Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת העונה ב WTCC היום Eurosport


4Runner
שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

19:30 היום (ה') ערוץ 57 בכבלים

סקירת אליפות העולם במכוניות סלון

הדבר הכי קרוב לרכבים שיש לנו !!! ... כמעט :-P

 

ליאור (לאון 20VT-4)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה פחד ...

ב.מ.וו עם 320SI חדשה ומנוע 4 צילינדר בלבד

סיאט עם הלאון WTCC החדשה והיפיפיה

כל הרכבים מחוייבים בצמיגים זהים, ברידג'סטון ADVAN (הלך על מישלן)

והפאנצ' ליין - לאדה מתחילה להתחרות באמצע העונה ... יעופו חלקים :-P

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-WTCC מתחילה בשעה טובה בסופ"ש הקרוב במונזה .

 

ב.מ.וו מציגים את ה-320 החדשה שלהם באליפות כאשר בעצם הם מחלקים את הכוחות בין 3 קבוצות .

קבוצת שניצר הגרמנית שמייצגת כמעט באופן רשמי ובלעדי את היצרן עצמו ושם נוהגים דרק ויורג מולר , אין קשר משפחתי בינהם , שנה שעברה הם סיימו את העונה בברוגז גדול...

קבוצה שנייה שמריצה ב.מ.וו הינה בעצם האלופה , קבוצת ברט ממפיי הבלגית שמייצגת את ב.מ.וו אנגליה ...כן , קצת מבלבל , ושם נוהג אלוף העולם של 2005 ואלוף אירופה של 2004 , אנדי פרילוקס .

אנדי , נהג אנגלי שהחל את דרכו כנהג במירוצי HILLCLIMB , ניצח כל מירוץ אפשרי באליפות הזו באנגליה , המשיך לפורמולה-3 עם מעט תקציב ואישה תומכת , לא לקח אליפות אבל בלט מאד , עבר לטורינג קארס ומשם הדרך ל-WTCC היתה קצרה .

יתרונו הגדול על פני האחרים - הוא נוהג עם הראש ומחושב , לפעמים מעדיף לצבור נקודות מאשר ללכת עד הסוף על ניצחון .

הקבוצה השלישית היא הכלאה של 2 קבוצות שהתחרו לפני שנתיים - קבוצת רבגלייה-מוטורספורט - שהבעלים שם הוא אלוף טורינג-קארס אין ספור פעמים בעצמו , רוברטו רבגלייה בעצמו .

הקבוצה מייצגת את ספרד ואיטליה , כאשר הנהג האיטלקי הוא מיודענו חביבנו אלקס זאנארדי , עם רכב מיוחד שהותאם לצרכיו המיוחדים כקטוע רגליים והנהג השני הוא ספרדי צעיר וחדש , חסר ניסיון בטורינג-קארס העולמי , מרסל קוסטה .

קבוצה שגדלה מאד השנה היא סיאט עם 6 נהגי צמרת - איבן מולר הצרפתי , ג'יימס תומפסון האנגלי , גבריאל טרקיני האיטלקי , ריקרד ריידל השבדי , גורדי ג'נה הספרדי ופיטר טרטינג הגרמני .

סיאט השקיעו הרבה כסף בטולדו החדשה והיו כבר תוצאות בשנה שעברה , והם בהחלט מקווים לאליפות השנה .

אחת הקבוצות שחוסר הודאות קרוב לודאי תפגע בה (לצערי ) , היא אלפא-רומיאו .

היצרן עצמו החליט לפרוש השנה מהאליפות ורק לאחר שכנועים גדולים הסכימו במילנו לתרום את המכוניות לקבוצת המירוצים של מוניקה סיפצס בכדי להשמיך ולהתחרות שם עם ה-156 המיושנת .

רגע , אתם בטח אומרים מה חדש לגבי מוניקה וקבוצתה...אז ככה . סיפצס הריצה את הקבוצה במסגרת NORDAUTO אבל בגלל השינויים שם הם לא יכלו אפילו לשמור על השם של הקבוצה אז הם חזרו לשם ישן שהיה להם N-TECHNOLOGY שזוהי כמעט אותה גברת , הבעיה שלא נעשו ממש עבודות פיתוח עם ה-156 לקראת עונת 2006 ולכן...ינהגו שם - פאפוס הברזילאי , מורבידלי האיטלקי וסלבטורה טאבאנו האיטלקי .

שברולט - קבוצה שהתקדמה מעט , הרבה בזכות המארגנים שרצו סדרה תחרותית , קעבלו הקלות במשקל ובפיתוח הרכב העיקר שלא יברחו מהסדרה ואכן יש תוצאות לאט לאט .

לריני ומניו הותיקים ינהגו שם יחד עם רוב האף האנגלי .

לאדה אכן הודיעו שיכנסו לסדרה בהמשך העונה וזה דבר מבורך , תוצאות , אם בכלל , רק בשנה הבאה .

 

לוח המירוצים לעונה הקרובה -

- 2/4 מונזה ,איטליה

30/4 - מאני-קור , צרפת

21/5 - ברנדס-האץ' , אנגליה

4/6 - אשסלייבן , גרמניה

2/7 - קוריטיבה , ברזיל

30/7 - פואבלה , מקסיקו

3/9 - ברנו , צכ'יה

24/9 - איסטנבול , טורקיה

8/10 - ולנסיה , ספרד

19/11 - מקאו , סין .

 

 

בכל סופ"ש יש שני מירוצים שהגריד למירוץ הראשון נקבע במקצי דירוג ואילו הגריד למירוץ השני נקבע על פי סדר הסיום של המירוץ הראשון רק שסדר בין שמונת הראשונים מתהפך...

בסדרה מונהגת שיטת הוספת משקל על הצלחה של נהג , עד 60 ק"ג לנהג .

סדרת ה-WTCC נהנית ממאבקים קשים במהלך כל מירוץ , שלעיתים גובלים בברוטליות ואגרסיביות יתר .

 

זהו בינתיים

תהנו , אני יודע שאני אהנה ואחזיק אצבעות לאלפא ולזנרדי .

 

דובי

alfa.jpg

bmw.jpg

seat.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהנו , אני יודע שאני אהנה ואחזיק אצבעות לאלפא ולזנרדי .

דובי

אולי לשם שינוי תחזיק אצבעות לסיאט :wink: (יש שם נהג איטלקי :-P )

תקבל סיבוב

ליאור

5597.jpg

 

נ.ב: מצ"ב הלאדה שתשתתף מאמצע העונה

כמו כן יהיו 407 והונדה אקורד "פרטיות"

picture.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמורת סיבוב על הליאון שלך אני מוכן להחזיק לסיאט אפילו שתי אצבעות ....

 

 

האמת שסיאט השנה הם הקבוצה שעשו את החיזוק וההתקדמות הגדולה ביותר .

באוטוספורט השוו אותם אפילו לצ'לסי מהליגה האנגלית , כי הם צרפו אליהם שלל כוכבי צמרת של טורינג-קארס .

איבן מולר , ריידל, טרקיני ותומפסון - כל אחד מהם הוא אלוף סדרת טורינג-קארס כזו או אחרת .

השאלה היא באם לא יחלו מאבקים בתוך הקבוצה , מי יותר טוב , דבר שיפגע בקבוצה כולה .

כי כמו שכולם יודעים האגו יהיה יותר גדול מהכול ...

11.jpg

22.jpg

33.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מצחיק אם לאדה יתחילו לנתח בסוף..

 

 

עוד שאלה, אין לב.מ.וו איזשהו יתרון/חסרון בגלל ההנעה האחורית ?

 

 

יש איזה חוקיות בעניין ? קדמית אחורית כפולה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אין שום סיבה שלאדה בשלב מסויים לא יגיעו לתוצאות .

 

פוטנציאל קיים וללאדה יש מסורת של השתתפות בספורט מוטורי ככה שהכל תלוי במידת ההשקעה שלהם .

 

לגבי יתרונות כאלו ואחרים של הנעה קדמית או אחורית (הנעה כפולה אסורה ) האליפות בנוייה ככה שאין יתרונות מצטברים לסוג מסויים של הנעה כזו או אחרת .

גם בגלל הגבלות המשקל וגם בגלל אופי המסלולים שבהם נערכת האליפות , ניתן לראות שהתוצאות בסה"כ בשנה הקודמת היו מאוזנות .

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרכבים מחוייבים בצמיגים זהים, ברידג'סטון ADVAN
תחליט - או ברידג'סטון או ADVAN שהיא למעשה החטיבה הספורטיבית של יוקוהמה.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליט - או ברידג'סטון או ADVAN שהיא למעשה החטיבה הספורטיבית של יוקוהמה.

 

מוטי

צמיגי ADVAN של יוקוהומה, אותם הנהגים יענו העונה.

 

 

הרגע הסתיים מקצה דירוג, פריאלקס ב-BMW הגיע למקום ראשון עם 2:00.254, אחריו יבן מולר שרוב המקצה בילה את זמנו בפיטס עקב תקלה כל שהיא בסיאט שלו, והציב את הזמן הטוב ביותר שלו כבר בסיבוב הרביעי. הזמן שלו אגב החזיק מעמד הרבה זמן, עד שפריאלקס קבע זמן יותר מהיר ב-0.106 שניות.

במקום השלישי יתחיל פארפוס, נהג אלפא שהיה איטי מפארילקס רק ב-0.125 שניות.

 

המירוץ ישודר מחר בשעה 4 בצהרים שעון ישראל ביורוספורט, שווה.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמורת סיבוב על הליאון שלך אני מוכן להחזיק לסיאט אפילו שתי אצבעות ....

 

אני לא יודע לגבי האצבעות, אבל סיבוב כמו בן אדם על הליאון אין צ'אנס שתקבל.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...