Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין ברכישת רכב קטן Jazz או שעדיף את ה Yaris


Tito
שימו לב! השרשור הזה בן 6476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קראתי כתבה במגזין "מוטוקאר" שנכתבה בשנת 2003 שבה נערכה השוואה בין טויוטה יאריס וורסו לבין הג'אז, אמרו שהג'אז פחות נוחה ממנה ונהיהגה והאוטו לפעמים קופצני כאשר הכביש לא חלק במיוחד.

אני מעוניין ברכישת יאריס החדשה כמובן לא וורסו, ורציתי לדעת מי מהם העדיפה, היאריס או הג'אז ?

מבחינת ביצועי מנוע, האם בצועי מנוע של הג'אז חלקים וטובים? , והאם נוחות הנהיגה סבירה ?

מי מהם עדיפה ?:arrow:

נסעתי לאולם התצוגה של הונדה ודיברתי עם אחד האנשים והוא אמר לי שבתאריך ה19 לשמיני או לשביעי אני לא זוכר בדיוק מתי הגיע הדגם החדש של הג'אז לנמל אז יש מצב גדול שיש עידכון לרכב מאז שאולי ישנה את המצב.

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נהגתי בשתיהן לא מעט, ולטעמי שתיהן דומות מאוד - שתיהן מתנהגות בצורה סבירה עד טובה, בשתיהן ההגה לא מבריק, ושתיהן קופצניות מעט אם כי לא בצורה מטרידה, היאריס החדשה קצת יותר נוחה.

 

גם מבחינת מנועים מדובר בהספקים דומים, אם כי לג'אז מנוע חסכוני קצת יותר, למרת שהחסכון כבר בטח זהה ביאריס החדשה הודות לתיבה הרובוטית - אותה לא כולם אוהבים ד"א - חפש שרשור משבוע שעבר בעניין זה.

 

ההבדל הגדול הוא בנפח העמסת מטען - הג'אז מעט ארוכה יותר, ועם מיכל דלק מתחת למושבים הקדמיים ומושב אחורי שמתקפל שטוח לתוך הרצפה, כשצריך מקום היא הופכת למשאית. היאריס קצת יותר צפופה בהיבט זה.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגבתי בשירשור אחר, בחנתי את שני כלי הרכב יאריס עם תיבה רובוטית וג'אז, הפרמטרים אצלי היו:

1. מרווחת

2. מערכת שמע טובה כי אני נוסעת 100 ק"מ ביום בממוצע

3. יצרן אמין

4. חסכונית

סדר רנדומלי לחלוטין

 

ביצועים זה זניח מבחינתי

 

בחרתי בג'אז, ואני לא מצטערת, לא נראה לי לשלם על רכב כמעט שנתיים משכורת (120,000), ולנסות להתאים את עצמי לגיר רובוטי, אני העדפתי לשלם קצת יותר למרות הגיר הרציף עד כמה שזה היה לי מוזר מוזר, עדיין עדיף עליי, הנהיגה נעימה מאד חסכונית 21 לליטר

כמו שאומרים הונדה זה הונדה, זו דעתי

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה רבה .

בכל מיקרה הסוויפט אופציה לא טובה בשל זמן המתנה ארוך מדיי של 3 חודשים והרכב הקודם שלנו נימכר ואנחנו חייבים רכב זמין כרגע אין זמן להמתנה מרובה.

היאריס בהחלט עם בעית הגיר הרובוטי שעליו כולם דיברו ירדה מהפרק גם בשל זמן המתנה ארוך כחודשיים ואפילו יותר בשל לחץ אספקה גדול של חברת טויוטה בכל העולם לא רק בישראל.

בכל מיקרה תודה לכולם כנראה אלך על הג'אז שהבנתי שהגיע דגם מעודכן לארץ לפני שבוע וחצי ככה שהדגם החדש יגיע.

אגב הצבע שאזמין זה אפור ככה מה שהופך את הרכב להיות יפה במיוחד :)

 

"חנרו" לא הבנתי מה זאת אומרת "קופצניות" , ואם אני מחפש נסיעה עירונית רגילה ולא ביצועי מסלול האם הג'אז תספק אותי או שהמתחרות נוחות יותר משמעותית ? או שעדיף להשקיע עוד כ 3 וחצי אלף ש"ח ולהזמין פוקוס 5 דלתות שכבר גדולה יותר אבל מנוע עצל במיוחד.

עוד שאלה קטנה, איך מרגיש המנוע של הג'אז ? האם הוא מרגיש זריז ומאיץ בקלילות או שלא ? יש לך לציין שעד עכשיו נסעתי על רכב במנוע גדול יחסית בגודל 2 ליטר 140-150 כ"ס ככה שהנסיעה הייתה מספקת והתאוצה ביחד עימה. השאלה אם בזכות זה שהג'אז הינו רכב קטן עם מנוע קטן נותנים לו את ההאצה הטובה וביצועים טובים יחסית.

 

תודה רבה לעוזרים.

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני עובד בהונדה כאיש מכירות ולא ידוע לי על שום עידכון גירסה שצריכה להגיע בקרוב.

 

הג'אז באמת מהווה קניה מצויינת והיום התחרות מול היאריס הרבה יותר קלה עכב התיבה הרובוטית שלה שקצת לא נעימה בנסיעה.

מה שרע לטויוטה מצויין בשבילי(הונדה):-) .

לגבי המנוע:

אל תצפה למטוס או לרכב שירגיש חזק,סה"כ הרכב מאיץ לא רע ואין לו בעיה גם לשייט במהירויות לא חוקיות בעליל,אך עדיין הוא לא יוכל להתחרות במה שהכרת בעבר ממנועי ה-2 ליטר.

 

אם יש לך עוד שאלות אז בשמחה.

 

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שנפלתי על איש שיווק של הונדה :)

קודם אני רק יציין שהבנאדם אמר לי בתאירך ה 19 לחודש הזה הגיע ג'אז בגרסא חדשה יותר (אם אני לא טועה זה הדגם עם הפנסים החדשים מקדימה שהם חצי בצבע הרכב חצי פנסים רגילים וטומבונים קצת שונים).

בתור איש שיווק של הונדה.. יש איזשהו קיט שניתן לירכוש לרכב כמו קיט ספורט של M3 שיש לבמוו וכאלה שיעשה את הרכב יותר ספורטיבי?

והאם הג'אז שרכב שמיוצר כבר דיי הרבה שנים מ 2002 (נראה לי אולי 2001) למרות זקנותו עדיין הרכב הטוב בקטגוריה שלו ? יצא לי לקרוא עוד מס' ביקורות והוא קיבל את הציון הגבוה מיכולן.

בקשר להאצות וקלילות הרכב, התכוונתי שהאם התפקוד שלו זה כמו מנוע 1.6 של שילדה כבדה יותר למשל מאזדה 3, משמע תפקוד ממוצע ביחס למשקל השאסי ואז הרכב מאיץ וסוחב בצורה זריזה.

 

נקודה קטנה אם הרכב לא עבר שידרוג או שינוי או מתיחת פנים קלילה של הטמבונים וכו' אז מתי הוא עבר מתיחת פנים אחרונה ומה נעשה בה ?

ועוד נקודה קטנה, לא הספקתי להתמקד כשישבתי בג'אז, האם בתא הנוסעים מאחורה בגרסאת ה ES יש באמת חלונות ידניים ולא חשמליים (כפי שחבר לי אמר לי או שזה בשנתונים נמוכים) ??

 

תודה רבה :-D

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

הג'אז עברה מתיחת פנים ועידכון בשנת 2005,בדגם ה-ES כבר יש חלונות חשמל מאחור ובנוסף עוד הרבה איבזור בתוספת קטנה יחסית למחיר.

הרכב לא משתווה מבחינת כוח לרכבי ה-1.6.

חבל להקיע על שטויות סטייל M3 לרכב, למרות שבגרסת הספורט הרכב מגיע מאובזר ומשופצ'ר יופי מבחינת תוספות ואבזור.הרכב לא יהיה יותר ספורטיבי אלא יראה יותר ספורטיבי.

 

כיום אני חושב שהוא עדיין אחד מהרכבים היותר בולטים בקטגוריה,ולדעתי המתחרים הישירים שמתמודדים איתו חזק הם הסוויפט והסיריון.

שניהם רכבים מצויינים אך נופלים מהג'אז מבחינת מרווח פנים ובג'אז.

את היאריס לא החשבתי מפני שכל עוד היא מגיעה עם תיבה רובוטית אז היא למעשה רק הורסת לעצמה את המכירות בארץ.

 

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקון קליל - סוויפט וסיריון לא מתמודדות מול הגאז', פשוט כי הן זולות משמעותית (כ-20000 ש"ח הבדל). יאריס בהחלט כן מתמודדת, וכך גם הקליאו החדשה תהיה, וה-207.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה "טויוטה" חושבים לעצמם,

 

גם הרכב יקר מאוד (יחסית למתחרות)

וגם התיבה הרובוטית (שאמורה להיות יותר חסכונית וכנראה שהיא חסכונית אבל כל מה שקשור לתפעול שלה ,אכזבה!!!!)

הכל יחסי בעולם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר באמת קצת מוגזם, בהתחשב בעובדה שאפשר לקנות קורולה בסיסית ב-120,500 שזה כמעט אותו מחיר.

 

טויוטה אף פעם לא היו הזולים שבחבורה, אבל כאן הם לדעתי קצת הגזימו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה אחרונה שנעשה מלפניי שבוע מראה

 

http://www.testdrivemag.co.uk/grouptests/grouptests/201796/mini_mayhem.html

 

מקום ראשון רנו קליאו החדשה - בישראל אין תיבה אוטומטית (ירד מהפרק)

 

מקום שני - הונדה ג'אז :)

 

שלישי - פונטו החדשה שלא הגיע עדיין לארץ וגם שתגיע ספק עם תיבה אוטומטית שמעתי שהמנוע עצל במיוחד.

 

רביעי - טויוטה יאריס החדשה

 

חמישי - סוזוקי סוויפט

 

שישי - פורד פיאסטה

 

שביעי - פיז'ו 207

 

מה שאומר שללא ספק הג'אז היא הטובה מכולן.

 

אממ טויוטה לא יקרה פשוט אלו המחירים גם יונדאי גטס בגרסה נורמלית עם ABS וכו' עולה 105 אלף.

שווה להשקיע ולקבל רכב מצויין שנותן תמורה למחיר

קראתי עוד 5-6 מגזינים אירופאיים מעבר לנהיגה האישית שלי ברכב שתתבצע כולם בחרו בג'אז כטובה ביותר ובדירוג הגבוה ביותר כמובן לאחר מתיחת הפנים.

מה שמפטיע שהוויספט לא קיבלה ציון גבוה, היתרון היחידי שלה זה מנוע גדול יותר אבל הוא גם מקלקל לה משום שהרכב הזה כבר לא חסכוני המנוע שלהם ממש לא חסכוני בצריכת הדלק לעומת המתחרות ויש לו תיבה אוטומטית שהורסת את ההנאה ממנו. העיצוב פנים של הסוויפט ממש זול והיא צפופה מאוד מאוד מאחורה קשה לדחוף את הרגליים. אז מה אם היא טיפה יפה יותר יופי זה לא הכל יש עוד דברים.

 

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמתיני עוד קצת,אמורה להגיע גירסת ה 1.6 של הפולו.

עם 105 כ"ס ותיבה אוטומטית בת 6 הילוכים היא מציעה ביצועים מצויינים,שלא לדבר על תא הנוסעים הנעים והמרווח,ואיכות הנסיעה שעומדת ברמה של קומפקטית טובה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...