טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,438 נושאים בפורום הזה
-
כאשר המנוע פועל ונוגעים בחוט הצתה, האם אמורים להתחשמל בצורה רצינית? אני שואל זאת מכיוון שהיום כיוונתי מחדש את מרווח הפלאגים (הורדתי 0.1, לא משהו רציני), ושסגרתי את הכל בחזרה והתנעתי, האוטו התחיל "לחתוך" (מדובר בתמא, עם חוטי הצתה BS שקניתי לפני חודש בערך). שיחקתי מעט בחוטים כשהאוטו מונע (נגעתי בעדינות בגומי, לא יותר) וראיתי בריחת ניצוץ (וכמובן, חטפתי זרם). החלפתי את אותו החוט בחוט מהסט הישן, ובעיית הזיוף נפתרה, אבל התחשמלתי שוב מחוט אחר כל הסט דפוק או רק אותו החוט? שי
הודעה אחרונה מאת שי, -
טוב, כבר רשמתי בעבר על הבעיה, היום היא נותחה לעומק: הבעיה היא שבמצב מיכל מלא אני מקבל תצוגה של 1/4 מיכל, ומתחת ל-1/4 מיכל אני מקבל תצוגה נכונה - כלומר, השעון לא עובר את הרבע הוצאתי את המצוף, מכנית הוא תקין, חשמלית לא, אחרי ניתוח קטן ומדידות מסתבר שהפוטנציומטר לא תקין, ניסיתי ניקוי עם אציטון (הוא היה מלוכלך בטירוף) - לא עזר עכשיו, אני מעוניין להחליף את הכרטיסון הקטן של הפוטנציומטר ולא מצוף שלם, האם ניתן להשיג אצל ז'אן או שחייב את כל היחידה? מפירוק אני מפחד, חשמל צרפתי לא קונים משומש, אפילו חדש אמינותו בספק
הודעה אחרונה מאת יובל, -
ניקוי מיכל הדלק
מאת ToMeR- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם יש אפשרות לפרק לבד את מיכל הדלק ולנקות אותו מכל ה"זבל" שהצטבר שם מהמשקעים של הדלק? אם מישהו יודע איך כמה למה הוא מוזמן להעלות טיפול כזה או לתת כתובת לאתר שמסביר על ביצוע העניין
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חשבתי לי היום בבוקר על להחליף את התיבה האוטומטית לרגילה.. כמובן שגם את המכלולים הנלווים.. חושבים שכדאי ? כמה זה יכול לעלות (אומדן)?? יכולות להיות השלכות בעתיד ? (בעיות מכניות,בירוקרטיות)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
האם דליפת יתר ממערכת הפליטה יכולה להביא ירידה משמאותית בביצועים ובהספק של האוטו??
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי 2 שאלות מאוד חשובות אבל הראשונה יותר ?-איפה אתם נפגשים??? אני מגיע ביום חמישי לרידינג וביום שישי לקניון הזהב בראשון אבל אתם, איפה?!? אני ישמח לדעת למרות שאין לי בורקסים שאלה שניה! -?כשאני מפעיל את המערכת באוטו אני שומע שריקה חזקה מהרמקולים עכשיו, הבנתי שהבעיה היא שהמגבר "מרגיש" את המנוע ולכן גם כמה שהסל"ד גבוה יותר ככה השריקה חזקה יותר... השריקה לא קשורה לווליום של המערכת אלה רק לסל"ד ולפעולת המנוע (כשהאוטו כבוי אז אין שריקה) ורק כאשר אני מכבה את המערכת לגמרה אין רעש בכלל. מצטער שזה נראה כאילו חזרתי על דברים פעמיים רק רציתי שתדעו את כל הנתונים... זה משגע אותי!!! יש לזה פיתרון? תודה! ואני השמח לראות אתכם במפג…
הודעה אחרונה מאת R.C, -
-
בעיה!
מאת Shmulik_Miata- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי חבר עם לאנטיס 323 שנת 2000 אוטומטית.. הוא התקשר אליי עכשיו ודיווח לי שזה מספר ימים הרכב שלו לא סוחב.. להלן הבעיה : כשהוא נותן קיק - הרכב לא מגיב. בעבר הלא רחוק הוא היה עולה ב-140 קמ"ש ב - 4000 סל"ד את העלייה לשכונה.. היום הוא סיפר לי שב -4000 סל"ד הוא נוסע במהירות של 70 קמ"ש באותה עלייה... הוא גם סיפר לי שהרכב שלו נכבה לפני כמה ימים.. יש לציין שמיכל הדלק מלא.. אני חושב שכנראה יש בעיה באספקת הדלק, אני לא רוצה לומר שיש בעיה בגיר כי אני לא בטוח אבל מצד אחד הגיוני.. יש למישהו פיתרון או עצה מה לבדוק או איך???
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
שלום לכולם , איך אני מאתר נזילת מים קטנה מאד , נגיד שאני צריך להוסיף קצת מים כל שבוע ... פקק כל שבוע אבל עדיין מעצבן . אני ינסה לעשות חיזוקים בכל המערכת , נקווה שיעזור . איך אפשר לאתר את זה... ?
הודעה אחרונה מאת RedR, -
שחיקת צמיגים
מאת יובל-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני כ-3 חודשים החלפתי צמיגים, ContiEcoContact לצורך העניין, אתמול אחרי הצצה קטנה על מצב הצמיג הבחנתי שבצמיג הימני הקדמי בלבד, יש שחיקה רצינית ממש בצידו הימני (קיצוני כלומר), ממש בס"מ ההוא שמחבר את הסוליה עם הדופן הרהרתי, רוב הפניות שאני דוחף בהן, הן פניות שמאלה, כנראה בגלל זה נוצרה השחיקה הממש צידית הזאת? אם כן, באיזה אופן כדאי לעשות רוטציה (אני מתכנן לעשות רוטציה כל 3 חודשים בערך), האם כדאי להחליף רק בין 2 הקדמיים, או כיצד?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אז ככה, היה לי ממש ממש משעמם אז הלכתי ל - ACE וקניתי צבע כחול "פלורסנטי" (יענטו זוהר בחושך ) בקיצור , פירקתי במהרה את המגבים , עליתי הביתה , שמתי מעט דפי קלסר (אמא זרקה ת'עיתון ) , בקיצור מה שהיה כך היה: 1. פירוק מגבים 2. שיוף המגבים 3. 4 שכבות , כ20-25 דקות מנוחת התיבשות בין שכבה לשכבה 5. צביעת פלסטיקים שמכסים את הברגים 6. הדבקת אחד הפלסטיקים (ידיים שמאליות ) 7. תוצאה סופית ! 8. החזרת המגבים למקומם ! והריי התמונות
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 13.1 אלף צפיות
במידה ואני מבצע לאוטו טיפול כל 10K ק"מ או חצי שנה, האם יש צורך בהחלפת מסנן אוויר בכל פעם או שאפשר לעשות זאת כל שני טיפולים? הוראות היצרן בארץ הן החלפה כל 15K ק"מ, אך במכוניות חדשות יותר, מחליפים גם כל 30K ק"מ, ואני לא סבור שחל שיפור מהותי בטכנולוגיית הנייר בשנים האחרונות... לפי ה"היינס" עבור המונדיאו שלי, יש להחליף מסנן אוויר כל 50K ק"מ או 3 שנים! במידה ויש תועלת כלשהי מהחלפה כל 10K ק"מ, אין לי בעיה לעשות זאת, השאלה היא אם זו לא זריקת כסף ובזבוז זמן לשווא... שי
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
שאלה קטנה ליידע כללי - קניתי מצבר לפני כשנתיים וחצי. על המצבר היה כתוב באותיות קידוש לבנה: "אינו דורש תחזוקה". לפני כחצי שנה פתחתי את המצבר ומילאתי מים בתאים שהיה צריך (מים מזוקקים, כמובן). בסוף השבוע פתחתי אותו שוב, ומילאתי כמעט חצי ליטר מים. מה אתם אומרים - זו תופעה טבעית, או שהאלפא שלי פיתחה נזילה מהמצבר?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סתם שאלה שעלתה בראשי.. ידוע שיש כלי רכב עם 2 מצברים או שיש שני אלטרנטורים כדי לספק יותר אמפרים.. עכשיו השאלה : - מה לדעתכם יעמיס יותר על המנוע, הוספת מצבר או לחילופין אלטרנטור?? נתונים : 1)אלטרנטור שמספק אמפרים לשני מצברים 2)2 אלטרנטורים שמספקים אמפרים למצבר אחד.. ???
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
מד דלק מזייף.
מאת Guest TALOR- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה קורה חברה? הקיצר שמעו שניה. היו לי בעיות במד הדלק. טנק מלא מראה טוב מאוד, מתחת לזה הוא כבר על האפס בכל הדרך מטה. הקיצר במפגש האחרון שאלתי כמה חברה על המצוף "איך פותחים אותו?" הקיצר באותו לילה פתחתי את המצוף עם קצת כוח. לאחר שניה קצרה גיליתי שאחד החוטים נקרע(חוט שגלוי להעין). כלומר יש לי שני קצוות משוחררים של אותו סוג חוט. השאלה שלי היא- אם אני מוצא אותו סוג בדיוק של חוט החשמל,אז אני יכול להחליף אותו וזהו? הפחד שלי הוא מקצר שלא במקום. למרות שהמצוף יתוקן בכלל בבית. אתם יודעים אש......דלק.......... בוםםםםםםםםם!!!!!!!! יש לי קצת ניסיון בחשמל(הנדסאי בקרוב) אבל חשמל+דלק+בוםםםםםם :black: עדין לא עברתי הכשרה. מישהו כאן כבר היה בסיטואציה הזו?…
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למה תר'ד בנושא 'נקיון אוטו' שפתחתי בפורום נמחק?
הודעה אחרונה מאת maxim, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם , בעיה מעצבנת במיוחד פקדה את הראלי שלי , איפשהו במעמקי מערכת האיוורור , מאחורי הדאש בוארד , מאחורי הגלקסיה איזשהו פלסטיק רופף לו ומחרפן אותי , כל פעם שמאיצים קצת באופן קבוע אחרי 4 טור אני שומע את הרישרוש שלו . לכן החלטתי לתקוף את הבעיה ולאחר שעתיים עבודה + דאש בוארד מפורק לגמרי וחיזוק כל דבר אפשרי הבעיה בהחלט השתפרה אבל עדיין יש קצת רעש , ב - 50% פחות ממה שהיה אבל עדיין יש . ממה שראיתי שם אין לי שום חלק שבור והכל יושב טוב , האם זה הגיל של הרכב מראה את סיממניו או שיש מה לעשות בנושא ? האם ניתקלם במקרים דומים ?
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
סובארו ג'אסטי. בעית ECVT
מאת Guest Anonymous- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בסובארו ג'סטי 1992, אוטומט, בזמן הנסיעה נדלקת נורה אדומה "CHECK ECVT". מה זה אומר? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
ברשותי שברולט קאוואליר שנת 99 האוטו מטוס לוקח כל אוטו ברייסים וסגירות יש לו אגזוז לחץ וצ'יפ איך עוד אפשר לשפר אותו בשביל שיסגור סקאלה אפשר לשים לו NOS ?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
דבר ראשון, כפי שאתם רואים אני חבר חדש בפורום המצויין הזה, מזל טוב לי, תודה. עכשיו הבעיה, קיבלתי רשיון לפני כחודש ואני כרגע נוהג על דייטסו שרייד שנת 95 אני חושב, (אלו שרואים על הכביש כל הזמן בצבע טורקיז ערבי כזה), כל פעם שמכונית נמצאת בפרקינג ישנן רעידות קטנות כאלו של כל האוטו (לא רק חלק אחד ממנו), שהמכונית ברברס אז אין שום רעידות, אבל הבעיה מתחילה ששמים בדרייב, האוטו רועד כאילו הוא עוד שניה הוא מתפרק ואני נשאר עם ההגה ביד והמושב באוויר כמו בסרטים המצויירים, האוטו ככה מאז שאני זוכר אותו, למישהו יש עצות איך לפתור את הבעיה או לפחות למה זה קורה? ד"א למכונית מנוע 1.3 והרעידות מתרחשות רק שהאוטו עומד, כשהוא בתנוע אין בעיות. …
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
לכל המכונאים של סובארו . בעלי הסובארו שרוצים להיות מכונאים .(או גם וגם - איציק?) המומחים של הפורום. וכל שאר המתעניינים. ה"אתר" הטכני של סובארו בארה"ב. http://www.endwrench.com
הודעה אחרונה מאת SubaMan, -
-
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עוד 4 ימים יש לאוטו שלי טסט... אחרי זה בלי שום בעיה אפשר להוציא את הממיר! כמה יעלה לי להוציא את הממיר? ומה עדיף צינור חלק או "בלון" (או איך שלא קוראים לזה.) אגזוז לחץ כבר יש של סופרספרינט... אבל הבנתי שאפקט ה FREEFLOW נוצר רק שאין ממיר... אבא שלי בעל מכון רישוי ומשנה הבאה מתחילות בדיקות של ממירים...(כן לכל החכמולוגים שחושבים שהם יודעים הכל, זה בדוק...) אתם בטח חושבים "מה אתה דואג מהטסט עם לאבא שלך יש מכון רישוי..." מה אני יעשה הוא שמרן! הוא חושש מהורדה מהכביש...(הרכב עדיין רשום על שמו...) השאלה היא עם אפשר להחזיר אותו נגיד עוד שנה...?(את הממיר) נ.ב שוב, לכל החכמים שיתחילו עם הבדיחות של ה"מכון ליווי" זה כבר ישן ולא מצחיק
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
פתאום באמצע הנסיעה המחוג של הספידומטר, וכך גם שאר המספרים שבקו חיים פתחתי את לוח המכוונים...וצינורית הקבל ריקה....רין בה כלום...אוויר הייתכן שוהא התנתק ונחליק למטה? לאן הוא התחבר במקור? לגלגל? לגיר? אני יכול לסדר את זה לבד? או שחייב בשביל זה מוסך...? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת kompy, -
האם פורד אסקורט 1.6 מתאימה לשיפורים, לא משהו רציני ולא יקר מה אפשר לעשות? :mm_tongu:
הודעה אחרונה מאת -יובל-, -
אויי עמודים..
מאת -ohad-- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אחים שלי אני בבעיה. עשיתי רברס ולא שמתי לב לעמוד נמוך (כנראה הוא היה בשטח המת). בקיצור גירדתי איזה 3 סנטימטר צבע מהטמבון. (משהו כמו עטיפה של מסטיק) איך אני צובע את זה ועם מה? (יש לי קורולה 97 לבן מבריק). תודה רבה רבה מראש..
הודעה אחרונה מאת moses, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היום האוטו נכנס למוסך להחלפת שמן ופלאשינג. בנוסף , לפעמים אחרי שאני נוסע על טורים גבוהים (6000) מריחים ריח חזק של שמן. לא מורגשת ברכב נזילת שמן (5000 ק"מ מאז המילוי האחרון של 5W30) אבל ביקשתי מהם לבדוק בכל זאת. תוצאות הבדיקה לפי המכונאי הראשי שם היא שיש נזילה ממחזיר השמן האחורי של המנוע , בין הגיר למנוע. על מנת להחליף את המחזיר שמן הוא אומר שצריך לפרק ולהרכיב את הגיר. עלות כל הסיפור - 850 ש"ח לערך לפני מע"מ . נשמע סביר? מה לעשות? להחליף או לחכות? האם ישנם מקומות זולים ואמינים אחרים? איציק תעשה לי מחיר
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
ניקיון אוטו 1 2
מאת maxim- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי כמה שאלות בקשר לנקיון של האוטו .... 1. פוליש, ווקס. מה ההבדל חומרים ממולצים. כל כמה זמו מומלץ לעשות 2. כשהייתי במוסך והחליפו לי מנגנון של חלון(WV) אחרי החליפו המוסכניק השפריץ עם ספריי על החלון וניגב והיה ממש נקי! הסתכלתי וראיתי שזה ספריי קרבורטורים - האם הוא התבלבל או שזה חומר טוב לניקוי חלונות 3. אם איזה חומר אני מוריד את כל השמן, פיח(כל השחור הזה) שיש על הטאסות והג'אנטים, יש משהו שלא צריך לעבור בכל חור בנפרד, שמשפריצים, מחכים שזה ימס ואז שוטפים אם צינור מים 4. שטיחים בתוך האוטו, עד עכשיו הוצאתי את השטיחים, ניקיתי את האבק, בוץ, לכלוך עם שואב אבק, עברתי אם השואב בפנים והחזרתי הכל. האם זה מספיק או שכדאי לנקות אם איזה חומר זהו לבינתיים …
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על חנות שמשווקת Simoni-Racing הכי קרוב לאשקלון.. (גם תל-אביב יתקבל בברכה). שוקראן.
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
צריך הסבר בבקשה
מאת Guest Anonymous- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי יש לי מיצובישי קולט שנת 97 (הדגם היותר חדש) רציתי לדעת איך אני עושה גריל בפגוש ובמכסה מנוע
הודעה אחרונה מאת moses, -
בק פייר???
מאת Guest Anonymous- 4 תגובות
- 17.9 אלף צפיות
מישהו מחברי הפורום יוכל להסביר לי מזה בק פייר ולמה הוא קורה? תודה...
הודעה אחרונה מאת Meishar84, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
החלטתי לחדש את הכסאות המקוריים באלפא.. אני רוצה לעשות את זה לבד, מישהו יכול להמליץ לי על חומר שאני אוכל לדחוף בתוך הכסאות - חשבתי אולי על ספוג "קשיח" יותר.. יש כזה דבר? מסתבר שרמת הגימור באלפא שלי היא כנראה הגבוהה ביותר, והדפנות של הדלת הן מעור. זה ניהיה שחור עם השנים, למישהו יש המלצה על חומר לניקוי ? תודה שוב..
הודעה אחרונה מאת Nakamichi,
-
מי מחובר 111 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 518 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hgilad123
- zibib
- Itzik-b
- ldti
- ronen88
- Gosser1860
- אורח לרגע
- Daniel car systems
- flytomars
- יהושע טואיטו
- David32
- Pika007
- Igalz
- דובצע
- Ilyage
- Liquidator
- omricn
- pooh-bear
- dani666
- מלטבשי
- Yuval Oren
- מרק10
- `Infinity
- לב טוב
- CarloAbarth
- Moshe c
- gadik6
- WA_SA123
- Jake P
- sperial
- ELI001
- סולל הדרך
- topop
- yor2
- hans
- elad_w
- guyr
- chrono
- mcshmupi
- מוטיויס
- avargel
- יבגניפ
- איציקל
- davemustaine87
- רכב פשוט ואמין
- menir1
- עוזי ל
- משה321
- ריחן סגול
- יובל .מ.
- arik100
- omerkot
- נקודה טובה
- Ben_IL
- - XM -
- Boltik
- green
- גיא ע
- orike
- kalmangar
- Shay_u
- sarbar
- dorgo
- פאר האורה
- משה63
- Coro
- רמי יו
- MostlyWicked
- ניצן א
- Stav132
- oryo
- WideFocus
- ceyal
- yeonatanh
- waterman
- amitl-mazda
- פינדר
- guy.a
- גור אדם
- דניאל.
- איציק נ.
- Tamir.h
- G-רפי
- Roycohen1979
- samg
- gpro
- שביט
- חולגי
- חברים
- VromVrom
- חיים יוד
- Shay Shd Dave
- om2
- yosipro64
- romansah
- elera
- Jenek
- Vas101
- Jayden
- SurfHigh
- timur2008
- EvGriga
- Paprika-Metuka
- yahaga
- tinoki
- א.ד.מ.
- ברונקו
- Dudo
- אליהו שבת
- Markm4
- alon30111