Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה את המערכת הנ"ל tonberg cmr550 לאחר שכנועים רבים של בעל החנות שזאת מערכת מצוינת וחברה מעולה שפוט לא כ"כ מוכרת...

האם החברה הנ"ל באמת איכותית או שהמוכר ניסה להפטר ממנה?

 

ועוד משהו אחרון.

הוא קנה איתם שתי רמקולים של morel 5.25" pule coax ב500 ש"ח בערך...

רמקולים איכותיים? המחיר לא יקר מדי?

פורסם

shimon16,

 

 

יש פיתגם שאומר: לא בוכים על חלב שנישפך.

 

או פיתגם נוסף שאומר: מכל מלמדי היסכלתי.

 

חבל מאוד שההתייעצות מגיעה לאחר מעשה. הרדיו דיסק הוא מה שנקרא זבל סיני. או במילים אחרות מכשיר מדבקה. ו..... כמובן שהמוכר ניסה להיפטר מהמכשיר הנ"ל.

 

לגבי הרמקולים, אני מניח כי הכוונה שלך היתה לרמקולים של MOREL PULSE COAX. באותו מחיר בערך, היה ניתן לרכוש סט קומפוננט כזה, שכמובן שסט הקומפוננט הוא עדיף.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

באמת מאוחר מדי, למרות שזה לא בשבילי (אני לא יכול להחליף רדיו דיסק במזדה 3 =\ )

אתה בטוח שזה זבל סיני? כי גם בפומפה רשום שזאת חברת האלקטרניקה המובילה בדנמרק, לא שזה נותן הרבה...

 

בקשר לרמקולים, כמה הם עולים בערך? לא מצאתי שום חנות שמוכרת אותם באינטרנט.

 

טוב, בקשר לרדיו דיסק תארתי לעצמי שהמוכר ניסה להפטר מהמכשיר כנראה מצא לעצמו מישהו לא מבין בשביל לסחוט אותו =\

 

מטעויות לומדים

פורסם
וכן אפשר להחליף רדיו דיסק במזדה 3
זה לא פשוט, המזדה דגם 2005 ורק ב2006 הם תיקנו שם משהו המקל את ההתקנה

 

POHUIST

לא נראה לי שכבר יש לו מה לעשות, זה כבר אחרי התקנה =\

החנות היא full deisgn שהיתה באוטומוטור עם הפיז'ו 307

כנראה ניסו לעשות עליו קופה, אני יותר כועס על המחיר של הרמקולים

פורסם
אתה בטוח שזה זבל סיני? כי גם בפומפה רשום שזאת חברת האלקטרניקה המובילה בדנמרק
לצערי הרב אני בטוח שזה זבל סיני! חברת TANDBERG אכן ייצרה מערכות אודיו, עד לסוף שנות השבעים (1979). מאז החברה החלה לייצר מערכות מקצועיות בתחום הוידיאו. אין כל קשר בין חברת TANDBERG לבין חברת TONBERG, למעט הדימיון בשמות.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...