Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לתקן/ להחליף כנף לפיזו 205.

אודה על המלצות באיזור חולון.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

עמית קח את ההמלצות שתקבל בפורום,בדוק מחירים.

אני יכול להציע לך את הפחח שעשה לי את העבודה בבלנו.

כך הוסכם איתו.

400 ש"ח תיקון הכנף שלך כולל צבע לכל הכנף(לא חשוב גודל הנזק)

600 ש"ח כנף חדש כולל עבודה וצבע.

האוטו נכבס בבוקר יוצא לפנות ערב.

לא רוצה לעשות פירסומת,אם מתאים לך צור קשר בה"פ,תקבל את מס' הטלפון שלו.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מאחר והשאלות שלך בה"פ אינן בגדר פירסומת,החלטתי לענות לך כאן.

כתבת שביקשו לך 700 ש"ח על תיקון הכנף,בגלל שהצבע אצלך כסף מטלי.

לפי מילים שלמדתי מבני ל. זה חרטה ברטה.:-P

זה עתה דיברתי עם הפחח שוב בטלפון ,הוא אמר שסוג הצבע או הגוון לא משנה את המחיר.

ולשאלותך,כן הבלנו יצא יפה,ההצעה הזולה שקיבלתי היא 1500 ש"ח,אצלו סוכם 500 ש"ח

וכך גם שילמתי.ההזמנה שלי לבדיקת דליפות חינם עדיין קיימת.

לא ענית, האם אתה רוצה את הטלפון שלו.מצא לך זמן,אם תרצה נשלב את זה ביחד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני מעוניין בטלפון שלו.

איפה הוא ממוקם? המחירים שרשמת כוללים מע"מ?

יש לי פשוט כל מיני עניינים בחולון מחר מהבוקר עד הערב ,אז אם בזמן הזה הוא יטפל ברכב זה יהיה מעולה.

ואם אתה תוכל לבצע את הבדיקה של המזגן ,זה בכלל יהיה גן עדן.

תודה רבה לך.!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

עמית,זה מעט קשה לעזור בטלפון שבור,קודם צלצל אליו ותאם איתו,המחיר שכתבתי סגור.

אם היית פנוי ובא אלי לבדיקה של המזגן בבוקר מוקדם,היינו בודקים יחד במשך 20 דקות

והיית נוסע אליו לרמלה ומשאיר את האוטו,ונוסע לסידורים שלך.

או שקודם תקן את הכנף ותדחה את הבדיקה.אני מיד שולח לך בה"פ את הטלפון שלו.

כאמור המחיר סגור, והשאלה על המע"מ מיותרת.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...