Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהג חדש, כבר 4 חודשים על הכביש....

"נהנתי" מהחוק (הדבילי אני חייב לציין...) שמי שהיה לו רישיון טרקטור ועשה רישיון לרכב לא חייב מלווה.

אז לא היה לי מלווה אפילו דקה.....בפועל אבא שלי לא נתן לי ליסוע לבד חודשיים וחצי....ורק אחרי זה יכלתי ליסוע לבד....

 

השאלה שלי היא, האם גם ההגבלה של 2 נוסעים מקסימום חלה גם עליי?

אני שמעתי על חבר של חבר שהדפיס מהאתר של משרד הרישוי את הדף הזה

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_211#7_0_CT

ופשוט נסע עם רכב מלא, שוטר עצר אותו והוא הראה לו את הדף, והשוטר עזב אותו.

 

הבעיה היא שזה לא קנס קטן.....זאתי עבירה שעליה מחרימים את האוטו לחודש שלם!!! + הכסף של הגרר והאחסנה במגרש....שזה לא מעט כסף

מילא להסתבך עם החוק....אבל לא מומלץ להסתבך עם אבא שלי...

 

אז מה אתם אומרים? השוטרים לא יעשו לי כלום? או שהם פשוט לא ישימו על זה?

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...