480MP:

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=391922

 

קנווד KDC4028:

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40712

 

ויש לך את הפנאסוניק CQC5031:

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=411350

 

יש גם את הJVC KDG800 (אותו לא מצאתי בזאפ) שיש לחבר שלי באוטו והוא מרוצה ממנו עד השמיים! הוא מחובר לשתי מגברים, סאב של רוקפורד וקומפוננט מורל דוטק.

 

אני אישית מעדיף פיוניר (למרות שעכשיו יש לי אלפיין 8) ) אבל עד עכשיו היו לי 2 פיונירים באוטו ואחד מהם עבד 4 שנים בלי בעיה!

 

אני בטוח שחברי הפורום יוכלו להמליץ לך על עוד דגמים!

 

אלכס.

 

נ.ב.

אם לא מפריע לך יד שנייה אז תבדוק, יש שם הרבה מכשירים מצויינים שחלקם לא עבד יוצר מדי זמן ועוד בעלי אחריות!

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

תודה על התגובה דני,

 

כמו שאתה מבין חזרתי להתעסק עם זה אחרי שלא היה לי כ"כ זמן עד עכשיו גם בגלל המלחמה

הזאת ואני כבר ממש רוצה לשים רדיו נורמלי..

 

הפיוניר נראה אחלה מכשיר, לא? מבחינת האיכות הוא גם ככה? באופן יחסי כמובן..

 

אגב, כמה צריך לעלות לי מתאם פלסטיק כזה שהכל ייראה יפה כי הרי יש לי שם את הרדיו המקורי שישאיר אחריו חור רציני.

 

תודה מראש.

"And Justice For All..."

פורסם

תודה אלכס,

 

אגב כן יש לי מגבר וסאב ורמקולים אחוריים וסה"כ מערכת נחמדה.

אבל בכל זאת מספיק לי כרגע רדיו דיסק בסדר גודל כזה, בעתיד נראה מה יהיה..

 

אחרי הרדיו דיסק אני אתכנן על קומפוננט לקדימה ואז אני אחבר אותו כנראה למגבר כשכרגע כמו שאמרתי

הקדמיים מחוברים לרדיו והאחוריים והסאב למגבר.

"And Justice For All..."

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...