Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. המגבר מבית- STREET SOUND.

720W, ST-504 4 CH.

ההיתי מעוניין לקבל חוות דעת עליו וכמה הוא שווה (משומש).

 

2. כמו כן מגבר מבית KENWOOD.

KAC-648, בעיקרון יש לו 8 יציאות אבל הוא מוגדר בהוראות כ4 אני טועה?

וגם כמה הוא שווה (משומש).

פורסם
1. המגבר מבית- STREET SOUND.

720W, ST-504 4 CH.

ההיתי מעוניין לקבל חוות דעת עליו וכמה הוא שווה (משומש).

 

2. כמו כן מגבר מבית KENWOOD.

KAC-648, בעיקרון יש לו 8 יציאות אבל הוא מוגדר בהוראות כ4 אני טועה?

וגם כמה הוא שווה (משומש).

8 חוטים של רמקולים = ארבע יציאות.

פורסם

סליחה, שכחתי לציין עבורך:

צד ימין הוא מיועד אל הרמקולים (חיבור רגיל)

צד שמאל מיועד לחיבור אם אין לך RCA ברדיו דיסק, ואז אתה מחבר את יציאות הרמקולים של הרדיו

אל המגבר (שישמשו כ RCA) ומהמגבר (צד ימין כמו שציינתי) אל הרמקולים להגברה.

פורסם
סליחה, שכחתי לציין עבורך:

צד ימין הוא מיועד אל הרמקולים (חיבור רגיל)

צד שמאל מיועד לחיבור אם אין לך RCA ברדיו דיסק, ואז אתה מחבר את יציאות הרמקולים של הרדיו

אל המגבר (שישמשו כ RCA) ומהמגבר (צד ימין כמו שציינתי) אל הרמקולים להגברה.

הבנתי תודה רבה לך..

יש לך מושג אולי כמה הוא שווה (משומש)?

ובקשר לסטרייט סאונד למי שיש מידע.

פורסם

לא רוצה להשמע עוקצני אבל אני לא שמאי.

אין לי מושג איך להעריך - כל אחד והראייה שלו על מוצרים.

זה לא כמו רכב שיש מחירון קבוע, יש אנשים שלעיתים ישלמו כסף רב (או לא) על רכיבים שלנו זה

נראה טריויאלי לשלם עליהם רק מעט (או הרבה)

 

גל

פורסם
לא רוצה להשמע עוקצני אבל אני לא שמאי.

אין לי מושג איך להעריך - כל אחד והראייה שלו על מוצרים.

זה לא כמו רכב שיש מחירון קבוע, יש אנשים שלעיתים ישלמו כסף רב (או לא) על רכיבים שלנו זה

נראה טריויאלי לשלם עליהם רק מעט (או הרבה)

 

גל

צודק אך בכל זאת אני צריך כיוון תודה בכל מקרה, כל מי שיכול להוסיף מידע לגבי המגבר של הסטרייט סאונד, ובערך כמה המגברים הנ"ל נמכרים.
פורסם

המגבר הזה נמכר לפני כ 3 שנים.

אז ב כ 500 - 600 שקל בערך. אני מעריך אותו כ 300 שקל. לא יותר.

כמובן מה המצב שלו. וכו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני דברתי על הסאונד סטרים.

הקנווד שווה יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני דברתי על הסאונד סטרים.

הקנווד שווה יותר.

אבל שאלתי על סטריט סאונד לא על סאונד סטרים.

טוב לא משנה בכל מקרה תודה רבה לכל העוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...