Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני מחפש בסך הכל היא מערכת לאבא שלי לאוטו כי הוא נוסע כל היום ומשעמם לו יש לו פיאט הרקולס ככה שיש רק שני רמקולים וזה לא שהוא צריך איכות או משהו כזה רק צריך משהו אמין עם בולמי זעזועים...

יש לכם משהו אחר? אני פנוי להצעות.

פורסם

תראה, תמיד עדיף לקנות חדש שיעלה בין 900 ל-1000 ש"ח ויבוא עם 3 שנות אחריות.

 

במידה ואתה קונה משומש. תסתכל מה מצבו הכללי של הרדיו דיסק, שרוט/מכות/ חוטים בלויים (או חתוכים חס וחלילה.. מה שמעיד על מכשיר גנוב).

 

תנסה למצוא חבר שאתה מכיר שמוכר רדיו, ואז תוכל לדעת בוודאות מה מצבו.

 

אבל תמיד כמו כול רכישה מיד שנייה, זהו טיפה הימור.

פורסם

 

אני לא יודע אם זה ידוע לכולם אבל יונדאי אלקטרוניקה בישראל הוא מותג של רשת סאקאל ש"מדביקה" אותו על מגוון ציוד סיני זול כגון הרדיו דיסק הזה.

 

למכשיר הספציפי אין שום עדיפות על קינגסקט או כל שאר הזבל הסיני שנמכר באינטרנט.

עדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים ולקנות משהו קצת יותר איכותי.

Leon Cupra 2009

×
×
  • תוכן חדש...