Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

פורד פוקוס 2004 מנוע 1600, מזגן פעם מקרר פעם לא מקרר, מדחס תמיד נכנס לפעולה (אני שומע את הקליק של הממסר)

פילטר אוויר של המזגן הוחלף היום.

מה יכול להיות הבעיה ?

כשהוא מקרר, הוא מקרר רגיל יש גז יש הכל, תודה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה רואה בעיין כאשר הפולי מתחבר עם הקלאץ' של המדחס. המרווח של מס' מ"מ נעלם וניתן לראות

שישנו סיבוב של הקלאץ' (שמחובר לציר המדחס).

פורסם
אז ככה:

פורד פוקוס 2004 מנוע 1600, מזגן פעם מקרר פעם לא מקרר, מדחס תמיד נכנס לפעולה (אני שומע את הקליק של הממסר)

פילטר אוויר של המזגן הוחלף היום.

מה יכול להיות הבעיה ?

כשהוא מקרר, הוא מקרר רגיל יש גז יש הכל, תודה...

יכול מאד להיות שהממסר עושה "קליק"

אבל יכול מאד גם להיות שהוא לא עובד טוב ואז הוא עושה "קליק" אבל לא מגשר נכון

 

יש לך זרימת אויר מהוונטות בכל מקרה?

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
המרווח של מס' מ"מ נעלם וניתן לראות

 

מרווח של פחות מחצי מילימטר אתה רואה שנסגר, ועוד שבדיוק הפולי מתחיל להסתובב???

 

הייתי עושה חחחח אבל אסור!

 

****עוד מעט אני יערוך לעצמי את ה"חחחח"****

פורסם

אל תעליב... 0.85 מ"מ (MAX) זה יותר מחצי !:-D

 

אבל (אם אני לא טועה), ראש הקלאץ' נמצא על הפולי (בצד ההפוך למדחס) וניתן לראות אם הוא מסתובב

יחד עם הפולי או לא.

 

טסססססס.. אפשר לעשות ?

פורסם

מספיק באמת לראות שהוא מסתובב, אבל ניסגר? בחייך, אפילו שמדחס מפורק מהרכב,על שולחן, ואתה מפעיל את האלקטרומגנט, אתה בקושי רואה תזוזה. אז בתוך תא המנוע החשוך לפעמים מיקום המדחס עמוק מאוד ונסתר, על אחת כמה וכמה.

 

תססססס, עד להודעה חדשה, מותר.

פורסם

אחריות תפוג בעוד שבוע, ואני מוותר על גישה למוסך זה בכל מקרה יוגדר בלאי של משהו מבחינתם, ויחיבו אותי במליון וחצי הרצלים על חגורה או מה שזה לא יהיה, לכן אני רוצה לפתור בעצמי את הבעיה, בדיוק כמו עם הפילטר מזגן, 200 ש"ח לפני עבודה בפורד, 50 ש"ח אחרי מיקוח אצל פרוחזאד ודקה עבודה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אולי בכל זאת שתגש מהר לאחריות? יתכן שמדובר במשהו גם יותר גדול, ולאו דווקא משהו בסגנון חגורה.

ואז אתה תצטער שלא ניגשתה אליהם וניצלתה את זכותך למימוש האחריות (שכפי שכתבתה עדין בתוקף)

פורסם

אני לא אצטער על כלום, כי:

מדחס, אלטרנטור, סטרטר וחלקים אחרים, אינם באחריות חל עליהם בלאי, מה שכן יעשה זה להכניס את האוטו לבדיקה כדי שיהיה לי ביד את הסיבה לאי פעולה תקינה של המזגן, משם אני אסתדר לבד (אם זה אומר לקנות מדחס ב600 להרכיב לבד וללכת לעשות וואקום גז, לעומת לשלם להם 1500+ על העניין)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני דווקא כן הייתי מנסה את האחריות. אם לרכב אין ק"מ מטורף, אין שום סיבה שלא יתקנו את המזגן כחלק מהאחריות הכללית על הרכב.

פורסם
אני לא אצטער על כלום, כי:

מדחס, אלטרנטור, סטרטר וחלקים אחרים, אינם באחריות חל עליהם בלאי, מה שכן יעשה זה להכניס את האוטו לבדיקה כדי שיהיה לי ביד את הסיבה לאי פעולה תקינה של המזגן, משם אני אסתדר לבד (אם זה אומר לקנות מדחס ב600 להרכיב לבד וללכת לעשות וואקום גז, לעומת לשלם להם 1500+ על העניין)

אם לא תצטער אז עזוב אותנו בשקט ולך תבזבז את כספך עד שבסוף תגיע לאותה מסקנה כמונו.

אף אחד לא מכריח אותך לבצע תיקון ב-1500 ש"ח ללא אישורך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...