מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
http://automall.co.il/product_info.php?products_id=468 כול הפרטים על הסאב מופעים בקישור, הסאב בקושי היה בשימוש נמכר עקב חוסר שימוש אני מוכר אותו ב300 שקל לפרטים 054-5805534 אזור מרכז
הודעה אחרונה מאת AviPolo6N2, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רדיו דיסק של קלריון מדגם DXZ955MC, 24 BIT http://www.clarion.com/us/en/products/2005/audio/source_units/cd/DXZ955MC/us-en-product-pf_1133851137422.html המכשיר מגיע עם שלט + מכוייל לרדיו בארץ. 2000 ש"ח סופי !!! 0524677535 - איציק
הודעה אחרונה מאת itzik-m111, -
- 0 תגובות
- 555 צפיות
למכירה עקב מכירת הרכב בקרוב. מדובר ברדיו דיסק של פנסוניק הסידרה הגבוהה ביותר שלהם דגם 7401 אנימציות 3יציאות מגבר שליטה מלאה על סאב רמקולים 2כניסותAUX פאנל חשמלי אקולייזר מלא רדיו דיסק איכותי ביותר כמה רמות מעל פיוניר קנווד. יציאות לRCA במתח של6וולט!! לניצול מלא של המגבר. רדיו כמו חדש מורכב ברכב בנתיים ניתן לבוא לשמוע. אני קניתי אותו ב1800 ומבקש עליו 800 שקלים. פחות מחצי מחיר למכשיר במצב חדש וברמה גבוהה מאוד. למי שמוענין:0526664084 מראשון לציון. "]
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 0 תגובות
- 907 צפיות
כמו שרשום בנושא , תיבה אטומה 28 ליטר נעשה ע"י היבואן של הרץ , הותאמה לHX300D סאב ענקי ומסיבי של LOGIC 15 אינץ , הסאב בעל סליל אחד של 4 אום ומוצהר באתר היצרן ב 750 RMS . מגיע עם תיבה פתוחה . זוג קרוסים של הרץ ( הדגם של היי אנרג'י אני לא זוכר אותו במדוייק ) , 2WAY . הכל במצב מצויין כחדש ! ניתן לבוא להתרשם ולבעלי מגבר טוב אפשרי גם לבדוק את הסאב ! . סאב - 700 תיבה - 170 קרוסים - 250 הצעות , תגובות וכו' בפרטי בבקשה
הודעה אחרונה מאת Guy P, -
- 0 תגובות
- 755 צפיות
מכשיר נרכש לפני כ-3 חודשים חדש באריזה , מגיע עם כל הערכה שלו כולל הכבל USB המאפשר חיבור ל IPOD ... אחריות 3 שנים על המכשיר , נרכש ב-1300 ש"ח . הצעות לפרטי , נא לא לבוא בהצעות מגוחכות ... פתוח להצעות החלפה
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למי שמכיר ויודע...עובד ותקין ב100%,ללא השלט של הסאב 300 ש"ח יוסי 0547830459 איזור חיפה
הודעה אחרונה מאת BILLABONG, -
- 2 תגובות
- 955 צפיות
היי, למכירה מגבר 2 ערוצים ORION 6002, מגבר ברמה גבוהה ואיכותי ועוצמתי מאוד, (ברמת מגברי PPI) המגבר עבד כ 5 חודשים בערך, מגבר חדש אך ללא אחריות כיון שנקנה בחו"ל אך יש את האריזה שלו וכל האביזרים. נמכר עקב שדרוג. המגבר כבד וגדול מימדים. להלן הנתונים שלו: RMS Power Output: 150 watts x 2 chan. @ 4 Ohms 300 watts x 2 chan. @ 2 Ohms 600 watts x 2 chan. @ 4 Ohms Bridged Dumping factor 200 Signal to noise 100DB THD 0.1% מאוד נמוך. ההספקים הללו הם ב 13.8 ולכן ב 14.4 יוכל לספק יותר. יוכל להפעיל בקלות כל סט קומפוננט או לחילופין סאב חזק. ניתן למצוא פרטים נוספים כאן: http://www.sonicelectronix.com/item_4000_Orion+6002.html תודה.
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, אני עובר להגברה אקטיבית ולכן מוכר את המורל טמפו 6X9, מצב מצויין. מחיר אטרקטיבי. תודה.
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
למכירה סאב 12אינטש בתיבה מקורית סאב של אלפיין 250RMS סאב מקצועי איכותי וחזק.550 מגבר של חברתSPL4ערוצים הסידרה החדשה חזק מאוד.300 קומפוננט6.5של חברת אוריון50RMS איכותים וחזקים.300 כל זה מחובר כסט אחד באוטו שלי ונימכר עקב מכירת הרכב. להכל יש כמובן קבלות וקרטונים מקוריים. מחיר למי שיקח הכל למהירי החלטה1000שקל. הכל עדין מורכב אפשר לבוא לשמוע. 0526664084 מראשון לציון "]
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 0 תגובות
- 802 צפיות
מדובר בסאב של חבר שלי JBL שתי סלילים של 4 אוהם . 12 אינץ' היה בשימוש חודש בלבד לא עבר היתעללות. מוכר עקב שידרוג ואי התאמה למגבר באוטו. המחיר 400 ש"ח ללא תיבה. כולל תיבה 550 ש"ח 0524730700 תמיר.
הודעה אחרונה מאת mikispike, -
- 0 תגובות
- 866 צפיות
מערכת איכותית, עבדה אצלי ברכב פחות משנה ועקב מכירתו של הרכב נאלצתי לפרק אותה, מדובר על מערכת קומפלט של JL AUDIO. - מגבר JL AUDIO E4300 - רמקולים JL AUDIO 6X9 TR690-TXi - קומפוננט JL AUDIO TR650-CWi - Pioneer DEH - P6050UB USB (נקנה לפני 4 חודשים, חדש לגמרי בלי שריטה עם שלט חדש) לרציניים, יוגב. 052-7471000
הודעה אחרונה מאת falko, -
- 0 תגובות
- 857 צפיות
למכירה דיוידי דאבל דין גודל מסך 7 אינץ' במצב כמו חדש. כולל דיבורית בלוטוט, 3 יציאות למגבר אפשרות לGPS חיבורים למסכים נוספים, חיבור USB, חיבור SD פאנל חשמלי נופל. מכשיר קל ונוח לתפעול. מחיר בזאפ 2499 ש"ח דורש הרבה פחות מיזה נמכר רק עקב חוסר שימוש. יש אפשרות לרכוש גם סאב כמו חדש היה בשימוש של שבוע פיוניר 1200 וואט 400RMS כולל תיבה אטומה עדיין באחריות. ומגבר 2 יציאות של blaupunkt בגישור ליציאה אחת 200RMS לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר ב 0544382711 או בפרטי אני מתל אביב רוב הזמן נמצא ברחובות.
הודעה אחרונה מאת respecta, -
- 0 תגובות
- 931 צפיות
מחיר סופי - 300 ש"ח. הרמקולים כחדשים. 100W RMS כל אחד. נרכשו לפני חודש ב- 690 ש"ח. בנוסף למכירה רמקולים חדשים בקופסא של FOCAL מידה 5.25" מדגם 130CA - מחיר סופי - 380 ש"ח. יש גם כאלה שהיו בשימוש של שלושה חודשים - 150 ש"ח. בנוסף למכירה מגבר AUDIOBANK בעל 4 ערוצים 300W RMS - מחיר 350 ש"ח. כמו כן למכירה רדיו דיסק של Pioneer מדגם 6850. מכשיר מעולה שנרכש ב 2400 ש"ח. הרבה סוגים של אנימציאות, 3 יציאות מגבר, פילטרים, קרוסים ועוד המון פונקציות. מחיר מכירה - 650 ש"ח. המכשיר במצב מעולה כחדש. לפרטים - 054-6660074 תודה
הודעה אחרונה מאת בוריס א, -
- 0 תגובות
- 959 צפיות
למכירה סט קומפוננט k2p ,סט שהיה אצלי פחות מ-3 חודשים,שימש כסט אחורי,עכשיו רוצה למכור אותו לטובת סט אחר הסט כמו חדש אם אריזה מקורית ,אם כל התעודות+אחריות של יבואן רשמי עכשיו במחיר שלא תמצאו,מחיר מצחיק 1400 ש"ח למועניינים ולמבינים בלבד לפנות אליי בפרטי! 0526160644 דימה אני מאשדוד! הקומפוננט הוא של היבואן הרשמי י.מ.ר,ולא זיוף!!!
הודעה אחרונה מאת Sniper1985, -
- 2 תגובות
- 832 צפיות
מוכר סאב של קיקר הדגם הידוע CVR12 400RMS 800W מצב מצוין שמור כחדש מחיר מבוקש:450 ש"ח גמיש טיפה 0507913254 דור
הודעה אחרונה מאת dorroddorrod, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הסאב הוא 12 אינצ' והתיבה היא תיבה אטומה באיזור ה 35 ליטר. והנה הלינק לאתר של היצרן: http://mobile.jlaudio.com/pdfs/12W3v2_MAN.pdf 12W3v2-D4 והמחיר הוא 500 ש"ח. חברה זהו סאב שמיוצר בארה"ב ובין המדוייקים שיש. נשאר רק אחד אחרון.
הודעה אחרונה מאת quiksilver, -
- 0 תגובות
- 804 צפיות
במצב מצויין. במחיר הזדמנות למהירי החלטה. 1100 שח. למעוניים להשאיר הודעה בפרטי.
הודעה אחרונה מאת Vast_27, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
1 סאב של JBL 1260BR נישמע פצצה אין עלו במחירים שלו ואפילו מעלו ב 500 ש"ח אצלי בידיוק חודשיים קניתי אותו בגריז מערכות בראשון לציון יש קבלות הכול לא עבד כימאת וגם כאשר עבד עבד אם הגברה לא מתאימה ורק 180RMS בקיצור סאב חדש במחיר נמוך אפילו לא ניפתח. 2 מונובלוק של בליטז האמריקאית עבד חצי שנה ומאז יושב בבית בלי מעשה מונו בעוצמה מטורפת ב4 אום 400RMS ב2אום 800RMS ב1אום 1200RMS עיוות נמוך ביותר נצילות גבוהה מאוד עוצמתי ואיכותי פרטים אלו כאן http://www.blitzaudio.com/manuals/BZA3000D.pdf (שלא תיתבלבלו הסאב לא חובר אצלי למגבר הזה על המגבר הזה ישב בזמנו סאב כפול של קיקר CVR והם זזו כמו מטורפים היתי צריך להוריד תגיין…
הודעה אחרונה מאת 1.6 לא סוחב, -
רמקולים וסאב
מאת גיא127- 0 תגובות
- 655 צפיות
למכירה רמקולים פיוניר דגם TS-A6904I חדשים לגמרי לא היו בשימוש מעולם. דגם 400 ואט 80 וואט RMS 4WAY 450 ש"ח סאב HERTZ 10 אנרגי תיבה סגורה עבד חודש מקצועי. חזק מאוד. 700 ש"ח 1100 עבור הכל ביחד. מחיר סופי 0543076669 גיא
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
שלום אני מעוניין למכור את המגבר שברשותי מדובר על V12 פלטיניום אדיו וסאב רד סאונד 600 וואט במצב פגז שניהם לא עבדו קשה בכלל. דורש 700 שח על שניהם ביחד מחיר מיוחד.
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 0 תגובות
- 671 צפיות
למכירה רמקולים jvc 6/9 למגש אחורי [290 וואט] איכותיים וחזקים במיוחד. מותקנים היום על מגש אחורי שפורק מרנו קליאו, גם המגש למכירה. 170 ש"ח לרמקולים. 120 ש"ח למגש. 220 לשניהם יחד. אפשר לפנות בה"פ או בטל' 0524-700126
הודעה אחרונה מאת avargel, -
- 0 תגובות
- 958 צפיות
למכירה רמקולים קומפוננט DRAGSTER DSK672 עלו לי 1600 ש"ח מעוניין להחליף על מגבר מונו או למכירה ב-750 ש"ח. רמקולים מאוד חזקים שדורשים מגבר חזק בשביל להרים אותם. 052-7000456
הודעה אחרונה מאת מקסיםיוסף, -
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למכירה שני מגברים: נקמיצ'י PA1004 המגבר תוצרת ארה"ב, עבודת יד שלא כמו המגברים שנקמיצ'י מייצרים היום בסין. המגבר בבעלותי פחות מחצי שנה נמצא עדיין באחריות, שמור וכולל את הקופסא המקורית שלו ואת החוברת. המגבר היה מחובר לסט k2p בבריג' בפחות משליש gain והזיז אותם כמו שצריך,יש לו סאונד אמריקאי חם. המגבר מחובר וניתן להתרשם ולשמוע אותו. 4X100 WATTS @ 2 OHM 2X200 WATTS @ 4 OHM BRIDGED SENSITIVITY: 98dB ACTIVE 12dB LOW AND HIGH PASS FILTERS SUBSONIC FILTER REMOTE BASS LEVEL CONTROL PORT OPTIONAL RBC1 DIMENSIONS: 11-1/2" X 2-1/8" X 14-7/] תמונות שלו ניתן לראות כאן. 1600 ש"ח, גמיש מעט לרציניים. Audison lrx 4.300 המגבר במצב מצוין, כולל את החוברת …
הודעה אחרונה מאת asafcohen80, -
- 0 תגובות
- 987 צפיות
למכירה הייבריד אוביישן 6 עובדים כמו חדשים חצי שנה היו בשימוש אין את הגרילים המקוריים הסט נימכר עם גרילים של פולס מחיר 1250 אני מהמרכז פלא-054-8166648 רועי
הודעה אחרונה מאת bigi 666, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עקב מעבר לחו"ל אני נאלץ למכור את הציוד הבא. המחירים בריצפה, הציוד שלא ימכר עד התאריך הנ"ל ישלח לחו"ל. כל הציוד חדש בקופסא למעט הסאב ולא הותקן מעולם. כל הציוד נקנה בארץ!!! 1. מגבר HELIX A4 - מגבר גרמני 4 ערוצים ברמה הגבוהה ביותר. 3000 ש"ח 2. מגבר HELIX A6 - מגבר גרמני 6 ערוצים ברמה הגבוהה ביותר. 3000 ש"ח 3.מגבר מונו JL 1000.1 - המונו המושלם לכל סאב. 3000 ש"ח 4. סט DLS UR3I - סט 3 חלקים ברמה הגבוהה ביותר של DLS 2800 ש"ח 5. סט DLS NOB6 - סט 2 חלקים ברמה הגבוהה ביותר של DLS 2800 ש"ח 6. הד יוניט PIONEER P9 COMBO - אחד מההד יוניטים הטובים בעולם, היי אנד אמיתי. 6000 ש"ח 7. סאב JL13W7 - הסאב האגדי, ברמה הגבוהה בעולם לכל הדעות, מגיע בתיבה אטומה מ…
הודעה אחרונה מאת mtgb, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מדובר ב jl audio בן 4 חודשים מחירו 1800
הודעה אחרונה מאת natih, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
שלום לכולם. למכירה מגבר BOSS CTR 60 150X4 200 ש"ח
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, להלן פרטי המוצרים: 1. מגבר 2 ערוצים, דגם: Alpine MRV-T420. מגבר איכותי מאוד ! מיועד לסטים של קומפוננטים איכותיים לקבל צליל מושלם ! (מוציא יותר מעל המוצהר 10-15% - קיים הוכחה בתעודת היצרן) מפרט: 110 watts RMS x 2 at 4 ohms 170 watts RMS x 2 at 2 ohms 340 watts RMS x 1 in bridged mode Stereo or bridged mono output Tri-Way capable Bass Engineᆴ features: Variable 15-400 Hz high-pass/30-400 Hz low-pass crossovers, 12 dB/octave Tuned Bass EQ (6 dB bass boost at 50 Hz with adjustable Q factor, while frequencies below 30 Hz are cut by 6 dB) MOSFET power supply STAR Topology (minimizes internal noise and prevents ground interfere…
הודעה אחרונה מאת xPsycho, -
- 2 תגובות
- 842 צפיות
קורא הכל כולל הכל,מסך טאץ' גדול,היה בשימוש 3-4 חודש ומאז לא היה בשימוש. זה המכשיר: http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=11360&ref_id=bazman מחיר מבוקש 1000 שקל גמיש קצת לרציניים. בה"פ.
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגבר מעולה למבינים מוצהר 250 וואט RMS ב 4 אוהם ו 500 ב 2 אוהם, בפועל הרבה הרבה יותר ,כנראה קרוב ל 800 וואט RMS ,איכות מדהימה.(0.15% THD) ואמין ביותר. לינק למגבר זהה שנמכר ב ebay : http://cgi.ebay.com/Rockford-Fosgate-Punch-500m_W0QQitemZ150239595176QQihZ005QQcategoryZ64570QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem תמונות רק להמחשה בלבד ונלקחו מהלינק! לצערי אין לי את 2 המכסים מהצדדים,קוסמטי בלבד. (אולי אני אוכל לארגן אחד) אני מעוניין לשמוע הצעות בה"פ
הודעה אחרונה מאת ace,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 315 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 3n
- Itzik-b
- ראובי
- sperial
- מלטבשי
- yahaga
- wee~man acuna
- שביט
- amosbmw
- BoazB11
- Golf_91
- גור אדם
- נעם101
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- Tal7
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
- פינדר
- Be roo
- TvrSpee12
- ofralon
- גולדן191
- zvigolden
- baer
- Yoyo770
- topop
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- axSupreme
- orankohn
- Night Driver
