Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו קניתי את האוטו(אחרי 1000 נושאים)! :-))


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, תודה לכל מי שעזר לי לבחור את האוטו בכל ה1000 נושאים שפתחתי (ב3 פורומים שונים)

פיג'ו 306 אדומה, שנת 95,

מזגן, חלונות חשמל, אזעקה, רדיו דיסק פיוניר , וקודן (קוד למניעת התנעה)

מחיר: 10,000

אני אישית, מבסוט ביותר, האוטו סוחב מעולה (עם 4 אנשים מצופפים מאחורה ואחד לידי).

 

אז שוב , תודה לכל מי שעזר!

אוהד.

פורסם

לא עזרתי אומנם...

אבל תתחדש!

(סדר כמה תמונות)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

קודם כל תתחדש!

 

עם 4 אנשים מצופפים מאחורה ואחד לידי.

אלא אם כן פספסתי איזשהו דגם או פיתוח של ה 306 (שלא נראה לי):

למה לסכן את עצמך, את הרישיון שלך, ואת כל הנוסעים באוטו??

 

 

אסף

פורסם

תודה!

בקשר ל4 איש מאחורה, רציתי רק לבדוק עד כמה האוטו סוחב בעליות, ולא יצאתי לעיר, אלא יש ליד הבית שלי עליה (אני מחיפה) כבדה מאד, ורציתי לראות אם האוטו יטפס אותה כמו בן אדם, ובהחלט הוא עשה את זה!

מנוע 1400, ידני ונראה לי האצ'בק זה 5 דלתות, (אני יודע ש4 דלתות זה סאדן אז כנראה האצ'בק).

 

בקשר לתמונות אני כבר יסדר מחר אחרי שאני ישטוף אותו כמו שצריך.

 

אוהד.

פורסם
תודה!

בקשר ל4 איש מאחורה, רציתי רק לבדוק עד כמה האוטו סוחב בעליות, ולא יצאתי לעיר, אלא יש ליד הבית שלי עליה (אני מחיפה) כבדה מאד, ורציתי לראות אם האוטו יטפס אותה כמו בן אדם, ובהחלט הוא עשה את זה!

מנוע 1400, ידני ונראה לי האצ'בק זה 5 דלתות, (אני יודע ש4 דלתות זה סאדן אז כנראה האצ'בק).

 

בקשר לתמונות אני כבר יסדר מחר אחרי שאני ישטוף אותו כמו שצריך.

 

אוהד.

אתה רציני?

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

פורסם

חלילה, לא אסור, אבל רק הביטוח לא תקף, ואם שוטר היה רואה אותך במקרה (אני יודע שזה היה רק נסיעה של 3.4 שניות) הוא היה שולל לך את הרשיון

 

אבל חוץ מזה, זה בסדר גמור

פורסם
תודה!

בקשר ל4 איש מאחורה, רציתי רק לבדוק עד כמה האוטו סוחב בעליות, ולא יצאתי לעיר, אלא יש ליד הבית שלי עליה (אני מחיפה) כבדה מאד, ורציתי לראות אם האוטו יטפס אותה כמו בן אדם, ובהחלט הוא עשה את זה!

מנוע 1400, ידני ונראה לי האצ'בק זה 5 דלתות, (אני יודע ש4 דלתות זה סאדן אז כנראה האצ'בק).

 

בקשר לתמונות אני כבר יסדר מחר אחרי שאני ישטוף אותו כמו שצריך.

 

אוהד.

בדיוק הנתונים שרציתי לשמוע: האצ'בק ידנית :-)

גם לסבא שלי יש 306. 1.4, ידני, האצ'בק לבנה משנת 97.

התאהבתי ברכב הזה, פשוט יפייפה.

אחת העסקאות הטובות ביותר שניתן לעשות לדעתי.

 

ובאמת האוטו סוחב, ביום הראשון שקנינו אותו (משומש, כן? לפני כמה חודשים) אח שלי לקח אותו לסיבוב עם סבא שלי, איתי ועם בן דוד שלי (שהוא שוקל לפחות כמו 2 אנשים, אז אפשר לומר שזה אוטו מלא). עלינו עלייה מאוד מאוד חדה והופתעתי שהאוטו סחב מצויין.

פורסם
חלילה, לא אסור, אבל רק הביטוח לא תקף, ואם שוטר היה רואה אותך במקרה (אני יודע שזה היה רק נסיעה של 3.4 שניות) הוא היה שולל לך את הרשיון

 

אבל חוץ מזה, זה בסדר גמור

וגם יש נוסע (אחד לפחות) לא חגור- אבל בקטנה,חפיף. :roll:

פורסם

מזל טוב. מקווה שלא יהיו בעיות (בכ"ז צרפתיה:)).

שמור על הדשבורד :p ועל הרשיון!

כדי לבדוק אם הרכב סוחב בעליות לא צריך להעמיס 17 איש באוטו!

 

נ.ב.

דוואי תמונות :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אהלן

 

מזל טוב! :)

 

מנסיון של דוד שלי לפחות אוטו אמין מאוד! (היה לו דגם בדיוק כמו שלך) בלי עין הרע, תתחדש ותטפל בה כמו שצריך :).

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

האוטו מגיב בסדר גמור, היה לי ZX1400, אותו האוטו מבחינת מנוע...

לגבי אמינות: שלא יפחידו אותך, האוטו בסדר גמור עם מנוע 1400...

תסדר מה שצריך לסדר, אל תחפש לסדר מה שלא צריך כי זה יגרור אח"כ עוד דברים שיתפרקו.

דני שלייקס, אין בעיה בדש של ZX או 306, זה לא 205...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

גם אני התחלתי מאחת כזאת.

אחלה רכב להתחיל ממנו , הוא גם דורש הרבה התעסקויות קטנות שיקנו לך מיומנויות שונות בתחילת דרכך.

 

מאחל לך רק דברים טובים עם הרכב, אני דיי סבלתי.

 

ביליתי הרבה במוסך עם הרכב, וכאשר הבאתי אותו למצב חדש לחלוטין, בא רוסי בסוזוקי בלאנו ועיצב לי אותה מחדש.

(לא, אני לא גזען, הוא באמת היה רוסי ולא ידע מלה בעברית, שלא לדבר על זה שלא היה לו ביטוח)

 

(איזה 4 שנים לא פרסמתי את התמונה הזאת)

תבלה :-D

Copy of P2280039.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה לכולם,

חסר סמל של פיג'ו, כי מישהו דפק את הסמל למוכר הקודם אז אני ימצא מאיזה פירוקייה בחיפה כבר..

הדגם זה XN , אבל עם תוספות וזה...

טוב זו התמונה:

 

306xncw0.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...