מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
עקב שדרוג מוכר את המערכת שלי. רדיודיסק איכותי של פיוניר.PIONEER DEH-P80MP הרדיו דיסק עם ההגברה הפנימית החזקה ביותר 4X36RMS וואט או 60X4. מעולה למי שלא רוצה מגבר .כמו כן יש 3 יציאות RCA של 6.5 VOLT ליציאה. הפיוניר נמצא אצלי כ7 חודשים יובא מארהב חדש כרגע ללא שלט (נאבד לי אבל אם אמצא אצרף) מצב מעולה ומורכב ניתן לשמוע.כרגע לא מכוייל לארץ אבל אם חשוב למישהו עם הצעה טובה הכיול עליי.יש תצוגה אנימציה מדהימה להחלפה או מכירה במחיר מעולה. http://www.pioneer.eu/eur/products/a...0MP/index.html מידים 6.5 של BOSTON ACOUSTICS דגם RC620 מצב מעולה ומחיר עוד יותר . הנה לינק לנתונים שלהם. http://mobile.bostonacoustics.com/manuals/RCManual.pdf מונובלוק סופ…
הודעה אחרונה מאת dnco, -
- 0 תגובות
- 602 צפיות
היו בשימוש שבוע בלבד,השביתו לי את האוטו אז אני מוכר אותם מצב מושלם! מי שמחפש רמקולים קידמיים לפונטו ולא לבנות שום דבר אז זה מה שאתם צריכים. 250 ש"ח נא לפנות בה"פ
הודעה אחרונה מאת Ibiza1990, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
המגבר שומש אצלי כ-4 חודשים, רק 2 מהערוצים שלו שומשו ו-2 שלא שומשו מעולם ! מגביר סט של מילה Mlk 165 בלי למצמץ, כמעט ולא מוגבר אפילו . אפילו האריזה שלו שמורה אצלי חדשה כמו שצריך עם כל מה שמגיע איתו כולל כפתור שליטה על הגיין של הבאס במידה ומחברים סאב או משהו ... מחיר : 1500 סופי למגבר חייתי ודנדש שנשמר עם כפפות של משי ! אפשר לבוא ולהתרשם מתי שרוצים, למרות שהביקורות מדברות בעד עצמן ... 0545512177 - ניר
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חדשים מאריזה.
הודעה אחרונה מאת qwerty1973, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה : רדיו דיסק קלריון HX-D2 היה בשימוש פחות משנה, שמור מאוד ובמצב מצוין! 3,800 ש"ח מגבר AUDISON LRX2.150 חדש בקופסא, מעולם לא היה בשימוש!!! 1,800 ש"ח לפרטים ושאלות בה"פ
הודעה אחרונה מאת 205, -
למכירה סאב HERTZ
מאת busy- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הדגם 12" HERTZ EBX-300 1200שייח-מצב מצויין-תיבה מקורי Specifications: * » 300mm Subwoofer in Bass Reflex Box * » Woofer: 300mm * » Sensitivity: 94dB/SPL * » Impedance: 4 Ohms * » Power Handling: 1000 Watts Peak Power, 500 Watts Continuous
הודעה אחרונה מאת busy, -
- 0 תגובות
- 736 צפיות
בניה מעץ עבור סובארו DL לגודל 6.5" מי שמעוניין מוזמן להגיע לחולון ופשוט לקחת. 0578142383 שכחתי תמונות ...
הודעה אחרונה מאת liorshash, -
- 1 תגובות
- 782 צפיות
אז כפי שאומרת הכותרת העניינית מאד, שבה ציינתי שאני רוצה למכור או להחליף את הר"ד שברשותי מתוצרת אקליפס מקבוצת פוג'יטסו טן היפנית, דגם CD3200. פרטים על המכשיר ניתן למצוא פה: http://www.crutchfield.com/S-TYxEwmbgjze/p_099CD3200/Eclipse-CD3200.html מכשיר במצב טוב. מגיע עם שלט כמובן. פאנל נשלף, רדיו אירופאי, דיבורית מובנית כולל שיחה מזוהה, וכל שאר הפיצ'רים. להחלפה באלפיין 9855/9887. או באקליפס CD7200. או למכירה ב1450 ש"ח אני מחולון, עובד ברמת גן. בה"פ.
הודעה אחרונה מאת מה רע בשביט?, -
- 0 תגובות
- 579 צפיות
http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=88 פאנל איכותי ביותר ספינת הדגל של JVC דגם JVC-KD LHX550 3 יציאות 5V מוזהבות.כניסה לכרטיס זיכרון SD,קורא MP3 ,גולת הכותרת-מסך מגע, שלל צבעים ,אפשר להוריד אנימציות.פנל חשמלי,כולל שלט הגברה פנימית MOSFET50*4,יש אריזה ואחריות לעוד כשנתיים.מכשיר שמור ברמה . מחיר :1000 שקל.
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
CDA-9855R כל הכיוונים, הגדרות, חיתוכי קרוס אובר, קרוס אובר פנימי, אקולייזרים, הגדרות תאורת מקשים, שליטה על סאב, IPOD, ווליום בהגה, פאנל נופל חשמלי, הגדרת הטיית מסך ועוד... כולל שלט אלחוטי שולט על ה-כ-ל!!! 1250ש"ח כולל חשבונית אפשר גם מחיר טוב למזומן (מחיר זאפ-אחריות:שנה 2500ש"ח, שלוש שנים 3400-3900ש"ח) זאפ- http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=41 יצרן- http://www.alpine.com.au/products/product.asp?modelID=228&search=1 נשאר מכשיר אחרון... מזל טוב לזוכה...
הודעה אחרונה מאת armadillo, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום למכירה מכשיר בן שנה וחודשים, תקין לחלוטין , מוחלף עקב מעבר למערכת הכוללת ניוט לוויני המכשיר מקורי ומתאים לC5, 407 ו C4 מ 2005 והלאה. Mp3,rds,cd text מקורי. כולל תכנות לרכב (קידוד מחשב) 1000 ש"ח - מחיר מציאה למכשיר מסוג זה. כחדש - 3500 שקלים. כולל קידוד לרכב (בשווי 250 שקלים) בנוסף - RD4 ללא MP3 מתאים ל C4 5 ו 407- 600 שקלים בלבד. תקין לחלוטין - כולל קידוד לרכב (בשווי 250 שקלים) פרטים בהפ או 0542340912 מתאים למי שרוצה לשמור על המראה המקורי של הרכב \ שליטה מההגה והמסך והתפריטים.
הודעה אחרונה מאת omri75, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה תיבה לסאב 2 * "12" גודל 87*38*55 בניה מקצוית מפיברגלאס.צבע שחור מטלי. פרטים בטלפון : 0544-942-360 פבל
הודעה אחרונה מאת bonky00, -
- 0 תגובות
- 767 צפיות
מגבר מדגם SRX4 אצלי פחות מחצי שנה עדיין באחריות שמור לחלוטין ללא שריטות מגיע עם הקופסה שלו המברג וכל מה שבא איתו + 2 קבלים של RCA של חברת AUDISON + סאב של פיוניר 400RMS עדיין בקופסה שלו היה בשימוש חודש בלבד! ללא תיבה המגבר לא מחובר כבר לרכב!! פשוט לבוא ולקחת!! כל זה במחיר של 1500 ש"ח בלבד!!!!!!! לא גמיש והמחיר של המגבר הזה חדש מעל 2000 ש"ח!! אז את כל החבילה הזאת מקבלים ב 1500 ש"ח לא גמיש! נוסף HU של חברת קלריון דגם: dxz595usb http://www.clarion.com/us/en/products/2008/audio/source_units/cd/DXZ585USB/us-en-product-pf_1172385079010.html מגיע עם כל מה שבא יחד עם המכשיר! הכל נשמר דורש 900 ש"ח הוזלה למי שלוקח את הכל! הצעות בפרטי או במספר 0526814…
הודעה אחרונה מאת eladbe, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר רוקפורד שתי ערוצים 30 RMS טוב לטוויטרים או רמקולים אחוריים. המגבר הוא אנדרייטד ומוציא יותר מהמוצהר במצב חדש! מחיר מצחיק של 300 ש"ח
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 542 צפיות
אחת ל 3100 ואחת ל 5110. בשתיהן יש רמקול, מיקרופון, יחידת מרכזית, עריסה לטלפון וחוטים. שתיהן לא מכילות את האנטנות. בה"פ אריאל
הודעה אחרונה מאת ariel:-), -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מגבר מונו בלוק דגם EP1D נימצא בשימוש 3 חודשיים עובד מצוין מחיר 1800 ש"ח סאב היי אנרג' 2 סלילים אם תיבה מקורית של היבואן וגריל מקורי הסאב חדש הופעל כדי לראות שהוא תקין שוכב לו ברכב מחיר 1950 ליצור קשר בה"פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 0 תגובות
- 809 צפיות
למכירה רדיו ALPINE CDA9853 ב 1,500 שקל. למכירה מגבר ORION 4004 ב 1,000 שקל. למכירה סאב של Dragster ב 500 שקל. פלאפון 054-6401440
הודעה אחרונה מאת kpesi, -
- 0 תגובות
- 985 צפיות
רדיו דיסק לרכב Pioneer DEH3950 מגבר לרכב Rockford P450 זוג רמקולים REF9613I Infinity רב בריח MVP625 מיגון ובטיחות לרכב הכל ביחד 2000 שקל מחיר סופי פלאפון לבירורים 0544532796
הודעה אחרונה מאת igal206, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
רדיו דיסק פיוניר צבעוני דגם 860, מצב מצויין שלוש יציאות כיוונים ברמה מחיר 1300 חדש עולה 2800 בזאפ. רדיו דיסק אלפיין חשמלי דגם 9853, חשמלי שלוש יציאות מחיר 1100 חדש 2400. סאב פיוניר 1200 וואט, דגם חדש כולל תיבה מחיר 450 סאב מוראל 15, אינץ כולל תיבה מקורית וגריל ניקל מחיר 600 סאב רוקפורד P3, החדש כולל תיבה סאב חזק מחיר 600 סאב פיוניר דגם ישן, 450 וואט כולל תיבה מחיר 300 סאב SoundStream דגם XW12 מחיר 400 מונו בלוק של רוקפורד, מהישנים שחור עם פסים ניקל אפשרות לחבר שתיי סאבים מחיר 700 מונו בלוק של אלפיין מקורי, מהחדשים שחור עם מנורה כחולה מחיר 1000 מגבר 4 ערוצים רוקפורד, מהישנים 200.4 חזק מחיר 600 אפשרות החלפה על טורבו T3-4 או GT28-מזרקים …
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה פרוססור שכזה באריזה, מעולם לא נפתח. 2000 ש"ח. 0544415715 שרון
הודעה אחרונה מאת Mosho, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אצלי שנה ושימשו לבמה אחורית בלבד כלומר הם מונמכים בטירוף ובלתי מנוצלים במצב חדש מיותר גם לציין שבד אקוסטי הגן עליהם כל הזמן מהשמש, סיבת המכירה היא עקב שידרוג לקומפוננטים מאחור, רכשתי אותם ב850 שקל ואני מוכר ב 450. http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=256
הודעה אחרונה מאת puntoto, -
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם כפי שניתן לדעת מכרתי את רוב המערכת הדברים שנשאר אצלי הם: מגבר 4 ערוצים של סוליד אודיו 4*50RMS המגבר במצב דנדש ללא שריטות ותקין לחלוטין אף פעם לא נכנס לפרוטקשיין המחיר שאני רוצה עליו הוא 500 ש'ח סופי לא יורד שקל גרילים מקוריים של קיקר במידה 6.5 אינ'צ 50 ש'ח ואחרון הוא מפצל מתח בעל כניסה של 2\4 גי'ג ו3 יציאות של 4\8 גי'ג 100 ש'ח אפשר ליצור קשר בהודעה פרטית או בטלפון 050-7070140 אסיף נ.ב מגיע מחר למפגש אז נא להודיע לי אם מישהו רוצה משהו מפה שאני יביא איתי
הודעה אחרונה מאת asif84, -
- 0 תגובות
- 737 צפיות
דאבל p3 בתיבה אטומה שנבנתה לבד.1600. מונובלוק spl 1000rms 1 oham -1200 ש"ח קבל 3 fard- ש"ח420 רמקולים 6x9 של jbl חדשים באריזה...100rms 420 ש"ח קומפוננטים morl tempo ב300 ש"ח קבל 1 fard של impdence ממש קבל ברמה 300 ש"ח סאב היפוניק 300rms כולל תיבה אטומה 400 ש"ח.... כל הציוד הינו יד שנייה..[חוץ ממה שנרשם לידו] 0509323807 נאור ניתן לבוא ולהתרשם מהציוד
הודעה אחרונה מאת naorkicker2, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה מגבר XETEC הגרמנית מגבר היי אנד שלהם מסדרתPRESTIGE הספק נקי לערוץ בדאפמינג פאקטור של 300 ב50 Hz בעל 2 ספקים מה שהופך אותו ל Dual mono. המגבר בעל הספקים מאוד מרשימים וקטן מימדים. 2 x 205W @ 4 ohm 2 x 350W @ 2 ohm 2 x 590W @ 1 ohm 1 x 700W @ 4 ohm bridged 1 x 950W @ 2 ohm bridged THD: S/N Ratio: >96dBA Freq. Response: 5Hz ~ 30kHz Damping Factor: >300 (50Hz) Max. Input Current: 85A (at 13.8V) Fuse: 3 x 30A Dimensions: 11" x 11" x 2.56" (28cm x 28cm x 6.5cm) עקב הזדמנות עבורי אני מציע אותו במחיר אטרקטיבי למהירי החלטה
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה מגבר מונו בלוק מבית KICKER. דגם: Kicker KX600.1 מוציא בפועל 740W RMS ב-2 אום ! (ע"פ בדיקת היצרן) מגבר חזק במיוחד ! מחיר: 1150 ש"ח (למכירה בלבד - לא מעוניין בהחלפות) מפרט: Number of Channels 1 - Mono RMS Power (4 ohms) 300 watts x 1 channel RMS Power (2 ohms) 600 watts x 1 channel RMS Power (1 ohm) Not Stable Bridged RMS Power Not Bridgeable Total RMS Power 600 watts Peak Power Output N/A Minimum Impedance Unbridged 2 ohms Minimum Impedance Bridged Not Bridgeable ohms THD at Rated RMS Power 0.5% Speaker Level Inputs Yes Preamp Outputs 1 pair Built-in Crossover Yes - LP Low-Pass Crossover Freque…
הודעה אחרונה מאת xPsycho, -
- 1 תגובות
- 876 צפיות
למכירה רדיו דיסק של אלפיין במצב כמעת חדש(יש שבר קטנטן על הפאנל אבל לא משהו רציני). מכשיר ברמה גבוה. ALPINE CDA 9851 700שקלים (מכשיר שעלה חדש פעם 2000שקלים וטוב יותר מכול פיוניר ועוד מכשירים שיש היום)
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז ככה, אני משדרג את המערכת ומוכר את רוב הרכיבים הנוכחיים: Mcintosh MC425 Mcintosh MC427 JL 500\1 Adire Audio Shiva כולל תיבה אטומה Supremo Piccolo מידים profi vanadium phase plug של ריינבו אחד עובד השני לא (הפיקולו) והמחירים: 1. 1500 ש"ח 2. 1500 ש"ח 3. 1100 ש"ח 4. 500 ש"ח 5. 500 ש"ח 6. 700 ש"ח 0544415715 ביום ראשון בצהריים אני נוסע לחו"ל עד יום רביעי עד אז אפשר בהודעות בפרום. אם מישהו ממש רוצה גם את הקלריון 955 יכול להציע הצעה ואם תהיה יפה אני אשקול בחיוב. בנוסף, גם הבניות אצלי למכירה. הרכב הוא פיאט פונטו HGT, לא ידוע לי על התאמה לפונטו רגילה, אולי כן, אולי לא. המחיר מן הסתם לא ייקבע כאן מפני שהבנייה מן…
הודעה אחרונה מאת Mosho, -
קבל של לאנזר
מאת amisha- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 556 צפיות
1.6 פאראד , עם תצוגת מתח דיגיטאלי ואנימציה קטנה . חיבורים של 4ga ושל 8ga לשני הקטבים . בפרטי תודה .
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 0 תגובות
- 849 צפיות
כמובן שהבכל במכשיר אחד דיוידי שהוא בתוך קופסה ולא נעשה בו שימוש כלל. מסך נגיעה, דיבורית בלוטוס, חיבור עם יציאה לכבל USB לתא הכפפות(לאלה מבניכם שלא רוצים לצרוב דסקים וכמובן לחבר דיסק און קי. שלט, מסך חשמלי, שליטה על הסאב. TV tuner. Ipod ready. aux. 4chanel rca. כמובן שהמסך נשלף. שלט אלחוטי. ממש כל הדברים האפשריים. המחיר הוא 2500 שח. ניתן למיקוח קל. 0525077077 או בהודעות פרטיות
הודעה אחרונה מאת matan_z, -
- 0 תגובות
- 899 צפיות
המגבר 4 ערוצים מוציא 100WRMS נקיים לכל ערוץ ב 4 אום. בגיור לסאב מוציא המגבר 350WRMS . יציאות מוהבות המגבר נמדד ב 12V לכן בפועל מוציא קצת יותר הספק. המגבר הוא מותג עולמי תוכנן והורכב ביפן מי שמבין יודע שמדובר במגבר ברמה מאד גבוהה מגבר חק ואיכותי. מחירו בארץ: 3000 מחיר אחרון: 1800 אחריות ל 3 חודים http://nakamichi.com/home.html טלפון: 0545857779 גל
הודעה אחרונה מאת גל11,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 315 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 3n
- Itzik-b
- ראובי
- sperial
- מלטבשי
- yahaga
- wee~man acuna
- שביט
- amosbmw
- BoazB11
- Golf_91
- גור אדם
- נעם101
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- Tal7
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
- פינדר
- Be roo
- TvrSpee12
- ofralon
- גולדן191
- zvigolden
- baer
- Yoyo770
- topop
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- axSupreme
- orankohn
- Night Driver
