Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה יש לי רמקולים ביתיים ענקיים כאלה אתם יודעים בטח על מה אני מדבר על כל האלה של המערכות וזה הגדולות לא משו של המחשב, זה של חברת A.D. לא יודע אם חברה מוכרת או לא אני מניח שלא. בקיצר ככה. רק מתוך הסקרנות אני לא באמת הולך לחבר את זה באוטו. האם זה אפשרי? הנה מפרט:

- 70W

- 45WRMS



- 4 Way


- ב-8OHM

 

חח אני מתאר לעצמי אותי יוצא היום עם 2 כאלה בבגאז' המחשבה מקפיצה (=

רותם

פורסם

אפשרי

2 רמקולים במקביל יתנו לך 4 אום שהכי אפקטיבי לעבודה עם בגבר של רכב

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אפשרי,זכור שמדובר על 8 אוהם [עכבה לרוב ביתית] שזה אומר מחצית מכל הספק אשר מגבר לרכב מסוגל לייצר ב4 אוהם.

נוסף אם אתה מחבר 2 רמקולים כאילו במקביל אתה תקבל עכבה שקולה של 4 אוהם ויכולת ספיגה של 90RMS

כערוץ עבודה משותף.

אגב,ישנם אלמנטים בייתים בהתנגדות קבועה מראש גם של 4 אוהם[לידע כללי]

בכ"א,לדעתי מיותר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מה בטור אחי? יענתו לחבר לאותה יציאה מהרדיו? אני מדבר בלי תוספות של מגברים ושטויות פשוט לחבר ליציאה של האחוריים מהרדיו. לחבר 2 רמקולים לאותה יציאה נשמע לי דפוק קצת.

רותם

פורסם

זה לא משנה איך זה נישמע לך [זו עובדה] ודיברתי על חיבור מקבילי והשלכותיו[ידע מאד בסיסי בחשמל ואלקטרוניקה].

אני כבר מראש שללתי את הרעיון .

ושוב אם אתה שואל שאלה -אתה גם מקבל תשובה[גם אם התשובה נישמעת לך דבילית זאת תשובה והימנע מלערער על תשובות של מנוסים ממך,אם אתה בכל זאת רוצה ללמוד ולקבל תשובות לשאלות]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זה ממש לא דפוק זה פיסיקה...

 

וברור שיציאה אחת של הפאנל לא תחזיק לך את 2 הרמקולים האלה...מומלץ מגבר.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

הבנתי את התשובה מן הסתם יש לי את הידע הזה באלק' . לא עירערתי על שום תשובה אחי רק רציתי לדעת אם בכל זאת יש אפשרות לחבר גם ב2 ערוצים 2 רמקולים ולא 2 בטור בערוץ אחד.

אז בלי להשתגע עליי המסקנה היא: אפשר לחבר בכל ערוץ רמקול כזה והוא יתנהג ב90WRMS ב4OHM אז בעצם הוא יעבוד אבל הHU לא יפתח אותו עד הסוף?

תודה רבה, ואני אמרתי אני לא הולך לעשות את זה זה באמת מיותר סתם הייתי מסוקרן.

רותם

פורסם
זה ממש לא דפוק זה פיסיקה...

 

וברור שיציאה אחת של הפאנל לא תחזיק לך את 2 הרמקולים האלה...מומלץ מגבר.

נוסף על קודמי,יווצר לך ווריאציה בא אתה עובד עם 2 אלמנטים עצמיים תחת ערוץ הגברה אחד מה שאומר שמשני אלמנטים כאילו אתה תקבל מונו ...

ממליץ לך בחום לוותר על ה"תענוג" שברעיון,מיותר.

נוסף על כך יש את עניין החומרים [לרוב דרייברים לרכב תוכננו בתנאים מקפידים ונילקחו בין היתר את תנאי הלחות החום והבלאי המואץ ברכב-מה שסביר להניח ברוב המיקרים לא נילקח בחשבון בתור פרמטר עינייני ומכריע בדרייברים ביתיים...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תקשיבו לי יש בבגאז רמקול פול רנג' של וי פי סקורפיון 15' שהוא גם נועד להגברה....

הוא 8 אום בהתנגדות ולמען האמת זה ממש לא אותו הדבר ...

 

השאלה היא מה אתה רוצה שהרמקולים יעשו בשבילך?

אם אתה רוצה לקבל מהם צליל אז סבבה, גם אצלי שאני פותח תבגאג' שומעים חזק ויפה

אבל במידה ואתה רוצה את הצלילים הנמוכים תדע לך זה על הפניםםם.(לפי דעתי)

בסאב שנועד לרכב אתה שומע את הבאס מתמשך וברמקול כזה אתה שומע את זה מאוד קצר ורק את הדפיקה החזקה (אין לצליל עומק)...

 

בקיצור אני בדעה שסתם חבל על הזמן והמאמץ..

 

 

אני לא מבין כל כך גדול בתחום תקנו אוי אם אני טועה, בכיף אני יקבל ואפילו ילמד

×
×
  • תוכן חדש...