Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרמינל לסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך טרמינל מלבני של אודיו גדול יותר מהרגיל כמו של אודיו ביתי איפה אני יכול למצוא כזה (לי יש מלבני גדול יחסית והוא לא מתאים הוא קטן) הגודל של החור הוא 9.5 אורך ורוחב 7.5

פורסם

אולי מישהו יודע איפה בצפון (אזור חיפה ) אני יכול למצוא מישהו שמתעסק ברמקולים ביתיים שם כנראה אני אוכל למצוא תרמינל בגודל כזה

פורסם
אולי מישהו יודע איפה בצפון (אזור חיפה ) אני יכול למצוא מישהו שמתעסק ברמקולים ביתיים שם כנראה אני אוכל למצוא תרמינל בגודל כזה
אותה השאלה כבר נשאלה בפורום בעבר ועניתי כבר עליה. רצ"ב קישור.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=821582#post821582

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לכל החנויות שמצויינות בשרשור השני יש טרמינלים פשוטים.

 

אתמול אני קיבלתי את שלי מרדיו-ליין. זהו טרמינל מיוחד במידות 90*110 מ"מ בהזמנה פרטית מאוטו-פרט.

 

אגב חייב לציין כי הסתבר לתדהמתי כי העובדים של רדיו-ליין הם השכנים שלי ואני כמו מטומטם קניתי את הציוד מאחרים.

אני בהחלט יכול להמליץ עליהם לפחות בתור אנשים אמינים וטובים ו99% שאת שאר הרכיבים אני ארכוש אצלהם.

×
×
  • תוכן חדש...