Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

המזג אויר המגעיל שעבר עלינו הותיר את הרכבים מלוכלכים בצורה נוראית וכמו רוב הישראלים גם אני ניצלתי את יום שישי לקירצוף הרכב (שהיה במצב נוראי..)

 

בהתחלה חשבתי כמובן על ניצול האח הקטן למשימת הניקיון (בשביל מה יש אחים?!:wink: ) אך כמו תמיד בסופו של דבר אני מוצאת את עצמי מנקה את הרכב בצורה פשוט חולנית...כול פינה כול גרגר אבק ואפילו מקומות שלא נגעו בהם מהיום שהרכב נקנה...

 

אז אחרי ההקדמה אתם מבינים שהרעיון הגיע מכיוון קצת בעייתי...אחרי שסיימתי את השטיפה והפוליש והווקס וניקיון הרכב מבפנים כולל שטיפה של שטיחים (הם לא מגומי!) ושאיבה וכמובן הברקת הדשבורד ושאר חלקי הפלסטיק והגומי (גם מבחוץ!)..הגיע הזמן להביט באושר על הרכב הנוצץ..אך כמו תמיד הסמלים הדהויים של הרכב (כול הסמלים!) מבאסים את הכול...

לפתע עלה לי רעיון לחדש אותם אך כמו תמיד לא הצלחתי להוציא את הסמלים (פחד שהם ישברו) אז חשבתי על משהו אחר...

 

לורד שחור דק

לורד כסף דק

 

התחלתי במלאכת האומנות..ויצא מושלם!!!!

את הרקע צבעתי בשחור ואת הכיתוב הבולט בכסף...

מאחורה -פיאט כאמור רקע שחור וכיתוב כסף ואת האונו- כסף מקדימה ומסביב בשחור

בצד הרכב גם רקע שחור וכתוב כסף וכך גם מקדימה .

 

הרכב בצבע לבן,וסמלים בצבע שחור עם הכסף מתאים מאוד.

פשוט לא יאומן שמשני הטושים האלו יצאה תוצאה כול כך יפה! זה נראה ממש סמל מקורי של הרכב!!!

אז הנה פתרון זול (15 ש"ח) שהתוצאה שלו פשוט מדהימה!

:-)
פורסם

סחטיין, תעלי תמונה שנוכל להתרשם...

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

באמת יצא יפה

 

רעיון מעולה

 

הבעיה היא שבחלק מהרכבים הסמל הוא מדבקה או פלסטיק בגימור ניקל

וזו בעיה....

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יצא יפה ומדוייק, חשש יחיד שהלורד ידהה ויהיה יותר גרוע. בכל אופן אציע לך תרסיסי שמן אשר מונעים פגיעות שמש, אישית אחרי כל שטיפה אני מרסס על הפלסטיקה החיצונית ברכב וכך היא נשמרת.

פורסם

מרוב התלהבות שזה יצא טוב באמת שכחתי מהגשם וממים...

 

בטוח שלק שקוף יעזור?

 

יש לכם אולי עוד רעיונות שזה לא יהרס בגשם?

:-)
פורסם

היי,

 

מרחתי על הסמלים לק שקוף ,כפי שייעץ לי Rieno, וזה עובד שמתי מים על הסמל והצבע לא נזל וזה גם נראה טוב יותר כי זה עכשיו גם מבריק.

:-)
×
×
  • תוכן חדש...