Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מחיל ללמוד בשנה הקרובה ובמקביל יש לי גם עסק שמצריך מידי פעם הובלות(פעם בחודש גג) של מכונות די גדולות(מכונות אוטומטים למינהם)

בהתחלה חשבתי על ברלינגו אבל התא מיטען ממש קטן ביחס למכונות שאני עוסק בהם ככה שזה לא ממש פרקטי,רכבים נוספים ברשימה היו יונדאי H1 או H100 (אשמח לחות דעת על רכבים אלו)

אבל בגלל שאני גם הולך להיות סטודנט לא נראה לי שלהסתובב עם רכבים גדולים כאלה רק בשביל משלוחים נדירים זה כדאי מבחינת הנוחות,לאחר עיון מעמיק בפורום עולה כי הסקודה פביה מומלצת בחום-הרעיון החדש שעלה לי הוא להוסיף וו גרירה ולקנות אולי עגלת גריריה,אשמח לקבל מידע לגבי עלויות עגלות ההגרירה+מיסים ואגרות ואם לדעתכם הרעיון מוצלח.

כמו כן איזה רכב לדעתכם יהיה מתאים למשימת הגרירה-נוח,אמין,לא זולל דלק ועדיפות לאוטומט.

מה לגבי הפאביה,תיבה אוטומטית 1.4 , 75 כ"ס?

דיהטסו סירון 1300?

 

אשמח לעזרה

תודה רבה

פורסם

הפאביה האוטומטית עלולה להתקשות משהו עם הנגרר...

מה דעתך על פאביה ידנית עם 101 כ"ס?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פאביה לא תמצא ב-30K

 

חשבת אולי ללכת בכיוון של טנדר (היילקס, מגנום)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

טנדרים לא מתאימים

אני יותר מעונין ברכב קומפקטי ,שלא יבקר במוסכים ובעל צריכית דלק נמוכה

אך אם זאת שיהיה חזק מספיק בכדי לסחוב עגלה נגררת.

חשבתי אולי לכיוון מאזדה 323, 1600 אוטומטית.

איך היא בצריכת הדלק ומבחינת חלפים?

אבל אשמח לכול המלצה.

הפביה האוטומטית לא חזקה מספיק?

פורסם

תגדיר "לסחוב נגרר".

 

כמה שוקלת מכונה כזו שאתה צריך לסחוב?

האם יכולת נסיעה רגועה במישור בלי בעיות זה מספיק, או שאתה צריך רכב שיסחוב את הנגרר על 100 בעליות ירושלים?

 

יש לך בכלל איפה להחנות את הנגרר כשאתה לא משתמש בו? אסור להחנות אותו לבד ברחוב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

המכונות שוקלות עד 250 ק"ג להובלה אחת

 

ויש מצב שגם תעליות של ירושלים אני יהיה צריך לעלות.יש לי איכן לאחסן תגרר.

מה על המאזדה 323 מנוע 1600 שנת 99

או פביה ידנית?

אשמח להמלצות נוספות.

פורסם

מה לגבי הרשימה הבאה

אם אני צריך לבחור את הרכב החזק,האמין והחסכוני מבינהם,על מי היתים ממליצים

חשוב שיהיה הגה כוח,חלונות חשמל,כריות אויר וכן יש העדפה לאוטומט.עד 30K

פיאסטה דינמיק 16v

או פונטו ספיס

סקסו

ניו פלסיה 1.6

מאזדה323

סקודה פאביה

פורסם

אני הייתי הולך על ה-323.

 

חזקה יחסית ואמינה.

כמו כן די מפנקת.

 

קח בחשבון שגרירה עם גירים אוטומטיים עלולה להיות בעייתית עקב התחממות הגיר.

תשקול בחיוב גיר רגיל.

פורסם

אשמח לכיוון- איזה רכב לדעתכם יהיה מתאים למשימת הגרירה-נוח,אמין,לא זולל דלק ועדיפות לאוטומט.

פורסם

כול המלצה על רכב עם גיר אוטומטי,אמין, תצרכות דלק נמוכה ומספיק חזק לגרור עגלת גרירה עם מטען

 

של 200 ק"ג

ושנתון מעל 97

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...