מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
רדיו דיסק אלפין סידרה 9855 1350 ש"ח מגבר קיקר 350*4 ZX ש"ח 800 מי שקונה את שניהם ביחד אז המחי הוא 2000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת igorbur, -
- 0 תגובות
- 746 צפיות
טוב אז ככה: *קומפוננט אינפינטי קאפה 6.5. *אקולייזר של BOSS ,דגם ava-1208s שולט על כל האלמנטים ,ונותן גם כניסת AUX לאייפוד ופלאפונים . *מגבר של hifonics דגם zeus x440 ארבע ערוצים. *קבל של לנזר 1.6 VIBRENT צג LCD , שעבר מוד הארכת מסך *מונובלוק לסאבים של JBL GTO3510 תומך עד 360 RMS. *שני סאבים של קיקר , C12 בתיבה כפולה , מידות מקוריות , כולל מחיצה באמצע (הכנתי שבוע שעבר). מדוייקים להפליא. *על הרדיודיסק אני לא ארחיב , אבל רק אומר שהוא של פנסוניק , תומך MP3 , ועושה את עבודתו נאמנה . בנוסף , חיווט 4גייג' מהמצבר , מפצל + , בית פיוז עם פחת (משהו נחמד ויעיל) , הקונטרולר של הסאבים עבר מוד , ונמצא בדשבורד איפה שהמשולש האדום. RCAים של רוקפורד (מהרדיודיסק …
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
- 2 תגובות
- 931 צפיות
למכירה מספר דברים 1.סט של מורל היבריד אובישן בקרטון המקורי במצב דנדש 2.מידים של HERTZ HI ENERGY 3.טוויטרים של מורל פולס מחירים בה"פ או בפלא 0545319126 אדי
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
- 2 תגובות
- 908 צפיות
יש לי צינג"ר פייוניר , השתמשתי בו 1 - 2 שנה בערך .עדיין חדש , אין בו בעיות אין כלום . הציינגיר בא עם כל הכבלים , גיינגיר קורא MP3 , עם 6 דיסקים + מחסנית הדיסקים . 600 ש"ח
הודעה אחרונה מאת shadyabs, -
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
נגן MP3 עם כניסת USB וכניסת LINE IN. מתחבר בכניסת AUX של רכבי הונדה למכשיר המקורי של הרכב היה בשימוש שנה וחצי ונמכר עקב שדרוג. XCARLINK הדגם החדש למכירה הדגם הישן ללא כניסת SD, תקין לחלוטין בקופסא המקורית. 300 לא למיקוח
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כאמור למכירה רדיו דיסק פיוניר 6950 . נקנתה לפני כשנה וחצי מעוזי רדיו עם אחריות מקורית,ולא בדוכנים מפוקפקים. יש אחריות לעוד כשנה +- של עוזי רדיו. המכשיר במצב חדש! ללא שריטה,מגיע עם קופסא מקורית על הכבלים המקוריים וכו'. מאפיינים: קורא פורמטים -,MP3,WMA,WAV,ACC,CD-R,CD-RW תצוגת OEL 3D כחולה איקולייזר EEQ+BMX איקולייזר דיגיטלי 7 ערוצים לכיווני סאונד ברמה הגבוהה ביותר שליטה מלאה על סאב-וופר כניסת AUX אחורית שולט I-POD מוכן למתאם BLUETOOTH מוכן למתאם USB CD טקסט שלט חכם עם ג'ויסטיק -כלול פנל נופל ונשלף תכונות נוספות 3 יציאות RCA 24 תחנות רדיו בזיכרון מגבר פנימי- 50X4 MOSFET טיונר רדיו - SUPERTUNER 3D כפתור ג'ויס…
הודעה אחרונה מאת oron70, -
GPS MIO MOOV 300
מאת inc- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
GPS כחדש mio moov300 עלה לי 339$ השתמשתי בו פעמיים .מסך 4.5 אנטנה בטכנולוגיה שקולט לווין בשניות כולל ערכה מלאה לרכב כולל תוכנת ניווט 09 MIO MAP לכבישי ישראל מעודכנת המכשיר חדש!!!!! כולל הקופסא ערכה מלאה לרכב שימש אותי יומיים. לרציניים בלבד מכשיר ללא שריטה. 700 ש"ח 0544-911119
הודעה אחרונה מאת inc, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הספק אפקטיבי: 4x50 וואט RMS , גישור לסאב: בעל גישור לסאב , יצרן: Lightning Audio , הספק מקסימלי: 150 וואט , מספר ערוצים: 4 כמו חדש אצלי 4 חודשים לא היה מחובר לסאב ! 650 ש"ח 0544-911119
הודעה אחרונה מאת inc, -
- 0 תגובות
- 682 צפיות
למכירה רדיו דיסק קלריון DXZ855MP חדש עדיין באחריות עם קבלות ואריזה נקנה חדש ב 3000 ש''ח המכשיר בין החזקים באיכות . 1800 גמיש 0546827474דני 0547699731 ארטור אזור חיפה http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=DXZ855MP
הודעה אחרונה מאת bogdan, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סאב כפול של פיוניר במצב דנדש 650 שח דגם יהלום לא כמו כל החארטות שיש היום
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
דאבל דין של חברת OWA מסך טאצ' כולל GPS , טלויזיה,DVD קורא כל הפורמטים עם יציאות למצלמה ולמסכים. מעוניין במכירה או החלפה. 0544371201 מתן
הודעה אחרונה מאת dudu g, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
2 דברים למכירה : 1.קרוסאובר אקטיבי PPI FRX-456 רובכם מכירים אותו כבר ואם לא אז ניתן לערוך חיפוש בפורום תמצאו הרבה מידע ניתן לשלוט איתו על 6 ערוצים ( 3Way מקדימה + 2Way מאחורה + סאב ) סלופ 24Db לסאב , לכל שאר הערוצים 12Db מכשיר מדהים למי שלא רוצה להשקיע יותר מדי על פרוססור בכדי לעבור להגברה אקטיבית תמונה : מחיר : 1100 ש"ח 2.אקולייזר Lanzar Vibe E740V אקולייזר גרפי 7 ערוצים ( בנדים ) - 60 , 150 , 400 , 1k , 2.4k , 6k , 15k כניסה אחת , 2 יציאות - Front + Rear ( קיים Fader ביניהם ) משמש גם כPre-Amp בעל Led Vu Meter למודאגים גודל - חצי דין תמונה : מחיר : 200 ש"ח שניהם נמכרים עקב מעבר לCar-Pc ( אין מה לעשות מתקדמים בחיי…
הודעה אחרונה מאת Dj-Gutz, -
- 1 תגובות
- 937 צפיות
סט קומפוננט דגם: B1.65C מבית: Lightning Audio סט מהודר ביותר, חווית שמיעה בלתי נשכחת!!! מקורי מבית Lightning Audio מפרט טכני: -סט רמקולים קומפוננט 6.5 אינטש. - עוצמה 225WATT. - עוצמה נקיה 75RMS. - רגישות 90db . - תחום תדרים: 40Hz-32,000Hz. - התנגדות ohms 4. - אפשרות לחבר את הטויטר לרמקול ולכוון את השמע - זוג קרוס אוברים ("פילטר"-מנווט תדרים). - זוג וופרים מידים. - 2 זוגות טויטרים. - מימברנות עשויות גומי טבעי המונע התייבשות הרמקול ומעניק עוצמת סאונד נקייה ואיכותית. - מימברנות צהובות. ---------------------------------------------------------------------------------------------- מגבר מונובלוק H…
הודעה אחרונה מאת אושרי&יפרח, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, עקב שדרוג הטוויטרים שלי ל DYNAUDIO MD130 אני מציע למכירה את הטוויטרים הקודמים שלי DYNAUDIO MD100, נקנו חדשים מחבר פורום ועבדו לא יותר מ 3 שבועות, כמו כן הטוויטרים מגיעים ללא בית ולכן נבנו להם בתים קטנים (שניתן למקם אותם על הדשבורד) ויפים ע"י האומן יוסי אלפיין שעשה עבודה באמת יפה. הטוויטרים (דעתי בלבד לאחר שהיה לי את הMT22 ושמעתי לא מעט את MT23) הרבה יותר טובים מ ה MT22 או MT23 של מורל, יותר מפורטים וחדים כשצריך. לדעתי טוויטרים מדהימים אך תמיד רוצים יותר טוב . פרטים נוספים ניתן למצוא פה: http://www.dynaudio.com/eng/auto/mobile/md100.php תודה.
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
התחלתי לעבוד ביס וקיבלתי רכב מהעבודה אז אני נאלץ למכור את הסאב שלי. סאב במצב כמו חדש עם תיבה המותאמת לו בידיוק סאב מדגם ES300 350W RMS 800 עם תיבה, יש על מה לדבר הפלאפון ליצירת קשר 0525884099
הודעה אחרונה מאת Eviatar, -
pioneer 6050
מאת sexyboy9- 0 תגובות
- 887 צפיות
שלום, המערכת שלי עמדה שבועיים על הרכב,ואחרי שבועיים טסטתי לחו"ל והבאתי לעצמי דיוידי אז אני מוכר את המערכת הזו. המערכת עדיין יש עלייה אחריות שנתיים ו 8 חודשים. כימעט ולא הייתה בשימוש,במצב הכי חדש שיש. אני רוצה עלייה 750 ש"ח. למעוניינים או בפרטי, או בפלא 0526735942 שימי
הודעה אחרונה מאת sexyboy9, -
- 0 תגובות
- 798 צפיות
panasonic 8413 קורה את כל הפורמטים מסך צבעוני. פנל נופל ונשלף 3 יציאות למגברים . שליטה על IPOD יציאה 5V. ועוד ועוד מחיר 650 אזור מרכז. הודעה פרטית . יש את האריזה הכל נראה כמו חדש.
הודעה אחרונה מאת natio2, -
- 5 תגובות
- 4 אלף צפיות
סאב של פיוניר לא היה בשימוש ניתן לחבר ולהתרשם מצורפת תמונה 800 וואט לא ידוע לי חוץ מזה כלום אזור מכירה פתח תקווה 054-5805534 אבי
הודעה אחרונה מאת AviPolo6N2, -
- 0 תגובות
- 596 צפיות
מהסוג הישן והטוב עם הגומי האדום. עובד ב4 אום. יכול לקבל כ300 RMS אולי קצת יותר. הוא מגיע בתיבה אטומה קטנה של 28 ליטר איכותית מאד! מדובר בסאב מצויין ונדיר, כבל לא מייצרים כאלה. אני מעוניין בסאב חזק יותר עקב קניית מונובלוק. מעוניין בP3 או משהו בסגנון. 0546340991 או ה"פ קורן.
הודעה אחרונה מאת dt50r, -
- 0 תגובות
- 617 צפיות
רדיו דיסק פיוניר מצב מצויין קורא צרובים,לא MP3 קופוננט 6.5 עדיין בקופסא,של קיקר,עם הטווטירם ועם הקרוסים מצב מצויין! 75 RMS 150 WATT רדיו דיסק - 150 שקל קופוננט - 450 שקל שניהם ביחד 500 שקל נייד בכל הארץ,גמיש 0542441060/SMS/ה"פ
הודעה אחרונה מאת avimaor15, -
- 1 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
למכירה מכשיר Double Din של חברת Kenwood דגם DDX5022 המכשיר במצב חדש ללא שריטה. המכשיר בעל מסך מגע בנוסף עם המכשיר תקבלו מוח GPS של חברת COBRA עם תוכנה של IGO 8 עדכנית ביותר! המכשיר במצב חדש היה בשימוש רק 3 חודש. המחיר הוא 3500ש"ח נייד באזור דרום ומרכז... אפשר לפנות בה'פ או בפלא:0545219463/0546600107
הודעה אחרונה מאת Zerakul, -
- 1 תגובות
- 694 צפיות
למכירה סאב מבית קיקר CVR12 הסאב אצלי חצי שנה חדש מש חדש אתם יכולים לבוא ליראות ולשמוע ביצועים לרציניים בלבד ואני רציני!!! יש תמונות פרטים בה"פ או 0504372425 שי
הודעה אחרונה מאת שי ברזילי, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
1)רדיודיסק mp3 פיוניר 2)רמקולים פיוניר 440 W 3)מגבר גדול 4 יציאות 4)סאב 12 אינצ' עגול של kikker ! המערכת הורכבה לפני כמה חודשים ואני מוכר כי אני צריך כסף למשהו יותר חשוב,הכל עובד כמו חדש! 2000 ש"ח לבוא לקחת. בועז-0526468272
הודעה אחרונה מאת boazYBT, -
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
סאב: FI BTL אינץ15 2000wrms הסאב היחידי בארץ, הסידרה הגבוהה של FI. הסאב הוא עם כל התוספות האפשריות (קירור,מגנט שלישי וכו") הוגבר רק על 1500rms. כרגע לא עובד, כי המונו שהפעיל אותו נמכר. בעל 2 סלילים של 2 אוהם, משמע התנגדות סופית 1 אוהם (או 4). כרגע יושב בתיבה של 140 ליטר, אך הוא יכול לעבוד בתיבה (פורטד בלבד) של 90 ליטר ומעלה. סט קומפוננט: מורל הייבריד אוביישן 6.5 אינץ. אחד מהסטים האיכותיים שיצאו למורל. נמכר בחנויות ב-2000+ ש"ח. מחיר: 1300 ש"ח. מגבר 2 ערוצים: רוקפורד 500A2 (בצורת טרפז): מוצהר 2X125WRMS ב-4 אוהם, 2X250 ב-2 אוהם, אך בפועל מוציא יותר. מסוגל להחזיק סטים חזקים, וגם סאב חזק ב-4 אוהם. קישור למעט נתונים: http://www1.dealtime.c…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מסך נגיעה של חברת CARTECH עם DVD + בלוטוס + GPS IGO 8 מובנה עם אפשרות למצלמת רוורס. עם אחריות מותקן ברכב פחות מחצי שנה. מחיר: 2600 פלא: 0526656175 אוראל
הודעה אחרונה מאת אוראל יצחקי, -
אלפיין 9855
מאת עתיד- 1 תגובות
- 858 צפיות
למכירה אלפיין 9855, המכשיר במצב מצויין. ללא שריטות מכות וכו'. עובד תקין לחלוטין. נמצא בקרטון עם כל האביזרים שלו כלל השלט צמה וכו'. פרטים נוספים בפרטי
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
אלפיין 9855
מאת asif84- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בן שנתיים בערך שמור מאוד אין מה להרחיב עליו, רובכם כבר מכירים למה המכשיר מסוגל 1500 ש'ח ה.פ או בטלפון052-7070140 אסיף.
הודעה אחרונה מאת asif84, -
- 0 תגובות
- 558 צפיות
טוויטרים חדשים דגם MT11 לא היו בשימוש. 80 RMS מחיר חדש 420 אצלי 350 פרטים על הדגם: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=40611 052-4471713 אזור מכירה: בת-ים
הודעה אחרונה מאת civic vti, -
- 0 תגובות
- 865 צפיות
KINETIK HC1400 1500 Amp High Current Power Cell Specifications 60 Ah 1500 Amp 1150 CA Dimensions : 9" x 5.3" x 8.1" Weight : 39 lbs תקין 100% קישור להמחשה בלבד http://www.woofersetc.com/p4577/HC1400--Kinetik-1500-Amp-High-Current-Power-Cell.htm
הודעה אחרונה מאת Number One, -
- 1 תגובות
- 825 צפיות
מגבר היי אנד אמיתי, מגבר גרמני, ספינת הדגל של הליקס. המגבר חדש באריזתו, מעולם לא היה בשימוש. מגבר ברמה גבוהה יותר מה vrx 6 לטעמי, ועולה בחו"ל גם יותר ב 100 דולר. לפרטים נוספים: http://www.woofersetc.com/p3433/A6-Competition--Helix-6-Ch-6x75-150-Watt-HighEnd-linear-Amplifier.htm בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת dj sagi b,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 450 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Rongaflugen
- David32
- פינדר
- EvGriga
- dr6633
- levy
- gpm11
- danbr
- itaimoto
- yuval1111
- this_is_me
- אלעדית
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- פיני חד
- fishmanl
- fatboy1340
- chrono
- yoav911gt2
- RedLabel
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- ISRAEL4theWIN
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
- yahaga
- Coresh
- Amitbak
- AviorXD
- שחר 1
- garicho
- avargel
- פיזיקאי שימושי
- moomai
- Supertigre
- BRAVO_SX
- גור גור
- daniel.asu
- GKME
- Ragnar
- TvrSpee12
- SlowRide
- - XM -
- דאבל קלאצ
- Jeka88
- asix
- meir_gi
