Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אשמח לדעת,מכם המומחים,האם יש עוד הבדלים בין יאריס ספורט לבין יאריס רגילה,חוץ מנפח מנוע.

תאוצה לא חשובה לי כמו התנהגות בסיבובים,ולכן אני מוכן להתפשר על כמה שניות למאה,אם כמובן אין שינוי במתלים,צמיגים וכו'.

 

תודה רבה.

פורסם

ליאריס ספורט 3 דלתות ולא חמש.

 

ליאריס ספורט יש צמיגים רחבים יותר בעלי חתך נמוך יותר - 185/55/R15

 

הספורט יותר קשיחה ויותר נמוכה.

 

 

רכב מאוד מהנה ומאוד נחמד (היתה לי אחת). שילוב של ספורטיביות ואמינות. המקבילה החדשה ל 106 ראלי ...

פורסם

לוח השעונים בספורט שונה ואינו דיגיטלי

המושבים הריפוד וההגה וכן ידית ההילוכים שונים גם הם

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שינו שם דיי הרבה דברים, כמו שקודמיי אמרו, הקשחת מיתלים, צמיגים רחבים יותר...

הנה כתבה של YNET על הדגם הראשון, 2003.

Maserati.

פורסם

תאוצה לא חשובה כמו התנהגות בסיבובים? הדברים הללו הולכים יחד. אם יש לך רכב סופר מתנהג אבל איטי ביותר, לא תוכל להפיק ממנו הנאה ראויה (מלבד במקרים מאוד ספציפיים, נניח פניות ראש-סיכה). יאריס 1.3 בהחלט נופלת תחת הקטגוריה "איטי ביותר" במקרה זה.

 

כמו שאמרו קודמיי יש הבדלים משמעותיים בין השתיים, ולכן המלצתי - לך על ה-TS.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

TS, בלי לחשוב פעמיים ..

הנאה מובטחת, דיברו עליה בפורום כמה פעמים, נסה חיפוש, נראה לי שהתגובות עליה יתנו לך יותר יתרונות שיש לה.

פורסם

 

רכב מאוד מהנה ומאוד נחמד (היתה לי אחת). שילוב של ספורטיביות ואמינות. המקבילה החדשה ל 106 ראלי ...

בבקשה אמור לי שהייתה לך גם ראלי, אם אתה נותן ל TS טייטל של "מקבילה חדשה ל-106 ראלי". :wink:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נסעתי ב106 לא הייתי בעלים.

 

את דעתי כתבתי בתור בעלים של יאריס וגם לאחר קבלת חוות דעת מאנשים נוספים בעלים של יאריס, חלקם היו בעלים של 106.

 

ה 106 אומנם יותר הרד קור אבל תתפלא מאוד לדעת שהיאריס מאוד קרובה מבחינת ביצועים ופאן ל 106. גם כתבי רכב אוהבים את היאריס (והייתי עם חלקם במבחן של היאריס שהיתה שלי ודיברתי איתם עליה) ועם היית בגמייקנות היית יכול לראות שנהג טוב ביאריס משיג תוצאות קרובות ל 106 והברה פעמים אפילו טובות יותר.

 

דוגמא טובה תהיה ה MDC האחרון שבו בפעם הראשונה התחרתה גם יאריס ליד עדר הראלי ואפילו זכתה במקום השלישי המכובד - שניה למישל גדז וגרמי - נהגים מאוד מכובדים וידועים. נהגים מצויינים נוספים שהשתתפו (ואני מכיר אותם אישית בתור נהגים טובים) הגיעו אחרי היאריס - שאין ספק שנהגה היה מוכשר מאוד גם כן ...

 

בנוסף לזאת אין עוד רכב דומה ל 106 בחמשת השנים האחרונות חוץ מהיאריס. כל הרכבים הם או יקרים יותר (קליאו ספורט, 206 GTI, מיני קופר שמתחרה עם היאריס בחו"ל ומנצחת) או פחות ספורטיביים ומהנים כמו ה 206 XSף איביזה ספורט, HGT וכו

 

סליחה היאריס לא ממש מקבילה ל 106. היא גם אמינה :twisted:

פורסם

רציתי הבהרה מכיון שלא יצא לי לנהוג ב TS, או בראלי.

אני יודע גם שיש להם קיט נחמד של סופרצ'רגר (מקורי של טויוטה) שמעלה הספק ל 150 כ"ס (לא זוכר כמה מומנט).

לטעמי ה TS גבוהה מדי. אולי אחרי שאעשה עליה סיבוב הגובה פחות ישנה לי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

היאריס אכן גבוהה וזה דבר שמפריע לחלק מהאנשים. היום זה הטרנד הכללי ורוב המכוניות בסגנון מגיעות ככה, החל מהקליאו, C2 VTS, וכו

 

יש קיטים שונים ליאריס, אחד של סופר צארגר ואחד של טורבו, שניהם מגיעים לסביבות ה 150 סוסים. יש בחור אחד בשם תומאס שהוא בעלים של יאריס זהובה עם סופרצארגר של TRD (חתיבת שיפורים של טויוטה).

 

בעניי היאריס היא קניה מצויינת יחסית למחיר. רכב ספורטיבי אמין וזול. אין לו מתחרים ממש בתור משומש אלא אם תקח רכב ישן יותר (קליאו ספורט/206 GTI) שיהיו יקרים יותר להחזקה.

בתור רכב חדש כרגע התחלף הדגם ופה יש ביצועים שונים לחלוטין וכנראה גם מחיר שונה. גם מתחרים יש הפעם - C2 VTS או פולו GTI, תלוי בתמחור ...

פורסם

יש ידיעות לגבי מתי הTS הבאה אמורה להגיע לייצור?

לפי מה שקראתי, היא אמורה להיות מונעת במנוע 1.8VVTI(כ140כ'ס) ובעלת גיר 6 הילוכים. חבל שלא עם ה1.8VVTLI(כ190כ'ס) מהקורולה TS...

×
×
  • תוכן חדש...