Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל PSYCHO KILLER

 

ממש לא. לדלק באוקטן גבוה אין שום תכונת ניקוי שאין לדלק באוקטן נמוך יותר. דלק באוקטן גבוה אינו "נקי" יותר מדלק באוקטן נמוך וכל השוני הוא בדרגת ההתלקחות העצמית (דטונציה) של הדלק.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
לפי מה שרשמתם אפשר להבין שבשום מצב אין יעילות כל שהיא להוספת התוסף למיכל הדלק. לא משנה גיל הרכב, הק"מ, כן טיפול אח"כ לא טיפול.... האם זה באמת המצב?

 

מה שנאמר כאן שונה לעומת אי אלו שירשורים אחרים שהיו כאן בנושא, והמלצות של כל מיני בעלי מוסכים. אני לא חקרתי את הנושא באופן אישי, ולכן לא מביע כאן דעה אישית. פשוט כקורא מהצד אני רואה פה שירשורים הפוכים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=44&highlight=44K

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111782&highlight=44K

גיא שלום רב!

מעיון בשני הקישורים של ידידנו איציק, אינני מתרשם שאיציק טוען הפוך ממה שכתבתי, איציק מתיחס

ומסביר כיצד לבצע אינפוזיה בתנאי בית, ואינו שם דגש, על הנזק אם בכלל הנגרם בשימוש בתוסף 44K, ודומיו, ומתמקד בעיקר באינפוזזייה שמטרת להמיס פיח שמצטבר בתושבת השסתום המונעת אטימה מושלמת, ובריחת דחיסה, בגלל סיבה זאת, הסיבה השנייה היא הפיח הגורם לצלצולים, הנעלמים מידית לאחר בצוע האינפוזייה, איציק אינו מתיחס, לתופעות הלוואי שנגרמות בשל שימוש התוסף ישירות לטנק הדלק, ובתופעת סתימות הדלק במסנן הדלק עקב כך, ובסחיפת הגיפה למזרקים וסתימתם, איציק לא התעסק במוסך ביום יום, בטיפול ברכב שהשתמש בתוסף דלק ישירות לטנק, ונגרמו לו סתימות דלק עקב כך ונסתמו לו המזרקים, המוסך לא דווח כך לציבור, המוסך נהנה מהגדלת הכנסותיו עקב כך, והוא גם נהנה מאחוזי המכירות הגדולים לאחרונה, בגלל החוק החדש הקשור לזהום האוויר והכשלון בטסט עקב כך, ומקבל את עצתו של הבוחן להשתמש בתוסף לירידה ברמת הלמדה CO וה HC, הישראלי הוא כמו עדר אם כולם אומרים שתוסף עוזר לסתימות דלק ברכב מהול במים/ נפטא/ אוקטן

נמוך ועוד, הוא ישים תוסף ויסתום את המסנן והמזרקים, ועלות הנזק תגדל, והמוסכים חוגגים, הוא יעבור לאוקטן 98, במקום 95 המומלץ לרכבו, כי הוא שמע שאוקטן 98 הוא נקי יותר, מזוקק יותר, ומנקה את מערכת הדלק, הוא עממלא בתחנות "דלק" דלק מתוסף ב"דרגון" וקונה אצל המתדלק, פחית תוסף דלק, בנוסף לדלק המתוסף שכרגע מילא ברכב בגלל המידע שקיבל מרב סרן שמועתי וחבריו!

לילה טוב

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ושוב אני שואל, האם אין שום סיבה, בשום מצב, ש-44K למיכל הדלק ומיד אחריו טיפול והחלפת שמן יעזור?

 

אגב צביקה, שים לב שאיציק כן מדברים על 44K למיכל הדלק בלינק הראשון שנתתי.

 

בטיפול גדול מומלץ לשים פחית 44K למיכל הדלק לצורך שמירה על הניקיון הקיים.

-------------------------------------------------------------------------------------

 

את הניקוי ניתן לבצע ב ב-2 אופנים:

1. דרך אינפוזיה (תוצאות מיידיות, ניקוי אגרסיבי - מומלץ ביותר)

2. דרך מיכל הדלק (ניקוי עדין מאוד, שמירה על הניקיון + ניקוי קל)

 

פורסם

לדעתי אם כבר K44 רק באינפוזיה, אם הולכים על זה אז עד הסוף.

לדעתי טיפול דרך הדלק חלש משמעותית!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז לא הבנתי .

 

שימוש בתוסף הזה באינפוזיה או בכל תוסף אחר יעזור או שיזיק?

ובאופן פרטני יותר האם זה יכול לשפר סחיבה והאצה של סובארו?

בכללי היא בסדר אבל שימוש בתוסף הזה יכול לסייע ?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מצטרף לשאלה , האם אינפוזיה של 44K לרכב קרבורטור (טיפו 93 ) יכולה להזיק, בפרט לקורבורטור וגומיותיו ... ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
איציק שלום רב!

שימוש שלא בדרך אינפוזיה כפי שהוסבר לעיל, אלא ישירות לטנק הדלק, גורם להמסת הבוצה, החלודה.. והמים השוקעים בטנק הדלק, בגלל איכות הדלק בארץ, וגורמת לסחיפת הלכלוך למסנן הדלק,

ומשם לסתימת המזרקים הדרך קצרה!

בברכה

צביקה

אני די חדש פה, יש לי פג'ו 306 1997 מנוע 1600 NFZ. האוטו שלי ניקנה ממישהו שלא ממש ידע מה זה אומר לטפל בו, טיפולים נעשו בזמן אבל לא מעבר לזה. כעת אני מנסה לשפר ולהכניס את הרכב הזה למצב טוב ומעלה כי בלי האוטו אין לי סיכוי להגיע לעבודה.

 

לעניין ה-K44. הניסיון שלי עם החומר הזה לא מוצלח במיוחד. וכשקראתי את התגובה של צביקה נכנסתי לדיכאון קל . כי השבוע לפני הטסט, הלכתי והוספתי את המיכל ישירות לטנק מלא. אחרי שלושת רבעי מיכל ניגשתי לטסט והאוטו ממש לא עבר את הטסט כי הוא מעשן, מה שאומר שעדיין גם לא עברתי את בדיקת זיהום האוויר (רכב מעשן לא מועבר לבדיקת גזים). די ברור שאני צריך להחליף את גומיות השסתומים וגם את האטם של מכסה השסתומים (כי האוטו מעשן בכחול בעיקר בבוקר וכו') וקיוויתי שאני איכשהו אצליח לסחוב עוד חודשיים (עבודה חדשה, יהיה כסף...) עד לתיקון.

 

אז לא רק שהמצב של האוטו שלי לא השתפר, יש לי חשש סביר שפילטר הדלק נסתם וחלילה המזרקים.

מחר, כשאני נכנס ליוניסי (בירושלים) להחליף גומיות שסתומים ואטם , אני גם אחליף פילטר דלק, פילטר שמן ושמן כמובן. אני מקווה לצאת בפחות מ-1000 שקל.

ונקווה שהשלב הבא לא יהיה ניקוי מזרקים .

 

בפעם הבאה? רק אינפוזיה לפני טיפול .

 

אבי.

פג'ו 306, NFZ, 1997

פורסם

לאחר חוות דעתו האישית של אבי. ל. , שניזונה מניסיון אישי, יש לאפשר לחברי הפורום הנכבדים,

על ידי לחיצה על ידי רישום בתיבת החיפוש, את המילה :תוסף דלק, או 44K, להגיע ללינק של שרשור זה, ולקרוא אותו, ולהתנהג כרצונם, האם הם רוצים שיפור פסיכולגי" חיסכון בדלק" , מניעת עשן יתר , כדי לעבור טסט", "לנקות טנק דלק" אחרי מילוי דלק מהול בנפטה , סולר, מים וכדומה....

או לבחור ב"הטבות" שבהם "זכה" לצערי אבי. ל .

***** תגובה זאת היא תשובה לשאולת שכתב שני חברי פורום, לפני תגובתו של אבי. ל

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...