Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סיוויק] תצרוכת דלק גבוהה מ-א-ו-ד


zvih
שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם מותר לי לנחש לפי ה 4 גזים ולמבדה, יש לך דליפה איפה שהוא במערכת.

 

אתה לא מריח ריח של דלק מהאוטו בסיטואציות מסוימות?

אולי שכן גונב לך דלק?

אולי הילד לוקח את האוטו לסיבוב אחרי שאתה נרדם? :-D

בקיצור, נסה לחשוב מחוץ לקופסא.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא של נזילת דלק נפסל ע"י בוחן במוסך המרכזי של הונדה בפ"ת, מה גם, שאף פעם לא הרחתי ריח של דלק מהאוטו.

גם אם מישהו היה לוקח את הרכב לסיבוב, זה לא היה משפיע על תצרוכת הדלק. חוץ מזה שאני מאוד עיקבי בנוגע לק"מ.

פתיחת מיכל הדלק מתבצעת מתוך הרכב, כך שאני לא חושב שמישהו גונב דלק :shock:.

 

איציק, רפי, zvit, אני צריך את עזרתכם, לאן נעלמתם? :mm_blush:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הקילומטרג' מזייף.
זה באמת נשמע כמו האפשרות הכי סבירה, אבל לדעתי לא כאן הבעיה.

אמנם לא בדקתי את הקילומטרג' אצל איש מקצוע, אבל ערכתי לבד את הבדיקות הרגילות.

כלומר, ווידאתי שהמרחק למקומות הקבועים אליהם אני נוסע, נשאר זהה.

חוץ מזה, עלייה של 30% בתצרוכת מורגשת בכיס. :lol:

 

יתכן שחיישן כמות אויר m.a.f מזייף.
האם זה היה מתגלה בבדיקת 4 גזים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בוא תצא מהנחה שהמנוע תקין,כי בדקת כמו שאתה אומר והכל יצא תקין.

גיר-ש מצב שהממיר מומנט לא ננעל יותר והרכב נוסע על טורים גבוהים מהרגיל,על 100 קמ"ש סיויק צריכה להיות על 2600 טורים,תבדוק ותעדכן.

מיסבים-תשמע אולי יש שריקה מכיוון הגלגלים במהירות בין עירונית,אולי המיסבים גורים למרות שזה לא כל כך הגיוני לעלייה של 30 אחוז כמו שאתה טוען

מזגן-אולי בתקופה האחרונה לא שמת לב ואה מפעיל הרבה יותר את המזגן וזה מעלה פלאים את צריכת הדלק

**טיפ-אל תעבור בהונדה את ה3000 סל"ד אם אתה רוצה לשמור על צריכת דלק שפוייה.

 

בכל אופן הצריכת דלק שלך לא הייתה מרשימה גם לפני התקלה רק כדרך אגב כי גם לי יש סיויק והיא צורכת הרבה פחות בתוך העיר,ואני לא מדבר בכלל על בין עירוני...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי מאחד העם שלום לך !

יש לבדוק תחילה את חיישן (ECT).נתק קונקטור מהחיישן,בדוק על החיישן התנגדות.

בטמפ' 20 מעלות 5000 אום.

בטמפ' 40 מעלות 1000 אום.

בטמפ' 80 מעלות 300 אום.

הדלק סוויצ',בדוק על הקונקטור (הצמה) בפין מס' 1 לגוף 5V .מס' 1 הוא כפי שמופיע בקובץ המצורף.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תצא מהנחה שהמנוע תקין,כי בדקת כמו שאתה אומר והכל יצא תקין.

גיר-ש מצב שהממיר מומנט לא ננעל יותר והרכב נוסע על טורים גבוהים מהרגיל,על 100 קמ"ש סיויק צריכה להיות על 2600 טורים,תבדוק ותעדכן. זה אכן המצב.

מיסבים-תשמע אולי יש שריקה מכיוון הגלגלים במהירות בין עירונית,אולי המיסבים גורים למרות שזה לא כל כך הגיוני לעלייה של 30 אחוז כמו שאתה טוען אין שריקה.

מזגן-אולי בתקופה האחרונה לא שמת לב ואה מפעיל הרבה יותר את המזגן וזה מעלה פלאים את צריכת הדלק המזגן דולק תמיד - קיץ, חורף, סתיו ואביב. המצב הזה נמשך כבר 9 שנים.

**טיפ-אל תעבור בהונדה את ה3000 סל"ד אם אתה רוצה לשמור על צריכת דלק שפוייה. אני מכיר את העניין. תודה על הטיפ.

 

בכל אופן הצריכת דלק שלך לא הייתה מרשימה גם לפני התקלה רק כדרך אגב כי גם לי יש סיויק והיא צורכת הרבה פחות בתוך העיר,ואני לא מדבר בכלל על בין עירוני...

צבי מאחד העם שלום לך !

יש לבדוק תחילה את חיישן (ECT).נתק קונקטור מהחיישן,בדוק על החיישן התנגדות.

בטמפ' 20 מעלות 5000 אום.

בטמפ' 40 מעלות 1000 אום.

בטמפ' 80 מעלות 300 אום.

הדלק סוויצ',בדוק על הקונקטור (הצמה) בפין מס' 1 לגוף 5V .מס' 1 הוא כפי שמופיע בקובץ המצורף.

בברכה דוד.

דוד שלום,

 

לצערי, אני לא איש מקצוע בתחום. האם תוכל לפרט מעט על החיישן הנ"ל - מה תפקידו? והאם ניתן לבצע את הבדיקה ע"י חיבור מחשב דיאגנוזה לרכב?

 

תודה רבה,

צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בודק גם את חיישן החום..

יכול להיות שאתה נוהג על תערובת עשירה מדי כתוצאה מכך שמחשב הרכב מזרים יותר דלק

בקיצור שווה לבדוק דרך מחשב איבחון תקלות , את מצב החיישנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישן טמפרטורת נוזל הקירור מדווח למחשב על טמפרטורת נוזל הקירור, וגורם להעשרת התערובת כאשר המנוע קר ולאיחור ההצתה, כאשר המנוע עובד בטמפרטורה גבוהה מטמפרטורת העבודה. חיישן טמפרטורה בנויי מנגד המשנה את התנגדותו כפונקציה של הטמפרטורה. בדרך כלל חיישן הטמפרטורה הוא בעל מקדם התנגדות שלילי, כלומר: ההתנגדות יורדת ככל שהטמפרטורה עולה. החיישן משמש כמחלק מתח בינו לבין המחשב, והמחשב מחשב את הטמפרטורה לפי המתח שנופל עליו.

צבי,כל נער שלומד או יודע אלקטרוניקה, יכול לבצע את הבדיקה שכתבתי.

בברכה דוד.

 

carbs3-ect.jpg

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...