Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חישוב הבדיקה נערך על ידי מילוי טנק מלא נסיעה של 300 ק"מ ואז עוד פעם מילוי של טנק מלא.

מדובר בפולקסווגן פולו 1400 16V עם פילטר אוויר פתוח.

רציתי לבדוק כמה האוטו "שותה" כאשר אני "לוחץ".

בכל ה 300 ק"מ האלה ממש "לחצתי" (כמובן בלי סיכון של אנשים אחרים ושל עצמי.) וזה היה נסיעה רק

בתוך העיר.

יצא לי שהאוטו "שותה" 1 ל 8 וחצי ק"מ. זה בסדר? זה הגיוני? זה אמור ליהיות ככה?

ועוד שאלה קטנה.. שאני עומד לפעמים עם האוטו על ניוטרל אז הטורים קצת משחקים להם. זאת אומרת המחוג נע בין ה700-900 סל"ד. הייתם ממליצים על תוסף לדלק ו/או לשמן? ואם כן זה אך ורק באינפוזיה או שאפשר להוסיף גם פשוט למיכל דלק/שמן? והאם זה יעזור בכלל לבעיה הזאת?

 

תודה לעוזרים=>עומרי :wink:

SEAT IBIZA 20VT

Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

פורסם
חישוב הבדיקה נערך על ידי מילוי טנק מלא נסיעה של 300 ק"מ ואז עוד פעם מילוי של טנק מלא.

מדובר בפולקסווגן פולו 1400 16V עם פילטר אוויר פתוח.

רציתי לבדוק כמה האוטו "שותה" כאשר אני "לוחץ".

בכל ה 300 ק"מ האלה ממש "לחצתי" (כמובן בלי סיכון של אנשים אחרים ושל עצמי.) וזה היה נסיעה רק

בתוך העיר.

יצא לי שהאוטו "שותה" 1 ל 8 וחצי ק"מ. זה בסדר? זה הגיוני? זה אמור ליהיות ככה?

ועוד שאלה קטנה.. שאני עומד לפעמים עם האוטו על ניוטרל אז הטורים קצת משחקים להם. זאת אומרת המחוג נע בין ה700-900 סל"ד. הייתם ממליצים על תוסף לדלק ו/או לשמן? ואם כן זה אך ורק באינפוזיה או שאפשר להוסיף גם פשוט למיכל דלק/שמן? והאם זה יעזור בכלל לבעיה הזאת?

 

תודה לעוזרים=>עומרי :wink:

צריכת דלק אמיתית לא ניתן למדוד בנסעיה בתוך העיר - יש לבצע את הבדיקה באותה צורה אך בנסיעה בינעירונית.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אוקיי תודה אני יבדוק את זה...

ולמישהו אולי יש את כל הנתונים של פולו 97 16V בעיברית? כלומר- המשקל האמיתי שלה, כ"ס, נתונים של האוטו מ 0-100 וכל הנתנוים שלה...

כי עד עכשיו חיפשתי ולא מצאתי

אז תודה רבה לעוזרים=> עומרי

 

ועוד שאלה קטנה.. שאני עומד לפעמים עם האוטו על ניוטרל אז הטורים קצת משחקים להם. זאת אומרת המחוג נע בין ה700-900 סל"ד. הייתם ממליצים על תוסף לדלק ו/או לשמן? ואם כן זה אך ורק באינפוזיה או שאפשר להוסיף גם פשוט למיכל דלק/שמן? והאם זה יעזור בכלל לבעיה הזאת?

 

תודה לעוזרים=>עומרי :wink:

מישהו יכול לענות לי בבקשה על זה? ^^^^^^^^^^^

SEAT IBIZA 20VT

Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

×
×
  • תוכן חדש...