Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כמעט בטוח שגם בטווח ארון זה יחזיק

בגלל שלק לא יורד במים

הרעיון עם הלקה גם טוב אבל עם הלק יותר פשוט

:-) just smile
פורסם

רעיון מצויין. גם אני חשבתי על זה לפני כחצי שנה אבל לבסוף ויתרתי.

אני שמח לראות שזה יצא יפה, גם אני ינסה את זה על הרכב שלי.

פורסם

יכולת לקנות ספריי תרסיס כרום, לרסס את הספריי על מקל לניקוי אוזניים ואז לעבור על הסמל כמו עם הלורד, הייה יוצא יותר נוצץ.

פורסם

היי,

 

מבחן התוצאה

 

היום ירד גשם והרכב עמד מחוץ לחניה ונרטב לגמרי...

והסמלים?....לא קרה להם כלום ..נותרו כשהיו פשוטים כמו חדשים..(כאמור מרחתי עליהם לק שקוף)

 

אני ממליצה לכול אלו שרוצים לחדש את הסמלים במחיר נמוך מאוד...

:-)
פורסם

כל כך הרבה תגובות מגניבות ואמפטיות ... מור את עושה לנו טוב ... כו ירבו בנות חולות הגה

 

מור תעשי לי ילד ....

 

אששששש........

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

 

רק רציתי לעדכן לגבי הסמלים..

מבחן הזמן- הסמלים לא דהו ונשארו בדיוק כמו ביום הראשון שנצבעו...

מישהו כבר אימץ את הרעיון וצבע את הסמלים ברכב שלו?

:-)
×
×
  • תוכן חדש...