Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אזשהו מכשיר מדידה במוסכים לבדיקת החום מנוע,שכחתי את השם,משהו עם לייזר.

 

רק רגע, הוא חיבר את השעון החדש ליוניט חום הקיים,ולא הרכיב את היוניט שמגיעה עם השעון באריזה?

פורסם

יתכן שהיוניט המקורית מפיקה התנגדות שלא מתאימה לקריאה של השעון הספיציפי שרכשת,זאת אומרת שהוא נבנה לשימוש ביוניט שמגיעה איתו באריזה ולא המקורית.

 

גש חזרה למוסך שיבדקו עם המכשיר את חום המנוע בזמן אמת ויעשו השוואה עם השעון,כנראה שהשעון מזייף,אם אכן הוא מזייף ,תחליף שעון שכן יתאים ליוניט המקורית או שיחברו את היוניט שמגיעה עם השעון במקום אחר במנוע.

 

אצלי למשל היוניט נמצאת על משאבת המים.

פורסם

כשהגעתי אליו להתקנה, רציתי שהוא יעשה כמה שפחות שינויים. למען האמת, רווח לי כשהוא אמר שאין צורך לקדוח בשום מקום, והוא משתמש ביוניט המקורית.

 

אני לא מאמין שיש לו את המכשיר שבודק את חום המנוע בעזרת קרן לייזר, אבל אבדוק בכל מקרה. במידה ואין לו (שזה התרחיש ההגיוני), איפה אני יכול למצוא מכשיר כזה באזור פ"ת, וכמה אמורה לעלות בדיקה כזו?

 

תודה מראש ולילה טוב,

צבי

פורסם

מה לקדוח , איזה לקדוח.

 

להחליף את היוניט ליד הטרמוסטט ליוניט שקבלת אם השעון להרכיב מתאם שעולה 8 ש"ח.

לא לקדוח.

המקום שעליו מורכב היונט הוא עבה יותר כל קדיחה במקום אחר . מקור לצרות .

המהנסים של פגו החליטו כך מי אנחנו שנגיד אחרת.

ב205 שמגיעה אם שעון מקורי היוניט נמצא באותו מקום אם אני לא טועה.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

צבי - אם רכשת את זה בזמן האחרון פשוט תשוב אליו ותגיד שזה לא עובד טוב. אתה לא חייב להוכיח לו את הענין, פשוט תראה מה הוא אומר בתגובה לקריאה הלא הגיונית...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

האם התקנת את השעון במוסך ויקטור ליד התחנה המרכזית?

 

כמה עלתה לך ההתקנה?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

את ההתקנה עשיתי אצל ויקטור ספדומטרים.

הוא פירק את המצחייה ולוח השעונים בנחישות וברגישות. השארתי אצלו את לוח השעונים לשעתיים (הוא גם שיפץ לי את הספידומטר), והוא השתיל את שעון החום במקום שעון הזמן.

המחיר הוא כ-300 ש"ח, כולל פו"ה.

 

אני אשתדל להעלות תמונות יותר מאוחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני אשתדל להעלות תמונות יותר מאוחר.

מצטער על העיכוב, רק עכשיו קיבלתי את המצלמה החדשה.

כך נראת ההתקנה בלוח השעונים:

Small 2.jpg

Small.jpg

×
×
  • תוכן חדש...