מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
למכירה סאב קנווד למתחילים בתקציב זול. קוטר 10 אינ"ץ +תיבה עובד מצוין . 150 RMS . מחיר 150 ש"ח. דודו : 0574804395
הודעה אחרונה מאת DUDUSL2, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
רדיו פיוניר deh 3050ub עם שלט וכניסת usb ושלוש שנים אחריות רמקולים פיוניר אחוריים 400w ורמקולים פיוניר לדלתות 180w סאב ומגבר של xtreme סט מטורף הכל חדש חדש היה בשימוש כ-3 חודשים נקנה מאוטו קול יבואן ראשי של פיוניר יש קבלות יש אחריות גמיש במחיר פלאפון: 0524433095 תמיר מאזור השרון
הודעה אחרונה מאת tamirop, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
למכירה: מגבר Power Acoustik TS960 במצב חדש 600 ש"ח http://www.sonicelectronix.com/item_6196_Power+Acoustik+TS960-4.html קומפוננטים MB Quart FSA 216 בשמוש 11 חודשים - 400 ש"ח 054-7573170
הודעה אחרונה מאת Kot, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה מתאם USB חדש תומך mp3 wma aac . מתאים לכל פיוניר עם יציאה לצ'נגר. דגם CD-UB100 http://www.pioneer.eu/eur/products/25/38/301/CD-UB100/index.html מחיר - 450 ש"ח
הודעה אחרונה מאת Leonm13, -
- 0 תגובות
- 611 צפיות
יש לי שתי מנורות שבתוכן 24 לדים שמאירות בצבע כחול יפיפיה, מאיר את הבגאז בקלות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=244257 לא רואים הכי טוב בתמונות אבל העיקרון מובן. הנורות צורכות זרם אפסי בגלל זה לא משפיעות על ביצועי המגבר לכן אין מה לדאוג, ההתקנה מאוד פשוטה. בפרטי או 0542140072.
הודעה אחרונה מאת AUDIA4, -
- 14 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הסאב הראשון הוא של היפוניקס Hifonics Atlas AS12 All Round Woofers uit de Atlas Serie. 12 inch 600 watts RMS Power DVC 2 ohms (4 of 1 ohms) Geschikt voor SQ installs Gesloten en geventileerde kisten. המחיר הוא : 900 שקל הסאב עבר תיקון! התיקון לא משפיע בכלל על האיכות או העוצמה שלו! -=-=-=-=-=-=--=-=--=-=-=-=-=-=-=- הסאב השני הוא של רוקפורד הוא הדגם החדש! ROCKFORD P1S412- Vermogen: 300W max / 150W rms - Frequentie bereik: 36 Hz - 200 Hz - Impedantie: 4 Ohm - Gevoeligheid: 86dB - Diameter: 30cm - Inbouwdiepte: 14,92cm המחיר הוא : 300שקל המחיר נמוך מספיק אין לאן לרדת. מי שיקח את הסאב יוכל לקחת …
הודעה אחרונה מאת almog_shron, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה וופרים של חברת HERTZ השייכים לסט שלושה חלקים של HI ENERGY וופר מעולה לכל הדעות, אגב אצלי הם עובדים שני חלקים! סט אחד חדש לחלוטין מעולם לא נפתח והשני משומש במצב סביר (וופר אחד קצת מרשרש בתדר מסויים 80-90 הרץ) .אפשר לשמוע מורכב אצלי מחיר בהתאם. בנוסף תיבה לסאב HERTZ ES250 ש"ח 70 טויטרים של PIONEER TS-T11 ש"ח 70 מגבר PIONEER GMX-522 75X2 230X1 ש"ח 350 טל לפרטים 0525920004 בני
הודעה אחרונה מאת Jeka04, -
- 0 תגובות
- 554 צפיות
למכירה מכשיר farenheit DIT-400 מסך 3.6 אינץ באיכות מעולה קורא:DVD, mp3, VCD יציאת טלוויזיה כניסת מצלמה פלוס חיבור לרוורס 2 יציאות למגברים כניסת AUX ניתן לבחור זווית צפיה שלט רחוק מכשיר במצב חדש!! 750 ש"ח אודי 0542611914
הודעה אחרונה מאת djudib, -
למכירה סאב
מאת liornnn21- 0 תגובות
- 536 צפיות
למכירה סאב 12 של חברת ALMANI 300 RMS כולל תיבה. הסאב חדש חדש עם אחריות היה בשימוש חודשיים בלבד! אני אישית מאד אהבתי אותו אבל אני רוצה להתקדם למשהו יותר חזק... 500 ש"ח רק מי שרציני שיתקשר.. 0545293862 ליאור
הודעה אחרונה מאת liornnn21, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בצער רב החלטתי למכור את הhu המצויין הזה לטובת שדרוג גדול של המערכת, הhu הזה ברמה גבוהה יותר מרוב הפיונירים והדולפינים, קרוס 3way אקטיבי עם שלל אופציות. לדעתי אין לו מתחרים במחיר שלו, פשוט יוצר הרמוניה באוטו. הhu נקנה לפני קצת פחות מחצי שנה מחו"ל שמתוכם חודשיים לא היה בשימוש עקב גניבת כל הרכיבים. במצב מצויין ללא שריטות וחבלות, ממש כמו חדש עם הקופסה והכל. 3 זוגות rca+ שליטה על הסאב אקולייזר משוכלל time correction שליטה נפרדת על כל רכיב. פרטים נוספים אפשר לקרוא כאן הצעות בפרטי, נא להיות רציניים ולא לבוא עם הצעות של "1500 ש"ח אני בא ולוקח" הוא שווה הרבה יותר.
הודעה אחרונה מאת black_haze, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. מוכר מגבר מבית AUDISON דגם LRX 4.5 . נקנה בארץ ובשימוש כשנה וחצי. עובד בצורה מצויינת. אשמח לקבל הצעות בפרטי או כתגובה לנושא. תודה.
הודעה אחרונה מאת stas12, -
- 0 תגובות
- 583 צפיות
למכירה רדיו דיסק פיוניר דגם פשוט עובד כחדש 250 שקלים. מגבר 4ערוצים100וואט לערוץ חברתSPL. חדש באריזה מגבר חזק ואיכותי 400שקלים. מי שיקח את שניהם המחיר יהיה500שקל. 0526664084
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 0 תגובות
- 552 צפיות
פירקתי אותו מהרכב הקודם שלי. כעת לא צריך אותו כי קניתי רכב חדש.. 250 שקל. אחלה רדיו אני נהנתי בו מאודד.. אני גר באזור השרון. מספר פלא: 0524790784
הודעה אחרונה מאת hezibt12, -
- 1 תגובות
- 699 צפיות
1:למכירה מידים BLAUPUNKT דגם XL217 6.5(ללא קרוסאובר וטויטר)=50 ש"ח 2:רמקולים מקוריים של מזדה 6.5=50ש"ח 3:גריל קנווד (חדש ללא שריטה) 6.5=30ש"ח *ניתן לפנות בה"פ או בפ'ל-0545219463 (עם אין מענה תשלחו SMS ואני יחזור אליכם) הכל תקין ועובד 100%
הודעה אחרונה מאת Zerakul, -
- 0 תגובות
- 673 צפיות
למכירה רדיו דיסק קנווד קורא אמפי3 ב350 שקלים דגם 2008 לפרטים 0509246056
הודעה אחרונה מאת מאור20, -
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
המערכת נמכרת לצערי, עקב דעיכה של התחביב שליווה אותי שנים אני מוכר את הציוד יקר ערך זה על מנת לאפשר לעצמי לנשום קצת לרווחה מבחינה כספית אז תכינו את עצמכם טוב , מה יש לנו פה ומתחילים מכשיר אלפיין 9855R בעל כול הפונקציות האפשריות 1500 שקל מכשיר דיוידי דאבל דין מסך 6.5 אינץ קורא DIVX ועוד מסך נגיעה דגם 5022 לא שומש אף פעם נקנה לפני 3 חודשים ונמכר כי אינו מתאים לרכב מחיר 6500 גמיש קומפוננט אוטופיה ביריליום האגדי BE6 ACTIVE ספינת הדגל של פוקאל בין הסטים הטובים בעולם אז תעשו לו כבוד הסט הוא שני חלקים ללא קרוס גרסא אקטיבית 100RMS ויכול לקבל יותר 6800 שקל מגבר של פוקאל סדרת הFPOWER 2 ערוצים דגם FP150.2יתן בראש לכול סט קומפוננט שקיים מוצהר 156R…
הודעה אחרונה מאת x-ent, -
- 2 תגובות
- 918 צפיות
למכירה מגבר מונובלוק ( דרוש תיקון )- CRUNCH P2000.1D - המגבר מפיק 2000 WRMS ב 1 אום. ישנה תקלה לא ידועה במגבר, המגבר עובד נפלא פשוט נכנס מידיי פעם לפרוטקשן אפילו כשהסאב לא מחובר ולא מחובר אליו שום כבל של רמקול. המחיר הוא - 300ש"ח. למכירה סאבוופר - LANZAR OPTIDRIVE בקוטר 15" עם הספק אדיר של 1300WRMS. כחדש. מחיר 900 ש"ח. בברכה אסף.
הודעה אחרונה מאת asaf.m, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סאב של הרץ מסדרת היי אנרג'י דגם HX300D: הסאב בגודל 12 אינץ', בעל 2 סלילים של 4 אוהם כל אחד והספקו 600 WRMS. הסאב הוא מהדגמים החדשים ולא הישנים (צורתו קונית ולא כיפה כמו בדגם היותר ישן). הסאב נמצא בשימוש כ-10 חודשים ומצבו כחדש ולעולם לא עבר שום תיקון והוא תקין לחלוטין. חשוב לי לציין שהסאב לעולם לא עבר שום התעללות מכיוון שאני לא חובב מוסיקה שחורה, היפ הופ וכו' ואני לא חובב באס חזק, לכן הסאב לא התאמץ כלל. הסאב נציל, מדויק ופאנצ'י. נמכר עקב שדרוג. הסאב כולל תיבה מותאמת וגריל. מחיר מבוקש: 1100 ש"ח. למכירה מגבר של Sundown Audio דגם SAZ-1000D: המגבר יציב ומספק 1000 WRMS ב-1 אוהם. מגבר מאוד חזק ואיכותי. בקלות מרים כל סאב! המגבר נמצא בשימוש כ-4 חודשים …
הודעה אחרונה מאת tau, -
PANASONIC מהדגמים הגבוהים ביותר של פעם לא יודע את הדגם הוא עם הרמקול סנטר שנפתח מהצד יש לו 3 יציאות למגבר(5V) שליטה מלאה על הסאב ועל צנגר המון פונקציות וכיוונים 60*4וואט תקין לחלוטין ומורכב וניתן לשמוע פנל חשמלי נשלף +שלט כרטיס קורא צרובים גרפיקה "רוקדת" ומתחלפת לא קורא MP3 אצלי כ-4 שנים עלה לי אז 2400ש"ח דורש מחיר מצחיק של 250ש"ח אני מרחובות 0525961672
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
Eclipse Cd8455 מכשיר בעל סאונד מדהים. טיים קורייקשן,קרוס 3 וואי,קורא כרטיסים, כניסהת קואקסלית, אפשרות לחיבור מיקרפון לכיוון אוטומטי של אקולייזר והטיים קורקשיין. במצב מצויין. כולל חוברת ההוראות, שלט,קופסא. 1500 ש"ח CDM-54 המיד המצויין והידוע של מורל, במצב כמו חדש. לא דורש נפח. 800 ש"ח כולל קופסא גרילים וכל הברגים (רובםם עדיין בניילון). Morel Mx-33 קרוס אובר של אלייט 3 חלקים. ניתן לשלוט על הגברה של המיד והטויטר+ שליטה על הסלופים של המיד והטויטר. 400 ש"ח טויטר ביתי Morel Mdt-30 התנגדתות 8 אוהם. עבד על גנסיס פרופייל ללא שום בעיה. סאונד מאוד דומה לסאונד של הסופרימו. מי שיקנה יקבל מעמד שמאפשר התקנה על הדשבורד. 500 ש"ח. המיקום ה…
הודעה אחרונה מאת Borka, -
- 1 תגובות
- 857 צפיות
שלום למכירה מגבר 4 ערוצים חזק מאוד של חברת פלאנט אודיו VX3004 לפרטים נוספים http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130368 מחיר 850 שקל בלד מצב חדש 0547231270 תומר
הודעה אחרונה מאת GT-TURBO, -
מגבר ואגזוז
מאת art69- 0 תגובות
- 628 צפיות
למכירה מגבר וי 15 חדש לגמרי 250 ש"ח אגזוז דרגון 100 ש"ח 0508843125
הודעה אחרונה מאת art69, -
MTX THUNDER 302
מאת AVN- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.mtx.com/caraudio/archive/thunder302.cfm מחיר - 550ש"ח טל.0545720541(כרמיאל)
הודעה אחרונה מאת AVN, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
מעולם לא חוברו ניקנו בישבילי כמתנה מחבר כאשר חבר אחר קנה סט של מורל פרטים בפרטי
הודעה אחרונה מאת zig, -
- 2 תגובות
- 947 צפיות
זוג רמקולים 6x9 Infinity Reference 9613i רמקול נציל מאד. ניתן לשימוש גם ללא מגבר. שומשו כשלושה שבועות. נמכרים מחוסר שימוש (אין לי צורך ברמקולים מאחור). מחיר השוק - בסביבות 800, אני מוכר ב 350. נמצא בירושלים ומגיע פעם בשבוע לתל אביב. 054-4991304 צבי
הודעה אחרונה מאת Ctzvi, -
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מערכת במצב חדש! רק מהחברות הטובות! פאנל: פיונירDEHP480MP שלוש יציאות, מגבר JBL-GTO755.6 שש יציאות! מורל 6*9 150RMS(שלושה חודשים בשימוש)! רמקולים קדמיים 4' HERTZ(באחריות)! סאבKicker C12+תיבה אטומה! המערכת מורכבת באוטו אפשר לבוא ולהתרשם! לא תאמינו שזו מערכת במחיר כזה זול! אפשר בשבת. עמית- מהרצליה. 0525943459. ה"פ.
הודעה אחרונה מאת amit_a, -
- 0 תגובות
- 651 צפיות
למכירה רדיו דיסק של פיוניר נקנה לפני יומיים דגם DEH-P7150UB נקנה במחיר של 1450 ש"ח מוכר אותו. אני חוזר המכשיר חדש רק היום הרכבתי אותו כולל אחריות והכל. ניתן לפנות לפרטי או 0544382711 ראובן נמכר עקב קבלת דיוידי לרכב. http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=621&catid=11&subcatid=45
הודעה אחרונה מאת respecta, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הייבריד אאודיו לגטיה l8+l4 חדשים באריזה מעולם לא היו בשימוש. סט של מורל אלייט 3 חלקים יש הכל חוץ מהטוויטרים ויש אפשרות לקנות חלקים בנפרד. רדיו דיסק אלפיין 9887 חדש בקרטון מעולם לא היה בשימוש. פרוססור אלפיין h701 + השליטה שלו rux c701 מגבר של אאודיסון lrx 4.1k מגבר של helix a6 חדש באריזה מעולם לא היה בשימוש. ספינת הדגל של החברה {מגבר לטעמי ברמה גבוהה יותר מה vrx6 של אאודיסון}. מגבר מונו של jl audio 1000/1 , מוציא 1000 rms ב 4 אום!! סאב של jl audio 12w7 בתיבה אטומה. מי שמעוניין שיידבר איתי בפרטי.
הודעה אחרונה מאת dj sagi b, -
- 1 תגובות
- 858 צפיות
http://www.tamparacing.com/forums/car-audio-sale/423147-kenwood-kac-9102d-1700w-class-d.html KENWOOD KAC9102D הדגם הישן והחזק שלהם מורכב אצלי על JL12W6 ומנוצל פחות מחצי מהגיין אפשרי לבוא לרחובות ולשמוע הדגם מגביל לדגם KAC9104D של היום אני רוצה 750שקל (הסאב גם למכירה 1700שקל) 052-5961672
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
- 1 תגובות
- 742 צפיות
אני רוצה להחליף סאב כפול של MTX 8 אינץ' תמורת סאב אחרי שיהיה קטן יותר בנפח התיבה. תודה.
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 315 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 3n
- Itzik-b
- ראובי
- sperial
- מלטבשי
- yahaga
- wee~man acuna
- שביט
- amosbmw
- BoazB11
- Golf_91
- גור אדם
- נעם101
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- Tal7
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
- פינדר
- Be roo
- TvrSpee12
- ofralon
- גולדן191
- zvigolden
- baer
- Yoyo770
- topop
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- axSupreme
- orankohn
- Night Driver
